j4rn0
tyhmä laiska saamaton
Suosikkibändit/artistit: Levyhyllystä löytyy lähinnä heviä ja suomirokkia
Suosikkileffat: komediat on aika varma valinta
Lempikirjat: Dekkarit, veijaritarinat
Vapaa-aikanani: yritän hallita mahankasvua
Katson tv:stä mieluiten: jännitys ja komediasarjoja
Kotieläimet: Villakoiria nurkissa
En pidä: Hyttyset, räntäsade, aamut, Salkkarit
Ruoka & juoma: Pakastevihannekset/keittojuurekset eri lisukkeilla
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: käyty..
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: työskentelisinkin..
Ase tai siviilipalvelus: ase
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia2 aloitusta · 70 kommenttia
- Bussilla (olettaen että hyppäät kuusamon bussiin linja-autoasemalta):
http://www.linjakas.fi/fi/?mm=trip&sm=&adv=&map=&n=1&a=1171&b=754&c=&keya=Lentoasema E&keyb=Linja-autoasema E&keyc=&an=&bn=&cn=&date=20111006&time=1224¶ms=1l3l1l3l2lll1l1l1l1l1
Helpoiten ja nopeiten tietenkin taksilla. - http://www.youtube.com/watch?v=qhlDHeCT-Q8&feature=relmfu
Wiimotella golfataan jatkossakin.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta. - Ei äkkiseltään tunnu hyvältä idealta pelata tollasella ohjaimella golfia tms.
- Aika tempun saisi Soini (tai kuka vaan) tehdä että RKP kammettaisiin pois hallituksesta, tuntuu että niillä on jokin kiintiöpaikka sinne...
- Kun eduskunnassa viime vuonna äänestettiin uusista ydinvoimaluvista KAIKKI (paikalla olleet) persut äänestivät vastaan. Yksi viidestä edustajasta oli poissa.
- Persu-Suomea ei tulisi vaikka persuista tulisi suurin puolue, muut puolueet estäisivät ainakin rankimmat ylilyönnit. Tai jos persut saisivat enemmistön eduskuntaan niin sittenhän he voisivat kai tehdä melkein mitä vaan...
Mutta pientä EU-kritiikkiä hallitukseen tarvittaisiin, olemattomille miljardeille olisi käyttöä kotimaassakin ilman elintasopakolaisiakin. - Suomen Hornetit on F-18:sia, rynnäkkö (A=attack) ominaisuuksia ei niissä ole.
- Häggi on ihan oikeilla linjoilla, jos rahoituksen voisi ottaa kehitysmäärärahoista niin ilman muuta muutamia Hornetteja sinne harjoittelemaan.
- Eiköhän autenttiset kertomukset kuulu poliisille, ei keskustelupalstoille. Ei uhrit täältä saa oikeutta.
- Jos olisin ylläpitäjä niin näkisin että kaikki tän ketjun viestit on kirjoitettu samalta koneelta... muutenkin aika mautonta. Vähemmän vl-pedoja on kuin valtakirkkoon kuuluvia ja luulenpa että vl-lapsilla on turvallisempi joskin kahlitumpi lapsuus kuin valtakirkon lapsilla, siis keskimäärin. Mutta pedofiileja en halua puolustella, uskoivatpa he mihin jumalaan tahansa, tai ovat uskomatta. Munat pois ja linnaan raiskattaviksi. Ja sellainen vierailuoikeus että heitä voi käydä muutkin halutessaan raiskaamassa.
- Oulu on Jumalan valtakunnan pääkaupunki! :)
- Todennäköisesti äänestän persuja enkä pidä nykytaiteesta, mutta jos taidetta pitää tukea niin sitten pitää tukea vähän avarakatseisemmin. Oikeastaan olen sitä mieltä että taiteilija-apurahat pitäisi lopettaa kokonaan tai ainakin leikata reippaasti, jos taiteilijan teokset eivät elätä taiteilijaa niin sitten pitää mennä oikeisiin töihin.
- Kyllä sua harmittaa helvetin liekeissä kärventyessäsi ettet raaskinut kaappikelloa hommata.
Samoin mun vanhempia ja vl-sisaruksia ja kavereita, kellään ei tietääkseni ole kaappikelloa.
Mutta kai sulla joku pointti viestiä kirjoittaessa oli mielessä? - Toisaalta seitsemästä miljardista aika moni voi elää vl-tyyliin vaikkei vl:stä koskaan ole kuullutkaan.
Huolettaako oma taivaspaikkasi kun tälläista pohdit? - Kukaan ei saa tietää ketä äänestät jos et itse kerro. Ja epäilen tota puhutteluakin vaikka jäisikin kiinni väärän puolueen äänestämisestä, enää ei vl:tkään elä 70-luvulla.
- Mun mielestä on periaatteessa ihan sama sanotpa sitten perkele tai raato jos tarkoitat sillä samaa. Käytännössä jälkimmäinen ei kuulosta yhtä pahalta.
Itse pyrin välttämään kiroilua erityisesti lasten, naisten ja vanhusten läsnäollessa ja jos sattuukin lipsahtamaan niin yritän käyttää noita pehmeämpiä versioita.
Kiroilu on rumaa, tulee se kenen suusta vaan. - Jos en voi todistaa jotain vääräksi ei minun kuitenkaan pidä uskoa sitä oikeaksi. Eli jos en pysty todistamaan ettei taskulaskin ole jumala ei minun kuitenkaan pidä uskoa että se olisi sellainen. Voin toki uskoa asian olevan niin mutta ei minun ole pakko uskoa, voihan minulla kuitenkin olla aihetodisteita tms oikeudessa kelpaamattomia todisteita sen tueksi ettei niin ole.
- enpä ymmärtänyt ajatustasi, voin uskoa tai olla uskomatta ihan mihin haluan, jumalaan, hammaskeijuihin, joulupukkiin tms, uskon siihen minkä tiedän oikeaksi
miksi mun pitäisi uskoa johonkin mitä en voi todistaa vääräksi?
miksihän tää keskustelu on täällä vl-puolella, täähän on kuitenkin aika yleisluonteinen kysymys kristinuskosta? - Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus on esimerkki hyvästä musiikista, toinen hyvä esimerkki voisi olla vaikka Irwin Goodman.
Huonoa musiikkia on esim Antti Tuisku ja Fintelligens.
On paljon muutakin hyvää musiikkia ja vielä enemmän huonoa musiikkia mutta tästä on hyvä lähtä liikkeelle musiikkiin totutellessa.
Harhaoppiset ovat sitä mieltä että hyvää musiikkia on se joka omissa korvissa kuulostaa hyvältä mutta ei se näin ole, sehän olisi vielä typerämpää kuin uskoa johonkin jumalaan. - Mistä tiedät että Jumalaa ei olemassa, jos todisteeksi ei kelpaa
-Raamattu
-henkilökohtaisia kokemukset
Itse en usko Jumalaan tai muihinkaan jumaliin, mutta suon muille oikeuden uskoa. En pysty todistamaan Jumalaa/jumalia olemattomiksi eikä kukaan ole pystynyt minulle vakuuttamaan päinvastaistakaan, eli uskon asia puolin ja toisin.