Muun muassa perheen 5-vuotiaalle lapselle rakas tanssiharrastus on jouduttu laittamaan tauolle. Korvaavaa maksutonta harrastusta ei ole toistaiseksi löytynyt.
– Hän on todella musikaalinen ja olisimme halunneet jotain musiikkiin tai tanssiin liittyvää. Ne olisivat kuitenkin maksaneet liikaa.
Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta. Suurituloisille tuhansia euroja.
25
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tinkikää lastenne harrastuksista jos palkka ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia.
Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.
Riikka Purra ja Perussuomalaiset- Anonyymi
Kyllä, "meille ei kokoomuksen leikkaukset käy".
Riikka Purra ja persut, pahimpia valehtelijoita mitä tässä maassa on. - Anonyymi
Purran ei tarvi tinkiä mistään kun on miljonääri.
- Anonyymi
Meidän viisivuotias Matti-Eemeli joutuu hylkäämään NHL-uransa kun ei riitä rahat hänen rakkaaseen jääkiekkoharrastukseen.
Ja Pinki-Sofian, 6 vuotta, rakas viuluharrastus piti jättää. Suunitelmat lähteä Amerikkaan viulutaiteilijaksi jäi siihen. Hyvä kun rahat riittävät edes matkaan sinne, kun käymme New Yorkissa ja Bostonissa kuuntelemassa konsertteja.- Anonyymi
Onhan tuo kamalaa pitää kulissia yllä. Mersu tai kaksi pihassa, käydä gofbacin kanssa ajelulla, viedä kakaroita harastamaan, vaikka perse on auki ja kaikki velaksi, mutta näyttää täytyy.
- Anonyymi
Ainakin täällä Kajaanissa somalit ajelee 100 tonnin autoilla. Olen nähnyt monesti. Suomalaista syrjitään mutta mamuille annetaan isot rahat Kelasta
- Anonyymi
Olette te Persuttollit pihalla tavallisten perheiden lasten harrastuksista.
- Anonyymi
Tytti Tuppurainen SDP oma kansa ensin ajatteleminen on vahingollista. Ajaisivat makujen etua valtaan päästyään. Täällä Kajaanissa kaikilla niillä on kalliit autot ja suomalainen joutuu kävelemään
- Anonyymi
Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.
Autoa ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.
Autoa ei ole.Äänestämällä vasemmistoa saisit vain muutaman kympin lisää ja samalla verot nostettaisiin kattoon. Missä sdpn lupaama vappu satanen on. Vasemmisto on mamuille. Suomessa syrjitään suomalaisia niiden globalistien toimesta siksi suomesta tehdään monikulttuurinen koska halutaan kanttiksista eroon. Suomessa ei kannata äänestää mitään koska ovat globalusteja kaikki. Politikkoja ohjataan suomen ulkopuolelta ovat vain nukkeja jota ohjaillaan. Katso ano Turtiaisen kanava YouTube.
- Anonyymi
Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta jos palkka ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia.
Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.
Riikka Purra ja Perussuomalaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.
Autoa ei ole.Minulla on silmät päässä ja näen kaiken. Somaleilla melkein kaikilla autot Kajaanissa. Eilen näin kaksi somali ukkoa sadan tonnin auton kyydissä kauppa kadulla. Ei saisi suomalainen tuollaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta jos palkka ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia.
Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.
Riikka Purra ja PerussuomalaisetKannattaako parin kympin takia mennä äänestämään vasemmistoa?? Ja lisättäisiin pikku toimeentulotukeenne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on silmät päässä ja näen kaiken. Somaleilla melkein kaikilla autot Kajaanissa. Eilen näin kaksi somali ukkoa sadan tonnin auton kyydissä kauppa kadulla. Ei saisi suomalainen tuollaista
Olette te Persuttollit tosiaankin pihalla. Käy kysymässä mistä ovat auton saaneet. Tuskin on Kelan ostama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette te Persuttollit tosiaankin pihalla. Käy kysymässä mistä ovat auton saaneet. Tuskin on Kelan ostama.
Jos ovatkin suuri tuloisia kota teidän tulee vihata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette te Persuttollit tosiaankin pihalla. Käy kysymässä mistä ovat auton saaneet. Tuskin on Kelan ostama.
Loppuiko huume ja kaljarahat kesken kuin noin ärtsyllä päällä olet??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuiko huume ja kaljarahat kesken kuin noin ärtsyllä päällä olet??
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?
Ei ole varaa auttaa ketään. Marinin takia kaikki nyt kärsii. Eu tukipaketti maksetaan enemmän mitä saadaan takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varaa auttaa ketään. Marinin takia kaikki nyt kärsii. Eu tukipaketti maksetaan enemmän mitä saadaan takaisin
Valtiovarainministeri Riikka Purra ajoi itselleen ja suurituloisille tuhansien eurojen verohelpotukset heti valtaan päästyään ja nyt uudestaan.
Riikka Purra on kymmenkertaistanut omat tulonsa.
Eikö kaikkien tarvinnutkaan osallistua talkoisiin Suomen velanoton katkaisemiseksi?
- Anonyymi
Otakoon Marinista mallia ja rahoittakoot kalliit harrastukset pikavipeillä
Ei ole veronmaksajan eikä valtion ydintehtävä maksella ylikalliita harrastuksia.- Anonyymi
Olette te Persuttollit pihalla tavallista työtä tekevien perheiden lasten harrastuksista.
Ne ovat suht samoja mitä itsekkin lapsina harrastimme.
- Anonyymi
Tinkikää lastenne harrastuksista ja tulevaisuudesta. Suurituloisten tuhansien eurojen verohelpotukset maksoivat aivan liikaa
Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia.
Riikka Purra ja Perussuomalaiset - Anonyymi
Globalistien äänestäminen on ajanhukkaa
"Tinkikää lastenne harrastuksista jos palkkanne ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia."
Lähde: anonyymit vasemmistotroIIit; kaksplus, vauva, suomi24 jne.....
Miksi te väitätte, että Purra olisi näin sanonut?
Eräs toinen on kyllä kehottanut tinkimään....
"Jokaisen on varauduttava tinkimään elintasostaan!"
- Annika Saarikko, HS 19.3.2022
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473