Anna Erikssonin ohjaama Sanna Marin elokuva - Menestys!!

No ei kuitenkaan. Sanna Marin ei enää kiinnosta ihmisiä. Ehkä pienen pieni sannamarinistien kuItti vielä sinnittelee, mutta lähes kaikki on jo heränneet päihdyttävästä sannakuplasta ja kärsivät nyt melkoista häpeäkrapulaa.

Miten kävi Sanna Marin elokuvan? 16 teatterissa esitys - alle 300 katsojaa. *Tirsk!*

☝🏻😆

24

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et osaa tehdä kunnon elokuvia, tee filmi julkkiksesta, poliitikosta, urheilijasta, laulajasta tms. Sellaisen osaa tehdä naapurin Kuunokin!

      • Anonyymi

        Anna, Sanna, Sabina...

        mutta mitään uutista tuollaisesta filmistä ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna, Sanna, Sabina...

        mutta mitään uutista tuollaisesta filmistä ei ole olemassa.

        Jopa Jari Sarasvuostakin tehtiin filmi, katsojia ei tullut kai paikalle...


    • Anonyymi

      Mutta tämäkin kiinnostaa sinua.

    • Lausunto: omituista sinänsä, että sinulla oli tarve kommentoida tuota aihetta.

      • Omituista sinänsä, että koet tarvetta arvostella Sanna Marinin kritisoimista. Tunnetko ahdistusta sen vuoksi?


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Omituista sinänsä, että koet tarvetta arvostella Sanna Marinin kritisoimista. Tunnetko ahdistusta sen vuoksi?

        Lausunto: Sanna Marin on tällä hetkellä yksityishenkilö. Hän ei ole poliitikko. On toki mielenkiintoista, jos jaksat kiinnostua julkkiksista, mutta se tuntuu hieman... lapselliselta.

        Jotkut ihmiset ovat jumiutuneet Mariniin. Se on erikoista.


      • Anonyymi
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Lausunto: Sanna Marin on tällä hetkellä yksityishenkilö. Hän ei ole poliitikko. On toki mielenkiintoista, jos jaksat kiinnostua julkkiksista, mutta se tuntuu hieman... lapselliselta.

        Jotkut ihmiset ovat jumiutuneet Mariniin. Se on erikoista.

        No Sanna-kultti on edelleen voimissaan.


      • TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Lausunto: Sanna Marin on tällä hetkellä yksityishenkilö. Hän ei ole poliitikko. On toki mielenkiintoista, jos jaksat kiinnostua julkkiksista, mutta se tuntuu hieman... lapselliselta.

        Jotkut ihmiset ovat jumiutuneet Mariniin. Se on erikoista.

        Lausuntosi on erikoinen. Mehän puhumme Sanna Marinista etupäässä yksityishenkilönä, mutta tietyissä aiheissa 'entisenä' politiikkona, ja myös hänen jättämänsä perinnön merkeissä. Ja miten kaunis onkaan tuon sanan sointi.... 'entinen'. Vaikkakin sitä kauneutta rikkoo epätoivoisesti moralysointivimmaa piilotteleva verbaalinen kiemurtelusi. Yritä laatia itsellesi lausunto, arkitodellisuudesta kummuten, että Sanna Marinin jättämien jälkien korjaaminen vie paitsi aikaa, myös rahaa. Kyllä hän unohtuu vähitellen, mutta hitaammin kuin soisi tapahtuvan, sillä hän on edelleen mm. valtamedian hyödykkeenä. Yrittipä hänen nimestään hyötyä Anna Erikssonkin, mutta taisi elokuvan tekijöiden taustatyöt olla yhtä surkealla tasolla kuin tuon 'entisen' poliitikon työkin.

        ☝🏻😏


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Lausuntosi on erikoinen. Mehän puhumme Sanna Marinista etupäässä yksityishenkilönä, mutta tietyissä aiheissa 'entisenä' politiikkona, ja myös hänen jättämänsä perinnön merkeissä. Ja miten kaunis onkaan tuon sanan sointi.... 'entinen'. Vaikkakin sitä kauneutta rikkoo epätoivoisesti moralysointivimmaa piilotteleva verbaalinen kiemurtelusi. Yritä laatia itsellesi lausunto, arkitodellisuudesta kummuten, että Sanna Marinin jättämien jälkien korjaaminen vie paitsi aikaa, myös rahaa. Kyllä hän unohtuu vähitellen, mutta hitaammin kuin soisi tapahtuvan, sillä hän on edelleen mm. valtamedian hyödykkeenä. Yrittipä hänen nimestään hyötyä Anna Erikssonkin, mutta taisi elokuvan tekijöiden taustatyöt olla yhtä surkealla tasolla kuin tuon 'entisen' poliitikon työkin.

        ☝🏻😏

        Lausunto: Mrin ihmisenä ja poliitikkona oli mitä oli. Ei kukaan täydellinen ole. Virheitä tulee tehtyä ja enpä ole nähnyt nykyhallituksenkaan kykenevän virheettömyyteen.

        Puheet niistä Marinin hallituksen jäljistä ovat täysin puhdasta poliittista sanahelinää ja käytännössä täyttä roskaa. Suurimman osan velasta hallitus teki pakon edessä, kun jotakin piti tehdä Koronan jyllätessä. Mikään hallitus ei olisi selvinnyt pandemiasta sen kummemmin. Jälkiviisaana on helppoa myöhemmin huudella.


    • Anonyymi

      Tekeillä kauhukomedia: Ruman-Riikan irvistys?

      • Niin, tässä on se hauska ilmiö, että Sanna Marinista kertova b-luokan elokuva on todellinen, kun taas sinun "kauhukomediasi" on mentaalisen syövän aiheuttama perverssi ajatus. (<- jätin tuohon tarkoituksella tilaa erilaisille tulkinnoille, jotta saat mahdollisuuden terapoida itseäsi)

        ☝🏻😏


    • Anonyymi

      Näyttää aloittajaa ainakin kovasti kiinnostavan, kun jaksaa lässyttää jostain entisestä pääministeristä jossain sontasaitilla päivästä toiseen.

    • Anonyymi

      Onko semmonen ollut oikeasti?
      Miks menis kattoo, ku nähny jo liikaakin.

    • Anonyymi

      Mua naurattaa jo valmiiksi Sannan ja Timpan paluu poliitiikkaan, monelta repee jotain muutakin kun pelihousut.

    • Anonyymi

      Tuokin leffa tehtiin lähes täysin Veronmaksajien rahoilla

    • Anonyymi

      Persuja kyllä kiinnostaa. Ne on kuvaamassa ja tirkistelemässä joka paikassa, mutta ennen kaikkia hallituksen ministerit eivät voi elää ilman Sanna Marinia...vaikuttaahan hän kuulemma vielä siihen, että Orpo ja Purra eii nyt kaksi ja puoli vuotta toimittuaan ole saaneet mitään positiivista aikaiseksi. Kaikki on edelleenkin edellisen hallituksen syytä...heeheheyhhehhehheh.. ettäs kehtaavat nuo valehtelijat olla lapsellisia!!!

      • Persuja ei niinkään kiinnosta Sanna Marin, vaan se mädännäinen ilmiö, jonka hän sai aikaan. On vain hyvä, että persut vastustaa tällaisia mädännäisiä ilmiöitä. Varmaan ymmärrät, että jos kukaan ei vastusta, mätä leviää.

        ☝🏻😏


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Persuja ei niinkään kiinnosta Sanna Marin, vaan se mädännäinen ilmiö, jonka hän sai aikaan. On vain hyvä, että persut vastustaa tällaisia mädännäisiä ilmiöitä. Varmaan ymmärrät, että jos kukaan ei vastusta, mätä leviää.

        ☝🏻😏

        persut? ovat vain eläinten ulostetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        persut? ovat vain eläinten ulostetta.

        Kuulostat erittäin ahdistuneelta persoonalta. Onko sulla kaikki hyvin?


    • Anonyymi

      Paljon ne tuet oli tälle elokuvalle ja aikaisemmille ?

    • Anonyymi

      hahahahaaaa!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe