Vapaa kuvaus

Aikuisten lasten äiskä ja neljän hurmaavan nuoren naisen mummi. Pitkä kookas aikuinen nainen, pituuttakin "riittävästi", 179 cm :-)

Suosikkibändit/artistit: suomirokki, suomipoppi ja kaikkea nuoruusvuosilta

Suosikkileffat: jotain missä on tarinaa

Katson tv:stä mieluiten: CSI, Kova laki, emmerdale, dokumentit

En pidä: teennäisistä ihmisistä

Ruoka & juoma: monenmoista evästä, valkoviini, punaviinikin pienissä määrin ja kuiva omenasiideri, vichy

Koulutus: ---

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: Asiakirjahallintosihteeri

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Hakusanat: luonto, Euroopan kaupungit, Euroopan maat, aito, ystävyys, läheisyys, lämpö

Aloituksia

0

Kommenttia

20

1. Pääosin+olen+tyytyväinen+elämääni.+Oikeastaan+olen+saanut+nähdä+ja+kokea+aika+paljon;+ei+mitään+mitä+rahalla+saa+mutta+kaikkea+muuta.En+vain+olisi+millään+arvannut+miten+elämä+muuttuu+vuoden+sisällä+ihan+muuksi.++En+ole+koskaan+aiemmin+asunut+yksin;+vähintäänkin+1+lapsista+on+aina+asunut+saman+katon+alla+ja++vuosia+perheeseeni+kuului+erinäinen+määrä+sun+mun+ja+meidän+lapsia,+patjat+valtasivat+lattian+ja+keittokattilan+koko+tuppaa+vieläkin+olemaan+liian+suuri+vanhasta+muistista.Vuoden+ehdin+jo+odottaa+aikaa+jolloin++pääsen+elämään+omillani,+mutta+elämä+omillani+pääsi+kuitenkin+yllättämään+kun+38:n+vuoden+pesti+lähivanhempana+oli+takana.Tällä+hetkellä+kaipaan+elämääni+toista+aikuista+jakamaan+elämän+hienoja+hetkiä,+reissuja+ja+läheisyyttä.++On+ihmisen+ikävä.
  2. yksi riittää !
  3. Se vaatii vähän totuttelemista, että osaa rentoutua kun lapset ovat muualla. Kun nyt vaikka vuodenkin opettelee siihen alkaa tuntua jo ihan kivalta välillä pitää vähän vapaata. Kun itse olen vuosikausia pyörittänyt sellaista rumbaa missä perheeseeni kuului 3-6 lasta aina tilanteen mukaan niin nyt osaa jo nauttia siitä kun ei tarvitse huolehtia aina välillä muista kuin itsestä. Kyllä tämä onnea on!