j4rn0

j4rn0 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

tyhmä laiska saamaton Suosikkibändit/artistit: Levyhyllystä löytyy lähinnä heviä ja suomirokkia Suosikkileffat: komediat on aika varma valinta Lempikirjat: Dekkarit, veijaritarinat Vapaa-aikanani: yritän hallita mahankasvua Katson tv:stä mieluiten: jännitys ja komediasarjoja Kotieläimet: Villakoiria nurkissa En pidä: Hyttyset, räntäsade, aamut, Salkkarit Ruoka & juoma: Pakastevihannekset/keittojuurekset eri lisukkeilla Koulutus: Ammattikoulu Koulut: käyty.. Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: työskentelisinkin.. Ase tai siviilipalvelus: ase Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Liittynyt 21v sitten
2 aloitusta · 70 kommenttia
Enkä minä etsi Jumalaa, en enään. Uskovaisten keskuudessa puhutaan etsikkoajasta, luulenpa että se meni minulta ohi joskus 10-15v sitten. Mutta jos sellainen taikatemppu tapahtuisi mikä saisi minut uskomaan niin eipä minulla mitään sitäkään vastaan olisi. Paitsi jossain piireissä voisi saada hörhön maineen...
Viimeaikoina olen pohtinut että mikä saa ihmisen uskomaan, Raamattu antaa monenlaisia neuvoja mutta ne edellyttää että sinulla on usko Jumalaan, edes heikko. Esim tuo Jaakobin kirjeen kohta 4:8 "Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä", miten lähestyä sellaista mihin ei usko?