kosoha-v

Asun yksin,sinkku,mukava, jämpti luotettava. Luova.
Suosikkibändit/artistit: rock, Heavy!
Suosikkileffat: Facta, Ajankohtaiset, trilleri, Toiminta onhan niitä.
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Onhan niitä.
Ruoka & juoma: Periaatteessa, kaikki ruokainen.
Linkit: http://www.facebook.fi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: Upinniemi,Rannikkotykistö
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: En oikein tiedä
Messenger: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 13 kommenttia
- Peruukki vois kanssa auttaa..
- Mä lähden mielelläni Puerto Ricoo. 6h ihan sopiva lento aika, reilun viikon päästä :) 3 viikoksi.
- Lähden reilu viikon päästä 3 viikoksi Puerto Ricoon. Toinen kerta, näihin samoihin aikoihin olin joku vuosi sit. Ei mitään valittamista nyt haluun lämpöön.
- Minä en etsi hetken seikkailua, eikä ole pätemisen tarvetta. Poistaisin oman proviilin ja jos ei suhde toimi, ei sille sit voi mitään ku lopettaa. Voihan sen tehdä sit uudestaan.
- Sexsikäs asu se sopii mainiosti Marttinalle. Siitä tulee ikimuistettavat häät, hänen mihensä saa olla ylpeä, hieno juttu. Soveliasta on, nyt eletään 2008 vuosituhatta.
- Onko sillä jotain merkitystä, en halua loukata. Uskon että olet nähnyt kyseisen ihmisen ainoastaan lehdissä ja tv:ssä. Se on tärkeää että tiedät minkä ikäinen itse olet. Hymyä huuleen ;)
- Enkä mä ole vielä naisystävää/ elämän kumppania löytäny. Onko mulla ollut sit silmät kiinni, jonaki päivänä se on siinä, mä uskon siihen niin kauan ku hengitän.
- Muistan jossaki tilanteesa että määrätiin tota lääkettä 20mg 1-2 yöksi. Ei se ainakaan minuun tehonnu valvoin vaan ja otin tota lääkettä ja päivät oli pikkusen pöllähtäny olo ainoastaan valvomisesta, pystyin kumminkin ottamaan pienet päivä tirsat. Totesin kumminkin että ei tota lääkettä kannata käyttää koska ei auttanu. Sulla on hyviä heittoja. Enkä yleensä vonkaa, kaikkihan tapahtuu aivan lunnostaan jos on tapahtuakseen. En mäkään ihan terve ole, mut hyvä huumori kumminkin pitää mut hengissä.
- Halu, alottaa jooga kurssi on jo puoli voittoa, eikä vielä tarvitse taipua suuntaan tai toiseen. Kuunteleminen, opiminen, treenaminen tuottaa tulosta ja kiitosta. Jooga lajeja niitä on paljon, jokaiselle haluavalle..
- En juo minäkään. "mutta vanhoina hyvinä aikoina ja reippaasti".
- Oikeassa elämässä syltty ei ole nyrkeilly. Ainoastaan elokuvis ja ne on hyviä ja vakuutavia ammatti taidolla ojaajan ansiosta.
- Oli mullaki samallaiset mikkikuulokkeet USB portiin mutta ei pöytä kaijutimista kuulunu mitään, aina piti muuttaa asetuksia joten ostin Logitech mikkikuulokkeet 3,5 päillä. Kevyet ja parhaasta päästä,ainaki hinta. USB on eri laite eivät tue toisiaan muuten.
- Toki,sinun täytyy saada liidellä rauhassa.