Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta. Suurituloisille tuhansia euroja.

Anonyymi-ap

Muun muassa perheen 5-vuotiaalle lapselle rakas tanssiharrastus on jouduttu laittamaan tauolle. Korvaavaa maksutonta harrastusta ei ole toistaiseksi löytynyt.

– Hän on todella musikaalinen ja olisimme halunneet jotain musiikkiin tai tanssiin liittyvää. Ne olisivat kuitenkin maksaneet liikaa.

25

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinkikää lastenne harrastuksista jos palkka ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia.

      Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.

      Riikka Purra ja Perussuomalaiset

      • Anonyymi

        Kyllä, "meille ei kokoomuksen leikkaukset käy".
        Riikka Purra ja persut, pahimpia valehtelijoita mitä tässä maassa on.


      • Anonyymi

        Purran ei tarvi tinkiä mistään kun on miljonääri.


    • Anonyymi

      Meidän viisivuotias Matti-Eemeli joutuu hylkäämään NHL-uransa kun ei riitä rahat hänen rakkaaseen jääkiekkoharrastukseen.

      Ja Pinki-Sofian, 6 vuotta, rakas viuluharrastus piti jättää. Suunitelmat lähteä Amerikkaan viulutaiteilijaksi jäi siihen. Hyvä kun rahat riittävät edes matkaan sinne, kun käymme New Yorkissa ja Bostonissa kuuntelemassa konsertteja.

      • Anonyymi

        Onhan tuo kamalaa pitää kulissia yllä. Mersu tai kaksi pihassa, käydä gofbacin kanssa ajelulla, viedä kakaroita harastamaan, vaikka perse on auki ja kaikki velaksi, mutta näyttää täytyy.


    • Anonyymi

      Ainakin täällä Kajaanissa somalit ajelee 100 tonnin autoilla. Olen nähnyt monesti. Suomalaista syrjitään mutta mamuille annetaan isot rahat Kelasta

      • Anonyymi

        Olette te Persuttollit pihalla tavallisten perheiden lasten harrastuksista.


    • Anonyymi

      Tytti Tuppurainen SDP oma kansa ensin ajatteleminen on vahingollista. Ajaisivat makujen etua valtaan päästyään. Täällä Kajaanissa kaikilla niillä on kalliit autot ja suomalainen joutuu kävelemään

      • Anonyymi

        Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.

        Autoa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.

        Autoa ei ole.

        Äänestämällä vasemmistoa saisit vain muutaman kympin lisää ja samalla verot nostettaisiin kattoon. Missä sdpn lupaama vappu satanen on. Vasemmisto on mamuille. Suomessa syrjitään suomalaisia niiden globalistien toimesta siksi suomesta tehdään monikulttuurinen koska halutaan kanttiksista eroon. Suomessa ei kannata äänestää mitään koska ovat globalusteja kaikki. Politikkoja ohjataan suomen ulkopuolelta ovat vain nukkeja jota ohjaillaan. Katso ano Turtiaisen kanava YouTube.


      • Anonyymi

        Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta jos palkka ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia.

        Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.

        Riikka Purra ja Perussuomalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.

        Autoa ei ole.

        Minulla on silmät päässä ja näen kaiken. Somaleilla melkein kaikilla autot Kajaanissa. Eilen näin kaksi somali ukkoa sadan tonnin auton kyydissä kauppa kadulla. Ei saisi suomalainen tuollaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta jos palkka ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia.

        Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.

        Riikka Purra ja Perussuomalaiset

        Kannattaako parin kympin takia mennä äänestämään vasemmistoa?? Ja lisättäisiin pikku toimeentulotukeenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on silmät päässä ja näen kaiken. Somaleilla melkein kaikilla autot Kajaanissa. Eilen näin kaksi somali ukkoa sadan tonnin auton kyydissä kauppa kadulla. Ei saisi suomalainen tuollaista

        Olette te Persuttollit tosiaankin pihalla. Käy kysymässä mistä ovat auton saaneet. Tuskin on Kelan ostama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette te Persuttollit tosiaankin pihalla. Käy kysymässä mistä ovat auton saaneet. Tuskin on Kelan ostama.

        Jos ovatkin suuri tuloisia kota teidän tulee vihata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette te Persuttollit tosiaankin pihalla. Käy kysymässä mistä ovat auton saaneet. Tuskin on Kelan ostama.

        Loppuiko huume ja kaljarahat kesken kuin noin ärtsyllä päällä olet??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuiko huume ja kaljarahat kesken kuin noin ärtsyllä päällä olet??

        Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?

        Ei ole varaa auttaa ketään. Marinin takia kaikki nyt kärsii. Eu tukipaketti maksetaan enemmän mitä saadaan takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole varaa auttaa ketään. Marinin takia kaikki nyt kärsii. Eu tukipaketti maksetaan enemmän mitä saadaan takaisin

        Valtiovarainministeri Riikka Purra ajoi itselleen ja suurituloisille tuhansien eurojen verohelpotukset heti valtaan päästyään ja nyt uudestaan.

        Riikka Purra on kymmenkertaistanut omat tulonsa.

        Eikö kaikkien tarvinnutkaan osallistua talkoisiin Suomen velanoton katkaisemiseksi?


    • Anonyymi

      Otakoon Marinista mallia ja rahoittakoot kalliit harrastukset pikavipeillä
      Ei ole veronmaksajan eikä valtion ydintehtävä maksella ylikalliita harrastuksia.

      • Anonyymi

        Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.

        Ne ovat suht samoja mitä itsekkin lapsina harrastimme.


    • Anonyymi

      Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta. Suurituloisten tuhansien eurojen verohelpotukset maksoivat aivan liikaa

      Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.

      Riikka Purra ja Perussuomalaiset

    • Anonyymi

      Globalistien äänestäminen on ajanhukkaa

    • "Tinkikää lastenne harrastuksista jos palkkanne ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia."

      Lähde: anonyymit vasemmistotroIIit; kaksplus, vauva, suomi24 jne.....

      Miksi te väitätte, että Purra olisi näin sanonut?

      Eräs toinen on kyllä kehottanut tinkimään....

      "Jokaisen on varauduttava tinkimään elintasostaan!"

      - Annika Saarikko, HS 19.3.2022

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe