Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Elämänilot. Pieniä kohdallani.

    Lomakkeissa kysytään ammattia. Eläkeläinen...se mikään ammatti ole, mutta jotain on laitettava. Moni hinkuu ennenaikaise
    Elämän ilot
    1
    173
  2. Ihmepelastuminen telkkaruudussa eilenillalla.

    Oli näitä Yellowstone-dokumentteja. No. Mitä lie Yelloswtonen virtaavaa jokea ähti ylittämään biisonilauma vasikoineen.
    Ikäryhmät
    5
    172
  3. J. valheen julistaja pitäisi bannata!!!!!!!!!!!!

    Palstan taso kohentuisi huomattavasti!!!
    Presidentti
    1
    172
  4. Saatteko riittävästi nukuttua?

    On kai tästä kai paljonkin kirjoitettu, mutta harvoin kun käyn täällä, en ole otsikkoa nähnyt. Itseäni kuluttaa univaje.
    70 plus
    13
    171
  5. Ilotulituskäytäntöön parannuksiakin!

    Ns. tykinlaukaukset kiellettiin jo vuosia sitten...ihme ettei ennemmin. Nehän saivat aikaan vain äänekkään pamahduksen.
    70 plus
    9
    170
  6. Perustelua Afganistan-operaatioon suomalaisesta näkökulmasta.

    Olen tätä enemmänkin vatkannut mielessäni; miksi suomalaiset ovat tässä osallisena. Tänään kuulin suomalaisen sotilaspas
    70 plus
    4
    170
  7. Ei kynttilää vakan alle!

    Jos syntymäkoti ja sitä tukeva yhteiskunta on mahdollistanut järjenkipinän otsanahan taa sitä on terveellistä käyttää.
    Presidentti
    4
    170
  8. Lievää kateutta

    Kylän kuuden naisen herraa kohtaan Keväisessä kostyymissaan nousi pienen kumpareen päälle Hienoin mies näillä kulmilla
    Runot
    3
    170
  9. Unetko huuhaata?

    - Joka uniinsa uskoo, se varjoaan kumartaa, kuullut moisen sanonnan. Ja kaikkea muuta! Unielämä on useimmille nisäkkäill
    Unien tulkinta
    1
    170
  10. Sain kuulla kunniani...

    Menneen! Mutta ei se mitään. Tammihiiren kokoisella kirjaimilla kirjoitetussa viestissä oli pienellä kirjoitettu selit
    Kahvikeskustelut
    0
    169
  11. Tarja on rock!

    Ei millään pahalla! c.c ysi-liike
    Presidentti
    6
    169
  12. j. valheen&saastan levittäjän bannauksella tämäkin saitti rauhoittuisi!!!

    julistaja toimii palstan loanheittäjien "lipunkantajana".
    Presidentti
    7
    169
  13. julistahörhön bannauksella saitti siistiytyisi 50%!!!

    sen "kela" näyttää pyörivän kokonaan taaksepäin. Kypsää kauraa tyyppi on jo viimeistään ensi vuonna.
    Presidentti
    5
    169
  14. Ärhäkän mahabakteerin hoidosta

    Viimeksi 'markka-aikana' sairastin rajun mahataudin. Olletikin pesemättömien käsien kautta olin saanut imaistua ehkä sal
    Yleistä terveydestä
    0
    169
  15. Ikävä sanoa

    Mitalimme omista MM-kisoista näyttäis vahvasti olevan Tero Pitkämäen harteilla. 2. Karjalaisemme liian plösö. Tulisuus
    Maailman menoa
    0
    168
  16. presidentti TK.H

    Lyönyt hulluudella typerimmät persulaiset, mm julistajaraasun. Kiitos tästäkin presidentti Haloselle ja Avaruudelle!!!
    Presidentti
    6
    168
  17. Valheilla ei pitkälle pötkitä!

    Vaalihäviötään potevat sekundasuomalaiset pöyhivät vanhoja media-arkistoja voidakseen käyttää edes jotai halosvastaista.
    Presidentti
    4
    168
  18. Pidän 11/9 iskuja

    Rebuplikaanisten Bushien dynastiaa vastaan suunnattuina. USA:n Ase- ja Energiaministeriöt taustanaan, nämä aukaisivat '
    Maailman menoa
    1
    168
  19. Eikö ole joku viestintäministeri?

    Joka voisi puuttua palstan pahimpiin ylilyönteihin. Haastajajan leiriä edustavat kirjoittajat näyttävät todellisen karv
    Presidentti
    3
    167
  20. Tyttöjen silpominen!

    Kuulemma Suomessakin tätä tehty. Kenenkään ei tarvi sitä hyväksyä. Pitäisi tehdä maahanmuuttohaastattelussa selväksi, e
    Maailman menoa
    2
    167