Itselläni ei tästä syvempää tietoa ole, mutta Suomestakin löytyy ihmisiä jotka voivat vilpittömästi vakuuttaa että kyllä näin on. Osa heistä on jopa kouluja käyneitä.
Saako Israelin hallitus ohjeensa suoraan Jumalalta?
28
182
Vastaukset
- Anonyymi
Mikseipäs. Kun on Jumalan Valittu Kansa, niin kyllähän Jumala ohjailee ja siunaa vaikka pääministerin korruptio-oikeudenkäyntiä. Eipä liene syyttäjällä chaanssia kun itse Jumala Netaniahua puolustaa.
- Anonyymi
Jaa että Suomen uskovaiset on syypää tuohonkin? Onpa niillä iso vaikutus. Tai ei-uskovilla mahtava mielikuvitus. Kun syypää on muslimien usko allahiin joka velvoittaa hävittämään juutalaiset, ja sen lisäksi valtaamaan maailman. Valehtelu toimii siinäkin.
Näin juutalaiset menetti aikoinaan oman valtakuntansa Palestiinassa.- Anonyymi
oman valtakuntansa? varastivat jo tuolloin toisten maita.
- Anonyymi
Raamatun Julmala on aina kansanmurhan kannalla.
Kristofasistit Sari ja Päivi peukuttavat aina jokaisesta kuolleesta palestiinalaisesta lapsesta, koska palestiinalaiset ovat kirottuja vääräuskoisia joilla ei ole mitään ihmisarvoa ja siksi heitä saa surutta kansanmurhata.- Anonyymi
Ilm. 14. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 14. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.Israelin kansa murhataan.
- Anonyymi
Hakutulos
jumalan kansa:vt:x
1. Tuom. 20:2 Ja koko kansan päämiehet ja kaikki Israelin sukukunnat astuivat esiin Jumalan kansan seurakunnassa: neljäsataa tuhatta miekalla varustettua jalkamiestä.
2. 2.Sam. 14:13 Vaimo sanoi: "Miksi sinä ajattelet tehdä juuri samoin Jumalan kansaa vastaan, koskapa kuningas ei salli oman hylkäämänsä tulla takaisin? Noin puhuessaanhan kuningas itse joutuu ikäänkuin syylliseksi.
3. Ps. 47:10 Kansojen päämiehet kokoontuvat Aabrahamin Jumalan kansaksi. Sillä maan kilvet ovat Jumalan; hän on ylen korkea.- Anonyymi
Jos minä saan tietoni Jumalalta, niin miksi ei joku muu ja juutalaiset varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä saan tietoni Jumalalta, niin miksi ei joku muu ja juutalaiset varsinkin.
Jeesus on Jumalan poika ja sota.
- Anonyymi
Jumalauta, tässä maassa ei perkele pilkata Jumalaa.
- Anonyymi
Jumala on Allah ja Allah on Jumala. Aatami ja Lilith ja Aatami ja Eeva.
- Anonyymi
Joidenkin kristillisten sionismi ei ole sen ihmeempää kuin muslimien usko että juutalaiset on tosiaan hävitettävä, ja kaiken voi uhrata sen eteen.
Sionistit perustaa mielipiteensä johonkin VT:n kohtaan, johon he uskovat. MIksi muslimit saa uskoa kuin uskovat, mutta sionistit eivät? Selittäkää. - Anonyymi
Ei älykkyys sulje pois sitä, että uskonasioissa on epärationaalinen eli uskoo esim. Nooan arkkiin tms. Päivi ei ole ilmeisesti nuorenmaan kreationisti, mutta Jumala loi ihmisen , loppu häämöttää ja Päivin taivaspaikka lähenee ;-)
On merkillepantavaa, että se loppu tulee lähes aina jokaisen uskovan omana elinaikana, jo satojen vuosien ajan. Se jotenkin johtaa ajatukseen, että se uskovainen kokee itsensä poikkeuksellisen merkittäväksi, etenkin sen Jumalansa silmissä.
Päivi Räsäsellä oli muistaakseni kuusi (6) laudaturia eli ilmeisen mensakamaa ja silti uskoo mitä uskoo.- Anonyymi
Hakutulos
tulemus:ut:x
1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakutulos
tulemus:ut:x
1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.Tulee muuten mahtava sota 2030- luvulla. Verenpaisumus!!!
- Anonyymi
Israelin sekulaarista hallituksesta en ole varma, mutta palestiinalaiset kyllä ovat saaneet jumalaltaan Allahilta käskyn, Allah kirosi juutalaiset apinoiksi ja koiriksi sekä langetti Fatwan (Kuolemantuomion) heille. Palestiinalaiset ovat hurskaita oikeauskoisia muslimeja joten Allahin käsky velvoittaa murhaamaan juutalaiset. Muslimien elämääkin suurempi tehtävä on vallata maata islamille joten tässä on nyt kaksikin syytä miksi Israel on vallattava ja tapettava juutalaiset armotta vauvasta vanhukseen. Jos muslimi luistaa tästä agendasta hänen Paratiisi osakesalkkunsa on vaarassa ja saakin sen tilalle Helvetin osakesalkun suoraan Allahilta, jostain syystä hurskas muslimi ei halua justiinsa sitä salkkua.
Allahin lupaama Paratiisi: (vrt. vasemmiston lupaama työläisten Paratiisi)
https://apina.biz/171?ref=randoms
Muslimien elämäntehtävänä on parantaa sairaita.
https://apina.biz/2677?ref=randoms- Anonyymi
Ilm. 2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.
- Anonyymi
Minusta tuntuu että Israelin hallinto saa ohjeensa suoraan Luciferilta.
- Anonyymi
Lucifer ->Saatana->Baal->Allah joten kyllä jokainen muslimi saa ohjeensa Allahilta, Israelin hallintoa ei muslimit isännöi.
- Anonyymi
Elämän puu sijaitsee ja kasvaa siellä Gazan kaistalla kun kai hyvää viljelysmaata kun Välimeren rannalla...
- Anonyymi
Saa ohjuksensa suurelta oranssilta jumalalta.
- Anonyymi
Juutalaisilta puuttuu vielä uskoontulo. Ahdistuksen kautta sitten sekin.
Silloin, kun erilaiset teot hyväksytään "korkeimman voiman oikeuttamana", on parasta kutsua valkotakkiset paikalle, sillä uskonnollinen hurmos voi olla äärimmäisen vaarallinen mielentila. Kyse on silloin pahimmillaan psykoosista.
- Anonyymi
Näin ollen palestiinalaiset ovat psykoosissa.
- Anonyymi
Jos ei ymmärrä uskonasioita niin siltä se voi tuntua. Sitten kun olet tekemisissä Jumalan kanssa niin ymmärrys lisääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ymmärrä uskonasioita niin siltä se voi tuntua. Sitten kun olet tekemisissä Jumalan kanssa niin ymmärrys lisääntyy.
Ne on siellä suljetulla pääosin samaa mieltä, ne asiakkaat.
- Anonyymi
Kumpikin on psykoosissa Israel ja Palestiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394