Tietää varoa kadulla ja muuttaa pois samasta talosta jos sattuu asumaan samassa talossa tai edes kadulla.
Suomalaisten Gaza aktiivien naamat esiin..
61
462
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyisivätkö rettelöitsijät Israelin uutisfilmeissä?
- Anonyymi
Renaz, tuo Esko Valtaojan kaveri, oli yksi aktivisteista.
Uhkasi nälkälakolla ja valitti vankilaan lanruoasta.
Taitaa olla kaikkeen tyytymätön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renaz, tuo Esko Valtaojan kaveri, oli yksi aktivisteista.
Uhkasi nälkälakolla ja valitti vankilaan lanruoasta.
Taitaa olla kaikkeen tyytymätön?Voi voi kun Renazille ei kuulema Israelilainen ruoka kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiesus mltä huu haa lässytystä.
https://www.is.fi/nopeat/2000011544599/Olis onnellisia, että on rlissa ja turvallisesti Suomessa!
- Anonyymi
Yks on Juho-lääkäri jolle tärkeämpää tukea terroristijärjestöä, vaikka kalliin lääkärikoulutuksensa kustansi suomalaiset veronmaksajat.
- Anonyymi
Oliko Juholla lääkkeitä mukana?
Aktivistit valittivat lääkkeitten puutetta.
Kun vaari lähti yökylään kysyi mummu aina "onko verenpaine lääke mukana?". - Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Juholla lääkkeitä mukana?
Aktivistit valittivat lääkkeitten puutetta.
Kun vaari lähti yökylään kysyi mummu aina "onko verenpaine lääke mukana?".Varsinaisia paskahousuja, noi olisi pitänyt upottaa mereen.
- Anonyymi
Eikö niistä jo eilen ollut kuvat lehes
- Anonyymi
Juho-lääkäri osallistui hamastoimintaan mieluummin kuin auttoi Suomen sairaita, vaikka kalliin koulutuksensa kustantanutkin suomalaiset veronmaksajat ja toinen pikku-hupakko hamasanarkisti on Iida-Liina jonka systeri jo ehti mediassa ruikuttaa siskonsa kohtaamaa vääryyttä UM:n taholta.
- Anonyymi
Kumma kun no aktiivit eivät jääneet tukemaan Gazan asukkaita.......ei tainnut olla valmista pöytää ja kelan tukia?
- Anonyymi
Ilmaiset matkat kivoja ja jännittäviäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaiset matkat kivoja ja jännittäviäkin.
Avustuslaivan ruuma oli tyhjä.
Avustajille ei ollut edes omia eväitä mukana. - Anonyymi
Eihän tuollaiset possunaamat uskalla mihinkään jää kun tosipaikan tullen menee paskat housuihin ja tulee äitiä ikävä. Kunhan lässyttävät kun muuhun ei ole.
- Anonyymi
Meren pohjassa olisi ollut noille kaikille tilaa.
- Anonyymi
Hyvä vaan että noille näytettiin että kuka määrää. Tyhmää sakkia kun tiesivät että miten siinä käy. Oikein pieni nöyryytys teki noille vaan hyvää.
- Anonyymi
Melkein puolet on.
Pysy vaan sisällä!
Kansanmurha on ihmiselle tovi vaikea asia! - Anonyymi
Hamasin järjestämiin telottajaisiin oli pakko mennä katsojaksi.
- Anonyymi
Jospa matut onkin parempia ja sitkeämpiä taistelijoita. Moni suomalainen nuori keskeyttää armeijan ja siviilipalveluksen mielenterveyssyistä. Monet on homoja, transuja, jotkut ovat epävarmoja sukupuolestaan ja jotkut ahdistuvat, kun niillä ei ole käsissä puhelinta tai tablettia.
- Anonyymi
Tää kommentti tuli väärään aiheeseen. Suomi24 temppuilee välillä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kommentti tuli väärään aiheeseen. Suomi24 temppuilee välillä. 😂
Ei,kyllä tämä on sopiva kohta pridehölmöydelle.
- Anonyymi
Kukahan noi aktivistien lentoliput Suomeen maksaa?
- Anonyymi
Ilmeisesti Veronmaksajat. Sinä ja minä.
Kuulitko paikallisradion haastalttelun? - Anonyymi
Naurettavia nasuliinejä nillittämässä kun on mukamas kaltoin kohdeltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavia nasuliinejä nillittämässä kun on mukamas kaltoin kohdeltu.
Odottivat tietysti että perillä on viiden tähden hotelli heitä varten varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavia nasuliinejä nillittämässä kun on mukamas kaltoin kohdeltu.
Sitähän ne kitisee pikkunassukat, suurin osa ei ollut suomalaisia, kun katoin uutisista. On noi saatana tyhmiä.
- Anonyymi
Nyt niitä Suomeen reissusta palaavia juhlitaan lentokentällä. Ihan kuin olisivat pelastettu jostain pantti van kileiriltä.
- Anonyymi
Hamas voittoon!
Terv, Tiina Hamas
- Anonyymi
Sankarit ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Hamas antoi näille suuren ystävyyden mitalin kultaisilla sapeleilla ja rubiineilla ja lentävällä matolla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamas antoi näille suuren ystävyyden mitalin kultaisilla sapeleilla ja rubiineilla ja lentävällä matolla .
Mirhamiakin😂
- Anonyymi
Uutisissa nuo näkyivät. Kohdasta 11.35 lähtien.
https://areena.yle.fi/1-72264172 - Anonyymi
oli joku somaali-naikkonen mukana ainakin, vaahtosi hoono soomi teevee-uutisissa...
- Anonyymi
Pitäähän jonkun rullahuulen pärstä aina olla jossain näkyvissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän jonkun rullahuulen pärstä aina olla jossain näkyvissä.
...ihme ettei mainostanut jotain suomisuklaata vielä ohessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ihme ettei mainostanut jotain suomisuklaata vielä ohessa...
Tai Elovena puuroa
- Anonyymi
Tuo somali valehtelee koko jutun. Yhtään rehellistä somalia ei ole vielä syntynytkään.
- Anonyymi
Oli israelilaisen jorman puutteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli israelilaisen jorman puutteessa.
Olikos sillä suhde isis-taistelijaan joskus?
- Anonyymi
Semmosia ripuli haisuleita, nössöjen sankareita.
- Anonyymi
Noista olisi saanut hyviä kynnysmattoja Israeliin.
- Anonyymi
No ei ihan olleet tavallisia Suomalaisia Pirkkoja
- Anonyymi
Näitä paskan klonioita oli vastassa muslimeja Hki -vantaa.
Heidät olisi pitäny jättää Negevin vankilaan kuukaudeksi.
Uutissa oikein terrorismin tukijat juhli ja valittivat kohtelusta .
Liina helpolla rotat päsi kuin vasemmiston kontula sukurutsari.
Vankilaa kaikki Suomessa edes,HE TUKEVAT TERROSISMI MURHAAJIA ! - Anonyymi
Kuinkahan noi juhli kun Palestiina tappoi ne siviilit Israelissa josta viimeisin kahakka alkoi
- Anonyymi
Avaavat kuoharin ja huutavat allahu akbar Israel rules .
Ei ole mitään "josta viimeisin kahakka alkoi". Kahakointia on ollut jostain n. 700 eaa lähtien, kun juutaIaisia ryhdyttiin karkottamaan alueeltaan. Kaikki nämä nykyisetkin kahakat on sitä samaa kahakkaa, jonka perustana on aina ollut etniset, uskonnolliset ja poliittiset erimielisyydet. Tosin paljon aiemmin oli kyse myös valloitussodista, kuten mm. Rooman vallan levittäminen Palestiinankin yli.
- Anonyymi
Sietää varoa niitä röttelöitsijöitä.
- Anonyymi
Amnesty.
Lääkärit ilman rajoja.
Eivät.Poliittisia.Järjes-
töjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amnesty.
Lääkärit ilman rajoja.
Eivät.Poliittisia.Järjes-
töjä.Ilmeisesti sanittavat nakurannoilla😅
Mitä eroa on gaza-aktiivilla ja israel-aktiivilla? Siis realistisesti, ei somehäröilyn näkökulmasta.
- Anonyymi
"PUHTAALLA OMALLATUNNOLLA KANNATTAA PÄRSTÄ AINA NÄYTTÄÄ"!!!
- Anonyymi
Vähän nolo loppu reissulle, kun Hamas ja Israel ym neuvottelevat jo Egyptissä. Trump ehti hoitaa asian ja mielenkiinto plässähti Gaza risteilijöihin.
- Anonyymi
Israelin olisi pitänyt pommittaa nuo typerät mielenosoittajat pikana .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin olisi pitänyt pommittaa nuo typerät mielenosoittajat pikana .
"ÄLÄ KEUHKOA SIINÄ TOLLO"!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ÄLÄ KEUHKOA SIINÄ TOLLO"!!!
Isäs oli tollo kun sint teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäs oli tollo kun sint teki.
Oli kuulemma faijan kortsu revennyt ja näin saanut alkunsa.
- Anonyymi
On luonnollista, etteivät natsibastardi-terroristit kehtaa esiintyä avoimesti.
- Anonyymi
Mä näin naamat telkkarista. Karmeeta porukkaa. Oli hunnutettukin yksi.
- Anonyymi
Kumpa olisivat päässeet perille Gazaan.
Retki olisi ollut vieläkin jännittävämpi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473