Turkin EU-jäsenyys?

Tätäkin kupposen ääressä kysytään. Oli jo asiaa vähän tuntevana mieltää
Puolan jäsenyyden mielekkyys. Olihan se IVY-maita, joten siinä mielessä...

Sitäkin voi kysyä, miksi USA suosittelee Turkin jopa täysjäsenyyttä?

10

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukkusutija

      kupposen ääreen miettimään. onhan bosborin salmen länsiranta mielletty euroopaksi.

      puola? miksi ei?

      kolkytä vuotta sitten sanottiin, että eec on imperialististen voimien liitto. usa oli silloin ja on vieläkin näiden voimien generaattori. voiskohan olla jotain peräajatuksia setä samulilla?

      • Eipä vähän - Euroopassa on jo kait kymmeniä miljoonia muslimiuskoisia.

        Pitää kai tyytyä Leinon tavoin kysymään: miksi näitä mietin?
        Se merkki varhaisenko vanhuuden?

        Sitä jäpitän; turkkilainen istuu tukevasti pöydässäsi, jos
        EU päätyy tähän "kamikaze" liikkeeseen.


      • tukkusutija
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Eipä vähän - Euroopassa on jo kait kymmeniä miljoonia muslimiuskoisia.

        Pitää kai tyytyä Leinon tavoin kysymään: miksi näitä mietin?
        Se merkki varhaisenko vanhuuden?

        Sitä jäpitän; turkkilainen istuu tukevasti pöydässäsi, jos
        EU päätyy tähän "kamikaze" liikkeeseen.

        mä ny ota näihin teologisiin asetelmiin kantaa.

        ja mikä on varhaista, mikä myöhäistä vanhuutta?

        ja jäpitä, mitä jäpität, nin kiinalainen istuu jo nyt huomattavasti tukevammin pöydässäsi.


      • tukkusutija kirjoitti:

        mä ny ota näihin teologisiin asetelmiin kantaa.

        ja mikä on varhaista, mikä myöhäistä vanhuutta?

        ja jäpitä, mitä jäpität, nin kiinalainen istuu jo nyt huomattavasti tukevammin pöydässäsi.

        Länsimaisen vasaran hinnalla saa kiinalaisen runkonaulaimen.
        Se kestää ehkä sen minun pykäämän linnunpöntön rustaamisen ajan.

        Rautian ja Keskon on pitänyt livetä rosvohinnoittelustaan
        just kiinalaisen halpatuonnin takia. Eli kilpailu OK.

        Turkin €-lypsylle ei kai mitään rajaa - se on pum
        pum, ellette suostu!


      • tukkusutija
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Länsimaisen vasaran hinnalla saa kiinalaisen runkonaulaimen.
        Se kestää ehkä sen minun pykäämän linnunpöntön rustaamisen ajan.

        Rautian ja Keskon on pitänyt livetä rosvohinnoittelustaan
        just kiinalaisen halpatuonnin takia. Eli kilpailu OK.

        Turkin €-lypsylle ei kai mitään rajaa - se on pum
        pum, ellette suostu!

        lypsetään sen minkä tissit kestää.

        mutta on turha pummitella turkkia tai tataaria, ovathan kelvanneet herroille oiroopalaisillen putsaamaan paskahuusseja.

        ja suosi suomalaista on suuri huuli, vaikka joka rautian ja keskon ovella herra kallupin kyselyissä sinä ja minä vannomme kotimaisuuden nimeen.


    • Pirre*

      mieluummin Turkin EU -jäsenyydestä, kuin sen "liittoutumisesta" arabimaihin...

    • miäs

      -Turkki on NATOn jäsen,se lienee yksi tärkeimmistä syistä USAn myötäilyyn tässä asiassa..

      • taikanainen

        kannalle olisin myös valmis kallistumaan, ja myös ehkä USAn intresseihin sopisi paremmin Turkin länsimaistuminen.


    • sitä mieltä

      että pitäisi käyttää vähän aikaa EU:n sisäiseen integraatioon ennen uusia laajenemisia, mutta kun menivät antamaan Turkille ehdot joiden toteuduttua neuvottelut aloitetaan on sopimuksessa pysyttävä. Toivottavasti kukaan EU:ssa ei lähde hölöttämään enää lisää laajentumisia lähivuosikymmeninä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe