Suomalaisten Gaza aktiivien naamat esiin..

Anonyymi-ap

Tietää varoa kadulla ja muuttaa pois samasta talosta jos sattuu asumaan samassa talossa tai edes kadulla.

61

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näkyisivätkö rettelöitsijät Israelin uutisfilmeissä?

      • Anonyymi

        Renaz, tuo Esko Valtaojan kaveri, oli yksi aktivisteista.

        Uhkasi nälkälakolla ja valitti vankilaan lanruoasta.

        Taitaa olla kaikkeen tyytymätön?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renaz, tuo Esko Valtaojan kaveri, oli yksi aktivisteista.

        Uhkasi nälkälakolla ja valitti vankilaan lanruoasta.

        Taitaa olla kaikkeen tyytymätön?

        Voi voi kun Renazille ei kuulema Israelilainen ruoka kelvannut.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Yks on Juho-lääkäri jolle tärkeämpää tukea terroristijärjestöä, vaikka kalliin lääkärikoulutuksensa kustansi suomalaiset veronmaksajat.

      • Anonyymi

        Oliko Juholla lääkkeitä mukana?

        Aktivistit valittivat lääkkeitten puutetta.

        Kun vaari lähti yökylään kysyi mummu aina "onko verenpaine lääke mukana?".


      • Anonyymi

        Juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Juholla lääkkeitä mukana?

        Aktivistit valittivat lääkkeitten puutetta.

        Kun vaari lähti yökylään kysyi mummu aina "onko verenpaine lääke mukana?".

        Varsinaisia paskahousuja, noi olisi pitänyt upottaa mereen.


    • Anonyymi

      Eikö niistä jo eilen ollut kuvat lehes

    • Anonyymi

      Juho-lääkäri osallistui hamastoimintaan mieluummin kuin auttoi Suomen sairaita, vaikka kalliin koulutuksensa kustantanutkin suomalaiset veronmaksajat ja toinen pikku-hupakko hamasanarkisti on Iida-Liina jonka systeri jo ehti mediassa ruikuttaa siskonsa kohtaamaa vääryyttä UM:n taholta.

    • Anonyymi

      Kumma kun no aktiivit eivät jääneet tukemaan Gazan asukkaita.......ei tainnut olla valmista pöytää ja kelan tukia?

      • Anonyymi

        Ilmaiset matkat kivoja ja jännittäviäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaiset matkat kivoja ja jännittäviäkin.

        Avustuslaivan ruuma oli tyhjä.

        Avustajille ei ollut edes omia eväitä mukana.


      • Anonyymi

        Eihän tuollaiset possunaamat uskalla mihinkään jää kun tosipaikan tullen menee paskat housuihin ja tulee äitiä ikävä. Kunhan lässyttävät kun muuhun ei ole.


      • Anonyymi

        Meren pohjassa olisi ollut noille kaikille tilaa.


      • Anonyymi

        Hyvä vaan että noille näytettiin että kuka määrää. Tyhmää sakkia kun tiesivät että miten siinä käy. Oikein pieni nöyryytys teki noille vaan hyvää.


    • Anonyymi

      Melkein puolet on.
      Pysy vaan sisällä!
      Kansanmurha on ihmiselle tovi vaikea asia!

    • Anonyymi

      Hamasin järjestämiin telottajaisiin oli pakko mennä katsojaksi.

    • Anonyymi

      Jospa matut onkin parempia ja sitkeämpiä taistelijoita. Moni suomalainen nuori keskeyttää armeijan ja siviilipalveluksen mielenterveyssyistä. Monet on homoja, transuja, jotkut ovat epävarmoja sukupuolestaan ja jotkut ahdistuvat, kun niillä ei ole käsissä puhelinta tai tablettia.

      • Anonyymi

        Tää kommentti tuli väärään aiheeseen. Suomi24 temppuilee välillä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kommentti tuli väärään aiheeseen. Suomi24 temppuilee välillä. 😂

        Ei,kyllä tämä on sopiva kohta pridehölmöydelle.


    • Anonyymi

      Kukahan noi aktivistien lentoliput Suomeen maksaa?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti Veronmaksajat. Sinä ja minä.

        Kuulitko paikallisradion haastalttelun?


      • Anonyymi

        Naurettavia nasuliinejä nillittämässä kun on mukamas kaltoin kohdeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavia nasuliinejä nillittämässä kun on mukamas kaltoin kohdeltu.

        Odottivat tietysti että perillä on viiden tähden hotelli heitä varten varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavia nasuliinejä nillittämässä kun on mukamas kaltoin kohdeltu.

        Sitähän ne kitisee pikkunassukat, suurin osa ei ollut suomalaisia, kun katoin uutisista. On noi saatana tyhmiä.


    • Anonyymi

      Nyt niitä Suomeen reissusta palaavia juhlitaan lentokentällä. Ihan kuin olisivat pelastettu jostain pantti van kileiriltä.

      • Anonyymi

        Hamas voittoon!

        Terv, Tiina Hamas


    • Anonyymi

      Sankarit ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Hamas antoi näille suuren ystävyyden mitalin kultaisilla sapeleilla ja rubiineilla ja lentävällä matolla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas antoi näille suuren ystävyyden mitalin kultaisilla sapeleilla ja rubiineilla ja lentävällä matolla .

        Mirhamiakin😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      oli joku somaali-naikkonen mukana ainakin, vaahtosi hoono soomi teevee-uutisissa...

      • Anonyymi

        Pitäähän jonkun rullahuulen pärstä aina olla jossain näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän jonkun rullahuulen pärstä aina olla jossain näkyvissä.

        ...ihme ettei mainostanut jotain suomisuklaata vielä ohessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ihme ettei mainostanut jotain suomisuklaata vielä ohessa...

        Tai Elovena puuroa


      • Anonyymi

        Tuo somali valehtelee koko jutun. Yhtään rehellistä somalia ei ole vielä syntynytkään.


      • Anonyymi

        Oli israelilaisen jorman puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli israelilaisen jorman puutteessa.

        Olikos sillä suhde isis-taistelijaan joskus?


    • Anonyymi

      Semmosia ripuli haisuleita, nössöjen sankareita.

      • Anonyymi

        Noista olisi saanut hyviä kynnysmattoja Israeliin.


    • Anonyymi

      No ei ihan olleet tavallisia Suomalaisia Pirkkoja

    • Anonyymi

      Näitä paskan klonioita oli vastassa muslimeja Hki -vantaa.
      Heidät olisi pitäny jättää Negevin vankilaan kuukaudeksi.
      Uutissa oikein terrorismin tukijat juhli ja valittivat kohtelusta .
      Liina helpolla rotat päsi kuin vasemmiston kontula sukurutsari.
      Vankilaa kaikki Suomessa edes,HE TUKEVAT TERROSISMI MURHAAJIA !

    • Anonyymi

      Kuinkahan noi juhli kun Palestiina tappoi ne siviilit Israelissa josta viimeisin kahakka alkoi

      • Anonyymi

        Avaavat kuoharin ja huutavat allahu akbar Israel rules .


      • Ei ole mitään "josta viimeisin kahakka alkoi". Kahakointia on ollut jostain n. 700 eaa lähtien, kun juutaIaisia ryhdyttiin karkottamaan alueeltaan. Kaikki nämä nykyisetkin kahakat on sitä samaa kahakkaa, jonka perustana on aina ollut etniset, uskonnolliset ja poliittiset erimielisyydet. Tosin paljon aiemmin oli kyse myös valloitussodista, kuten mm. Rooman vallan levittäminen Palestiinankin yli.


    • Anonyymi

      Sietää varoa niitä röttelöitsijöitä.

      • Anonyymi

        Amnesty.
        Lääkärit ilman rajoja.
        Eivät.Poliittisia.Järjes-
        töjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amnesty.
        Lääkärit ilman rajoja.
        Eivät.Poliittisia.Järjes-
        töjä.

        Ilmeisesti sanittavat nakurannoilla😅


    • Mitä eroa on gaza-aktiivilla ja israel-aktiivilla? Siis realistisesti, ei somehäröilyn näkökulmasta.

    • Anonyymi

      "PUHTAALLA OMALLATUNNOLLA KANNATTAA PÄRSTÄ AINA NÄYTTÄÄ"!!!

    • Anonyymi

      Vähän nolo loppu reissulle, kun Hamas ja Israel ym neuvottelevat jo Egyptissä. Trump ehti hoitaa asian ja mielenkiinto plässähti Gaza risteilijöihin.

      • Anonyymi

        Israelin olisi pitänyt pommittaa nuo typerät mielenosoittajat pikana .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin olisi pitänyt pommittaa nuo typerät mielenosoittajat pikana .

        "ÄLÄ KEUHKOA SIINÄ TOLLO"!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ÄLÄ KEUHKOA SIINÄ TOLLO"!!!

        Isäs oli tollo kun sint teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäs oli tollo kun sint teki.

        Oli kuulemma faijan kortsu revennyt ja näin saanut alkunsa.


    • Anonyymi

      On luonnollista, etteivät natsibastardi-terroristit kehtaa esiintyä avoimesti.

    • Anonyymi

      Mä näin naamat telkkarista. Karmeeta porukkaa. Oli hunnutettukin yksi.

    • Anonyymi

      Kumpa olisivat päässeet perille Gazaan.
      Retki olisi ollut vieläkin jännittävämpi.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe