Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmiset jaksaa leikkiä näillä trendikkäillä nimityksillä ja lokeroinneilla, samalla kun tekopyhyys, itsekkyys, egoismi ja ylivertaisuusharha hyväilee sukueIimiä. Kliimaksi on arvokasta voimavaraa.
05.10.2025 22:46
Ei se mikään "uskomaton suoritus" ole vaan elämän valintoja ja arvomaailmakysymys. Perussuomalaisuus ei ole hengeltään sellaista liberalismia, monikultturismia, taidekultturismia yms., mitkä on vakiintuneita eri kulttuurialojen piirteitä. Perussuomalaisuuden arvot ja ajatukset on muualla yhteiskunnassa.... politiikassa, valtiovallassa, taloudessa, erilaisissa instituutioissa (perhe esim.), perinteisissä arvoissa, suomalaisuudessa jne. Vaikka persuilla on oma kulttuuripoliittinen ohjelma, se on vähän eri luonteista kuin esim. vasemmistoliitolla. Että ei ole persuilla hinkua kulttuuri- ja taideporukoihin. Pitäisikö olla? Jos, niin millä perusteella?
05.10.2025 21:44
Kerrothan vielä ne valeet, niin voidaan sitten keskustella asiasta.
05.10.2025 20:47
𝗡𝗮̈𝗶𝗻 𝟵𝟱-𝗼𝗸𝘁𝗮𝗮𝗻𝗶𝘀𝗲𝗻 𝗯𝗲𝗻𝘀𝗮𝗻 𝗵𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗼𝗻 𝘃𝗮𝗶𝗵𝗱𝗲𝗹𝗹𝘂𝘁 𝟭𝟬 𝘃𝘂𝗼𝗱𝗲𝗻 𝗮𝗶𝗸𝗮𝗷𝗮𝗸𝘀𝗼𝗹𝗹𝗮. Ja kyllä Marininkin aikana sai halpaa bensaa, varsinkin kysyntäromahduksen aikana sai alehintaista koronabensaa. Eikä se Orponkaan porukan aikana nyt niin halpaa ole ollut.
Suluissa tiedossa olevien yksittäisten huoltoasemien tai tankkauspisteiden absoluuttinen alin ja ylin litrahinta. Pieniä virheitä saattaa olla, mutta muuten tilastokeskuksen yms. vahvistamaa dataa.
--------------------------------------
Perskeko
--------------------------------------
2015: 1,50 - 1,70 (1,40 / 1,90)
2016: 1,40 - 1,70 (1,35 / 1,85)
2017; 1,40 - 1,75 (1,35 / 1,95)
2018; 1,40 - 1,80 (1,35) / 2,0)
2019: 1,44 - 1,50 (1,30 / 1,70) tammikuu-kesäkuu
---------------------------------------
Potilas Rinne & Kesärata-Barbi
---------------------------------------
𝟮𝟬𝟭𝟵: 𝟭,𝟱𝟬 - 𝟭,𝟱𝟱 (𝟭,𝟰𝟬 / 𝟭,𝟳𝟬) kesäkuu-joulukuu
𝟮𝟬𝟮𝟬; 𝟭,𝟮𝟴 - 𝟭,𝟳𝟬 (𝟭,𝟭𝟵 / 𝟭,𝟳𝟱) korona/kysynnän romahdus -> alebensa
𝟮𝟬𝟮𝟭: 𝟭,𝟯𝟴 - 𝟮,𝟭𝟬 (𝟭,𝟮𝟬 / 𝟮,𝟴𝟱) korona/kysynnän romahdus -> alebensa
𝟮𝟬𝟮𝟮: 𝟭,𝟵𝟬 - 𝟮,𝟲𝟬 (𝟭,𝟱𝟬 / 𝟮,𝟵𝟱) 👈🏻💀
𝟮𝟬𝟮𝟯: 𝟭,𝟵𝟬 - 𝟮,𝟬𝟬 (𝟭,𝟲𝟬 / 𝟮,𝟭𝟬) tammikuu-kesäkuu
---------------------------------------
Orzpo & Torspot
---------------------------------------
2023: 1,80 - 1,90 (1,55 / 2,10) kesäkuu-joulukuu
2024: 1,75 - 1,90 (1,55 / 2,00)
2025; 1,76 - 1,80 (1,70 / 1,90) Arviot. Ei vielä vahvistetut.
05.10.2025 18:18
Tämäkin aloitus lienee Pietarin troIIitoimiston tuotantoa, tai sitten vasemmiston yhteistyökumppanien. Edes henkilön nimeä ei osata kirjoittaa oikein.
05.10.2025 12:02
Voi sinua, Pikku-Esa. Niin pontevasti yrität luoda harhaanjohtavaa tarinaa, mutta et vain ymmärrä, ettei sun äIykkyytesi riitä siihen. Uskot varmasti kovasti olevasi ovela.
☝🏻😆
05.10.2025 11:57
Älä yritä vääristellä, pikku primitiivi. Juuri teitte avauksen, että se pitäisi kieltää, koska on pelkkää SDP:n ilkkumista. Voi teitä pienet päiväperhot.... liikutun.
☝🏻🥹
05.10.2025 11:54
Kuulostat erittäin ahdistuneelta persoonalta. Onko sulla kaikki hyvin?
05.10.2025 11:47
Sulla on vakavamuotoinen luetun ymmärtämisen häiriötila. Kerroin juuri sosialisteista oleellisen.
☝🏻🥱
05.10.2025 11:43
Silloin, kun erilaiset teot hyväksytään "korkeimman voiman oikeuttamana", on parasta kutsua valkotakkiset paikalle, sillä uskonnollinen hurmos voi olla äärimmäisen vaarallinen mielentila. Kyse on silloin pahimmillaan psykoosista.
05.10.2025 06:01
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista? Te sosialistit olette niin huumorintajuttomia päiväperhoja, että ette kestä teihin kohdistuvaa huumoria. Kuitenkin esim. Persuihin kohdistuvat satiirit toivotatte lämpimästi tervetulleeksi. Aika kaksinaamaista, eikö? Oliko se Marin, kun sai sut uskomaan, että vasemmistolaisen arvostelu on kiellettyä, jopa pyhäinhäväistystä?
☝🏻🥱
05.10.2025 05:58
Kommunistiset Uutiset onkin varsin luotettava puolueeton tiedonjakaja.
☝🏻😆
05.10.2025 03:48
Tarkoitat varmaankin 'lista sosialistien valheista persuja kohtaan'.
05.10.2025 03:46
Yksinapaisuus on kuin diktatuuri, joka lopulta kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Moninapaisuus on kuin diktatuurien välinen sota, joka voi kaataa koko planeetan.
Ihminen = maan syöpä.
05.10.2025 03:45
Olet pelottava esimerkki vihaan lietsovan manipuloinnin voimasta.
☝🏻😯
05.10.2025 03:29
Olet taas niellyt sosialistien propagandan kritiikittä, jonka jyrkkämielinen ja ehdoton motiivi on pelkistää sanomaa ääripään one-lineriksi: "Kirk on(oli) rasisti, homofobinen jne....". En itsekään allekirjoita hänen kaikkia näkemyksiään ja mielipiteitään, mutta en myöskään sosialistien yksipuolista demonisoivaa ja lokaavaa retoriikkaa.
Kirk ei ollut ajamassa rotuerottelua, eikä ihmisten luokittelua ihonvärin perusteella. Hänen kritiikkinsä kansalaisoikeuslakia kohtaan juontui tämän päivän tiettyyn amerikkalaiseen kulttuurimurrokseen, jossa yhtenä syynä on kyseiset lait, sekä oikeusasteet, jotka menee kirjaimellisesti niiden lakien mukaan, vaikka se vahingoittaa perinteistä amerikkalaista elämää. Kirk vastusti mm. woke-ajattelua, jonka kansalaisoikeuslaki hänen mielestään mahdollisti. Voit toki osoittaa, että Kirk oli väärässä. Olisikin hyvä, että sinäkin alkaisit ajattelemaan omilla aivoillaisi, sen sijaan, että toistat muilta kuultua ja luettua copypastea.
05.10.2025 03:27
Da, Igor, no stremlenie k istine nikogda ne byvaet pustoi boltovnei. Jos kuitenkin kuulet järjellisen ja totuuteen pyrkivän lähestymistavan "lässytyksenä", voisi olla paikallaan tuulettaa korviesi välistä tilaa. En tiedä onko näin, mutta asenteestasi päätellen vaikuttaisi siltä, että se tila on täyttynyt diktatuureissa marinoituneilla opeilla; viha, katkeruus, eriarvoisuus, väheksyntä, demonisointi jne.
05.10.2025 03:10
Sinulle, ystävä hyvä, haluan osoittaa syvät pahoitteluni ja myötätuntoni, koska olet yhteiskuntaamme vakavasti uhkaavan manipuloinnin uhri. En syytä sinua hyväuskoisuudesta tai heikkomielisyydestä, joihin et välttämättä ole itse syyllinen. Haluan vain herätellä harkintakykyäsi, sekä erityisesti kykyä nousta mediaretoriikan, populismin ja yleensä internetissä leviävän tiedon yläpuolelle. Itsenäiseksi ja riippumattomaksi ajattelijaksi, joka haluaa nähdä totuuden öykkämöykän alla. Jos loputtomiin annat virtojen viedä itseäsi, mentaalisesti masturboiden joukossa kaikella kiihottavalla, sinä zombifioidut osaksi tahdotonta hyödyllisten idioottien laumaa.
Lue tämä ajatuksella:
Suomenmaassa, jota IltaIehti käytti lähteenään, kirjoitetaan näin:
"Putin ylisti Kirkiä sankarina ja totesi, että hänet surmattiin, koska hän edisti samoja konservatiivisia arvoja, jotka Venäjäkin jakaa."
Iltalehti taas uudelleenmuotoili Suomenmaan tekstin näin:
"Putin: Charlie Kirk tapettiin, koska hän ajoi Venäjän arvoja."
Ja vielä molempien lähteiden syvimmät motiivit:
Suomenmaa + Iltalehti = Putinia kohtaan vallitsevan inhon ja vihan ilmapiirin johtaminen oikeistovaikuttaja Charlie Kirkiin.
Huomaatko, miten semantiikkaa käytetään väärin ohjelmoimaan ihmisten mieliä ja mielipiteitä näkemään ja kokemaan asioita, jotka eivät ole totta, tai joita ei ole koskaan tapahtunut? Ketä tällainen manipulointi palvelee? Mitä sillä halutaan saavuttaa?
#kulttuurisota #vallanhimo #polarisaatio #ideologineninfektoituneisuus #korruptio
Suomenmaan alkuperäinen versio:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/putin-charlie-kirkista-sankari-joka-edisti-samoja-arvoja-kuin-venaja/
Iltalehden klikkitarina, eli muunneltu houkuttelevammaksi:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/696582b1-90a7-4e39-9d42-49e02de8df2b
Koetko edelleenkin, että "Putin oli oikeassa", vai että sinua on käytetty hyväksi, viitaten avauksesi retoriikkaan ja näkemyksiin?
05.10.2025 02:54
Sun pitää huomioida kokonaiskuva, ei pelkästään yksittäisten sopivien vertailukohteiden luomaa kuvaa, koska se vääristyy helposti.
Sota on pääasiassa politiikan jatke, ja maailmanpolitiikka on eri vallanhakuisten toimijoiden yhteinen toimialue, jossa he kilpailee omasta asemastaan ja omista hyödyistään. Tällä alueella syntyy konfliktit, joita pahimmillaan ratkotaan pyrkimyksillä eliminoida itselleen epämukavan toimijan vaikutusvalta. Sen vuoksi miljoonat ihmiset menettävät henkensä, perheensä, lapsensa, vanhempansa, kotinsa, elantonsa, turvansa, ja lisäksi luonto saastuu, köyhyys lisääntyy jne., .... tämä on se eri tahojen maailmanpoliittisten päämäärien hinta.
Juuri tällä hetkellä mm. Kiina valtaa markkinoita, sekä kasvattaa militaristisen vaikutusvaltansa jalanjälkeä. Tällaisen toiminnan seurauksena on usein kauppasota (joka on juuri meneillään USA:n ja Kiinan välillä), joka voi pahimmillaan edetä poliittisiksi jännitteiksi, jotka taas pahimmillaan voivat laukaista aseellisen konfliktin.
Ts. USA, Venäjä ja Kiina luovat yhdessä koko maailmaa uhkaavan imperialistisen poliittisen ja militaristisen vaikutusalueen.
05.10.2025 00:01
Lausuntosi on erikoinen. Mehän puhumme Sanna Marinista etupäässä yksityishenkilönä, mutta tietyissä aiheissa 'entisenä' politiikkona, ja myös hänen jättämänsä perinnön merkeissä. Ja miten kaunis onkaan tuon sanan sointi.... 'entinen'. Vaikkakin sitä kauneutta rikkoo epätoivoisesti moralysointivimmaa piilotteleva verbaalinen kiemurtelusi. Yritä laatia itsellesi lausunto, arkitodellisuudesta kummuten, että Sanna Marinin jättämien jälkien korjaaminen vie paitsi aikaa, myös rahaa. Kyllä hän unohtuu vähitellen, mutta hitaammin kuin soisi tapahtuvan, sillä hän on edelleen mm. valtamedian hyödykkeenä. Yrittipä hänen nimestään hyötyä Anna Erikssonkin, mutta taisi elokuvan tekijöiden taustatyöt olla yhtä surkealla tasolla kuin tuon 'entisen' poliitikon työkin.
☝🏻😏
04.10.2025 23:29
115 / 119