Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
322
Kommenttia
2384
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten niin viimeinkin ja mitkä Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset? Anna kun arvaan... "Se ei meille käy" ja sitten "se ei meille käy" ja tietenkin tämän lisäksi vielä "se ei melle käy". Näinkö?
08.10.2025 17:52
Onko sulla kipuja, vai mikä ton uIinan aiheuttaa?
08.10.2025 17:49
Voisi sanoa? Tuollaisia ääliömäisiä mantrojahan te olette hokeneet jo vuosikausia. Oisko sulla mitään omia ajatuksia siitä, miten yhteiskunnassa asiat oikeasti on? Osaat kopioida lajitovereittes iskulauseita ja vääristellä, mutta miten olisi sellainen rakentava ja analyyttinen keskustelutapa? Ai ei? Koska se ei kiihota?
08.10.2025 14:45
Anteeksi, mutta oletko kasvanut henkisesti 9. ikävuoden jälkeen? "Eipäskuiteppäsoot" on juuri sellaista tasoa.
08.10.2025 14:35
...sanoo kolmella aivosoIuIIa toimiva räyhis.
08.10.2025 10:28
Koko postauksesi perustuu valheelliseen ja mieIipuoliseen propagandaan. Lopeta paskan spämmääminen ja opettele keskustelemaan.
08.10.2025 10:27
Naulan kantaan! Voisit jatkossa hieman panostaa ulosantiisi, niin voisi jopa syntyä kehittävää keskustelua.
☝🏻😏
08.10.2025 10:25
"Tinkikää lastenne harrastuksista jos palkkanne ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia."
Lähde: anonyymit vasemmistotroIIit; kaksplus, vauva, suomi24 jne.....
Miksi te väitätte, että Purra olisi näin sanonut?
Eräs toinen on kyllä kehottanut tinkimään....
"Jokaisen on varauduttava tinkimään elintasostaan!"
- Annika Saarikko, HS 19.3.2022
08.10.2025 10:22
Olen nähnyt tuota spämmiripuIia jo varmaan yli 100 kertaa, mutta en yhtä ainuttakaan kertaa realistisia perusteluita syytöksille. Koska niitä ei koskaan tule, voidaan vetää johtopäätös, että sellaisia ei ole olemassakaan. Syytökset on perusteettomia. Ja miten yleensä laitavasemmalla tehtailtuja valheita voisikaan perustella realistisesti. Se, että toistat samaa videota yhdessä postauksessa kertoo jo epätoivosta, tai jopa akuutista mentaalisesta rabieksesta. Miten sulla noin muuten menee? Kompastelet tuon tuosta ja lyöt päätäsi peruskallioon, ja se on persun vika?
☝🏻😏
08.10.2025 09:53
Nimeätkö "Purran typerät teot" ja "petetyt vaalilupaukset". Ilman perusteluja, faktoja ja näyttöjä tällaiset avaukset on kuin töhrisi seiniä ulosteella ja piirtelisi niihin hymiöitä.
(Arvaan yhden: "Se ei meille käy!") 🥱
08.10.2025 09:28
Kiitos äärimmäisen suppeasta ja debiiIistä näkemyksestäsi. Töhritkö useinkin seiniä ulosteella ja piirtelet niihin hymiöitä?
08.10.2025 09:25
Minulla on useita tuttuja ulkomailla sekä työn että somen kautta ja heidän kanssaan on myös keskustelu tästä poliittisesta aiheesta. Hekin ovat olleet siinä uskossa, että PS on äärioikeistolainen puolue, koska puolueeseen rinnastetaan äärioikeistolaisia ilmiöitä ja tapahtumia. Esim. Oula Silvennoinen on ollut ahkera mökätorvi ulkomailla, joka on syöttänyt lehdistölle ja muille tahoille disinformaatiota puolueesta. Sanna Marin myös puhuu perussuomalaisiin liittyvissä asiayhteyksissä toistuvasti äärioikeistolaisuudesta ja rasismista.
Mikä puuttuu näiden äärimielisten mökääjien retoriikasta? Se, että heidän syytöksillään ei ole realistista ja suoraa yhteyttä puolueeseen; persuja lokaava retoriikka on mielikuvien luomista, epämääräisiä rinnastuksia jne., eli manipulointia, valehtelua, ja ammattimaista disinformaatiota.
Mökääjien retoriikassa on mielenkiintoisia, mutta patologisia piirteitä; esim. kun perussuomalaisten linjauksista nostetaan esille sellaisia aiheita, jotka eivät kuulu äärioikeistolaisuuteen, se torjutaan heti ja sellaiseen linjaukseen survotaan hampaat irvessä omia ideoita ja ajatuksia, että sen saa kuulostamaan "äärioikeistolaiselta oveluudelta" tai että "äärioikeistolaiset ratsastaa" joillain tietyillä linjauksilla, tai arvoilla.
Mitä hyväuskoisempia olette, sitä parempia palvelijoita olette näille mökääville Suomi-vastaisille kapinallisille.
08.10.2025 09:19
Rasismi itsessään on Suomessa vähäinen ongelma. Sen sijaan antirasismista on tullut poliittis-ideologinen hyödyke, keppihevonen ja riesa, koska nykymuotoisessa formaatissa sen harjoittamisesta on tullut epideeminen mentaalinen infektio, jonka vuoksi rasismia "nähdään" kaikkialla sellaisissa ihmisissä, poliitikoissa, politiikoissa, kohteissa, tavoissa, keinoissa, kritiikeissä, sanoissa jne., jotka eivät sitoudu esim. punavihreisiin ehdottomuuksiin maahanmuutosta, afrikkalaisista, musIimeista ja isIamista.
Antirasismilla on myös osuutensa polarisoitumisessa, jonka vuoksi paitsi ihmiset, myös puolueet ovat etääntyneet toisistaan ja luoneet viholliskuvia mielipide- ja näkemyserojen vuoksi. Se on myös rapauttanut demokratiaa ja moraalia.
Siksi maahanmuuttokriittisyys tunnetaan harhaoppisesti "rasismiksi", ja siksi myös erityisesti Perussuomalaiset tunnetaan harhaoppisesti "rasistisena" puolueena. Manipulointi on ollut niin tehokasta, että osa kansasta oikeasti uskoo tällaisiin valheellisiin valtapyrkimyksiin ja siksi myös kokevat syrjinnän ja eriarvoistamisen "perustelluksi" ja "oikeutetuksi". Tällä aIustallakin sitä näkee päivittäin, kuin myös Facebookissa ja äXässä.
Suomi on äärimmäisen hyvä esimerkki yhteiskunnasta, joka ei kestä, eikä siedä itseään. Ihme, että sisällissota jäi ainoaksi, mutta toisaalta nyt sitten soditaan netissä, toiset Suomen puolesta, toiset jonkin muun puolesta. Eihän tämä Suomen tie hyvältä näytä. Jos tarkkaan tähyilee tien päähän, niin siellä näkyy jo hautakivi.
08.10.2025 09:00
Kokoomuslainen globalistinen tuottavuuskeskeinen politiikka näkyy talouspoliittisissa painotuksissa;
Panostus: (suur- ja pörssi)yritykset, varakkaat, eturyhmät...
Resurssien vähentäminen/siirto: työttömät, sairaat, iäkkäät...
Näin menestyjät menestyy ja heikko-osaisten kärsimykset kasvaa.
08.10.2025 06:06
Olet kyllä niin väärässä kuin vain voi olla. Todellisuudessa kyse on muodonmuuttajajaliskoihmisten meneillään olevasta maailmanvalloituksesta. Onttomaan portit on aukaistu!! ClA on vain kätyri! Ja kannattaa olla tarkkana mistä foliota ostaa. Koskaan ei tiedä, onko niihin kätketty salaista elektroniikkaa.
08.10.2025 05:52
HomoseksuaaIisuus kiinnostaa kovasti monia paIstaIaisia. Johtuuko tämä varovaisesta kaapinoven raottamisesta?
☝🏻😏
08.10.2025 05:46
Tanska menestyy, koska sen päättäjätasolla, finanssipolitiikassa, yritysmaailmassa, kehitystyössä jne. tehdään pitkäjänteisiä ja harkittuja ratkaisuja, panostetaan innovaatioihin kuten lääketeollisuuteen, ylläpidetään joustavia työmarkkinoita, julkista taloutta pidetään terveenä mm. matalalla velkaantumisella jne. Tällaista johtajuutta ja strategiointia ei voi kuin ihailla.
Suomessa taas osattu "innovoida" romuttamista ja panostettu poliittisen perseilyn taitoon (manipuloiva populismi); Tehdään lyhytjänteisiä ja virheellisiäkin päätöksiä, jotka alkaa rapauttamaan rakenteita. Tällaiset rakenteelliset ongelmat on jätetty korjaamatta, mikä on vaikuttanut laajasti mm. tuottavuuteen, kysyntään, vientiin, tuontiin, innovointiin, investointeihin, työllistymismahdollisuuksiin, palkkakehitykseen, valtion verotuloihin jne. Kaikella tällaisella perseilyllä on romutettu talouden kasvumahdollisuuksia, sekä valtion kykyä kestää kansainvälisiäkin muutoksia. Näin Suomi on ajautunut tietoisesti tilanteeseen, jossa ongelmiin on vastattu mm. laastariratkaisuilla ja velkarahalla, eikä kestävästi korjaamalla ja uudistamalla.
Yksi vakavimmista ongelmalähteistä on myös se, että moni puolueemme vaikenee todellisista ongelmista, eikä ole syystä tai toisesta ns. ottanut härkää sarvista. Sen sijaan onkin jätetty korjausliikkeet ja uudistuminen tekemättä ja populistisesti projisoitu syyt suuriin ikäluokkiin, "työperäisen maahanmuuton" puutteeseen, "työvoimapulaan" jne. Ikään kuin näihin asioihin puuttumalla ja panostamalla saataisiin Suomi nousuun. Yksi ainoa puolueemme on toiminut toisin; se on laatinut arkitodellisuuteen nojaavan poliittisen ohjelman, jossa ei kaunistella mitään, ei peitellä mitään, eikä vääristellä mitään, sekä nostanut julkiseen keskusteluun näitä todellisia ongelmia. Sen seuraukset olemme nähneetkin: vihan ja katkeruuden vääristämiä naamoja, kiistämistä, demonisointia, maalittamista... Miksi? Koska totuus aiheuttaa sietämätöntä kipua!
Meillä siis puhutaan kirjaimellisesti silmät suut täyteen paskaa, ei myönnetä tosiasioita, tuhlataan aikaa, rahaa ja energiaa poliittis-ideologiseen valtataisteluun, manipuloidaan äänestäjiiä erilaisilla voimakkailla mielikuvilla, kuten äärioikeistouhka, fasismi, woke, poliittis-ideologis-kaupallistettu homokarnevaaIi (eli pride), poliittis-ideologis-kaupallistettu ilmastoalarmismi, suuret ikäluokat, työvoimapula, luodaan hyvinvointiharhaa aiheuttavia velkakulisseja, jne... Moni suomalainen on pahasti irti todellisuudesta siksi, että heitä johdetaan vahvojen tunne-elämysten ja kliimaksien harhamaailmaan.
Miksi siis Suomi voi taloudellisesti ja sosiaalisesti pahoin, ja miksi Tanskassa voidaan paksusti? Ja miksi äänestäjämme tulevat toistamaan samaa iänikuista virhettä myös 2027 ja odottavat taas kerran eri lopputulosta?
08.10.2025 05:41
Ei ole mitään "josta viimeisin kahakka alkoi". Kahakointia on ollut jostain n. 700 eaa lähtien, kun juutaIaisia ryhdyttiin karkottamaan alueeltaan. Kaikki nämä nykyisetkin kahakat on sitä samaa kahakkaa, jonka perustana on aina ollut etniset, uskonnolliset ja poliittiset erimielisyydet. Tosin paljon aiemmin oli kyse myös valloitussodista, kuten mm. Rooman vallan levittäminen Palestiinankin yli.
08.10.2025 04:34
Mitä eroa on gaza-aktiivilla ja israel-aktiivilla? Siis realistisesti, ei somehäröilyn näkökulmasta.
08.10.2025 04:28
Lapset ovat kehitys- ja kasvuvaiheessa haavoittuvaisessa asemassa ja tarvitsevat valvotun ja terveen kasvuympäristön. Jo se on aiheuttanut valtavasti haittaa, että lapset viettävät paljon aikaa ilman valvontaa somen eri alustoilla ja imevät niistä malleja ja oppeja kuivan sienen tavoin. Tässä sairastuneessa maailmassa "porno-ope" edustaa juuri niitä eettisiä, sosiaalisia ja kasvatuksellisia ongelmia, joilta lapsia on suojeltava.
Jos "porno-ope" katsotaan soveliaaksi jatkamaan lasten parissa työskentelyä, se on selvää näyttöä yhteiskunnan moraalin rappioitumisesta.
☝🏻‼️
08.10.2025 03:59
113 / 120