langto-d
![]()
Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.
Aloituksia
1181
Kommenttia
5535
Elämänilot. Pieniä kohdallani.
Lomakkeissa kysytään ammattia. Eläkeläinen...se mikään ammatti ole, mutta jotain on laitettava. Moni hinkuu ennenaikaise1173Ihmepelastuminen telkkaruudussa eilenillalla.
Oli näitä Yellowstone-dokumentteja. No. Mitä lie Yelloswtonen virtaavaa jokea ähti ylittämään biisonilauma vasikoineen.5172- 1172
Saatteko riittävästi nukuttua?
On kai tästä kai paljonkin kirjoitettu, mutta harvoin kun käyn täällä, en ole otsikkoa nähnyt. Itseäni kuluttaa univaje.13171Ilotulituskäytäntöön parannuksiakin!
Ns. tykinlaukaukset kiellettiin jo vuosia sitten...ihme ettei ennemmin. Nehän saivat aikaan vain äänekkään pamahduksen.9170Perustelua Afganistan-operaatioon suomalaisesta näkökulmasta.
Olen tätä enemmänkin vatkannut mielessäni; miksi suomalaiset ovat tässä osallisena. Tänään kuulin suomalaisen sotilaspas4170Ei kynttilää vakan alle!
Jos syntymäkoti ja sitä tukeva yhteiskunta on mahdollistanut järjenkipinän otsanahan taa sitä on terveellistä käyttää.4170Lievää kateutta
Kylän kuuden naisen herraa kohtaan Keväisessä kostyymissaan nousi pienen kumpareen päälle Hienoin mies näillä kulmilla3170Unetko huuhaata?
- Joka uniinsa uskoo, se varjoaan kumartaa, kuullut moisen sanonnan. Ja kaikkea muuta! Unielämä on useimmille nisäkkäill1170Sain kuulla kunniani...
Menneen! Mutta ei se mitään. Tammihiiren kokoisella kirjaimilla kirjoitetussa viestissä oli pienellä kirjoitettu selit0169- 6169
j. valheen&saastan levittäjän bannauksella tämäkin saitti rauhoittuisi!!!
julistaja toimii palstan loanheittäjien "lipunkantajana".7169julistahörhön bannauksella saitti siistiytyisi 50%!!!
sen "kela" näyttää pyörivän kokonaan taaksepäin. Kypsää kauraa tyyppi on jo viimeistään ensi vuonna.5169Ärhäkän mahabakteerin hoidosta
Viimeksi 'markka-aikana' sairastin rajun mahataudin. Olletikin pesemättömien käsien kautta olin saanut imaistua ehkä sal0169Ikävä sanoa
Mitalimme omista MM-kisoista näyttäis vahvasti olevan Tero Pitkämäen harteilla. 2. Karjalaisemme liian plösö. Tulisuus0168presidentti TK.H
Lyönyt hulluudella typerimmät persulaiset, mm julistajaraasun. Kiitos tästäkin presidentti Haloselle ja Avaruudelle!!!6168Valheilla ei pitkälle pötkitä!
Vaalihäviötään potevat sekundasuomalaiset pöyhivät vanhoja media-arkistoja voidakseen käyttää edes jotai halosvastaista.4168Pidän 11/9 iskuja
Rebuplikaanisten Bushien dynastiaa vastaan suunnattuina. USA:n Ase- ja Energiaministeriöt taustanaan, nämä aukaisivat '1168Eikö ole joku viestintäministeri?
Joka voisi puuttua palstan pahimpiin ylilyönteihin. Haastajajan leiriä edustavat kirjoittajat näyttävät todellisen karv3167Tyttöjen silpominen!
Kuulemma Suomessakin tätä tehty. Kenenkään ei tarvi sitä hyväksyä. Pitäisi tehdä maahanmuuttohaastattelussa selväksi, e2167