En ole yleensä Putinin kanssa samaa mieltä mistään, mutta tässä asiassa hän on kerrankin ihan oikeassa - Kirk ajoi Venäjän arvoja.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/696582b1-90a7-4e39-9d42-49e02de8df2b
Putin kerrankin oikeassa
40
253
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan tuo on. Äärioikeiston arvot ovat samat kuin Venäjän arvot. Kaikki homotus ja woketus ja feminismi ja tasa-arvo jyrkästi kiellettyjä. Persujen ja muun äärioikeiston arvomaailma, täsmälleen.
- Anonyymi
Venäjä tänään on arvoton, moraaliton, äärimmäistä pahuutta edustava natsidiktatuuri.
HEIL PUTLER! huutavat ryzzän Z-natsit. - Anonyymi
Vasemmistoaate on vastuussa sadan miljoonan ihmisen kuolemasta. Lisää tulee ruumiita tuolla pohjoiskoreassa Kiinassa Venäjällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä tänään on arvoton, moraaliton, äärimmäistä pahuutta edustava natsidiktatuuri.
HEIL PUTLER! huutavat ryzzän Z-natsit.Vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Kaksi sosialismiahan niitä on. Totalitarismeja kumpikin, antisemitismi rehottaa niissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Kaksi sosialismiahan niitä on. Totalitarismeja kumpikin, antisemitismi rehottaa niissä.
Ja rakkaus islamiin on niillä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoaate on vastuussa sadan miljoonan ihmisen kuolemasta. Lisää tulee ruumiita tuolla pohjoiskoreassa Kiinassa Venäjällä.
Tsot tsot kokkari-poju ..... taisit tarkoittaa IMPPERIALISITIA , ... kyllä
https://www.aljazeera.com/opinions/2022/12/2/how-british-colonial-policy-killed-100-million-indians
GAZAssa riehuvat impperialistit parhaillaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Kaksi sosialismiahan niitä on. Totalitarismeja kumpikin, antisemitismi rehottaa niissä.
Tätä mieltä on lähi-idän asioiden tuntija Anter Yasa.
- Anonyymi
Oonko tasa-arvokin?.
- Anonyymi
Kyllä natsifasisti aina toisen samanlaisen tunnistaa ja arvostaa.
- Anonyymi
Jenkkilässä säädettiin 1964 kuuluisa kansalaisoikeuslaki, joka vihdoin takasi mustille tasavertaiset kansalaisoikeudet yhteiskunnassa. Umpirasistinen Kirk piti tätä valtavana virheenä ja halusi että se laki kumottaisiin.
Näin siis kunnon kristitty ajattelee - halusi rotuerottelun takaisin ja kieltäisi mustilta äänioikeuden ja muu kansalaisoikeudet. Todella kristillistä.- Anonyymi
Ei ihme että rasistipersut palvoivat Kirkiä sankarina.
Olet taas niellyt sosialistien propagandan kritiikittä, jonka jyrkkämielinen ja ehdoton motiivi on pelkistää sanomaa ääripään one-lineriksi: "Kirk on(oli) rasisti, homofobinen jne....". En itsekään allekirjoita hänen kaikkia näkemyksiään ja mielipiteitään, mutta en myöskään sosialistien yksipuolista demonisoivaa ja lokaavaa retoriikkaa.
Kirk ei ollut ajamassa rotuerottelua, eikä ihmisten luokittelua ihonvärin perusteella. Hänen kritiikkinsä kansalaisoikeuslakia kohtaan juontui tämän päivän tiettyyn amerikkalaiseen kulttuurimurrokseen, jossa yhtenä syynä on kyseiset lait, sekä oikeusasteet, jotka menee kirjaimellisesti niiden lakien mukaan, vaikka se vahingoittaa perinteistä amerikkalaista elämää. Kirk vastusti mm. woke-ajattelua, jonka kansalaisoikeuslaki hänen mielestään mahdollisti. Voit toki osoittaa, että Kirk oli väärässä. Olisikin hyvä, että sinäkin alkaisit ajattelemaan omilla aivoillaisi, sen sijaan, että toistat muilta kuultua ja luettua copypastea.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että rasistipersut palvoivat Kirkiä sankarina.
Natsi-Puttehan tuota palvoo! Venäjä kun on natsivaltio.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Olet taas niellyt sosialistien propagandan kritiikittä, jonka jyrkkämielinen ja ehdoton motiivi on pelkistää sanomaa ääripään one-lineriksi: "Kirk on(oli) rasisti, homofobinen jne....". En itsekään allekirjoita hänen kaikkia näkemyksiään ja mielipiteitään, mutta en myöskään sosialistien yksipuolista demonisoivaa ja lokaavaa retoriikkaa.
Kirk ei ollut ajamassa rotuerottelua, eikä ihmisten luokittelua ihonvärin perusteella. Hänen kritiikkinsä kansalaisoikeuslakia kohtaan juontui tämän päivän tiettyyn amerikkalaiseen kulttuurimurrokseen, jossa yhtenä syynä on kyseiset lait, sekä oikeusasteet, jotka menee kirjaimellisesti niiden lakien mukaan, vaikka se vahingoittaa perinteistä amerikkalaista elämää. Kirk vastusti mm. woke-ajattelua, jonka kansalaisoikeuslaki hänen mielestään mahdollisti. Voit toki osoittaa, että Kirk oli väärässä. Olisikin hyvä, että sinäkin alkaisit ajattelemaan omilla aivoillaisi, sen sijaan, että toistat muilta kuultua ja luettua copypastea.Jos joku venäläinen paskiainen pitää Kirkin arvomaailmaa hyvänä, niin sehän todistaa, että Kirk oli mulkero! Mikään, mitä venäläinen natsi pitää hyvänä, on paskaa oikeasti.
- Anonyymi
Oisko tuosta linkkiä?.
- Anonyymi
Kirkin, Venäjän ja persujen arvot ovat samat.
- Anonyymi
öyhökki persut, putinisit, maga trumpit, kaikki yhtä ja samaa PASKAA
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Olet pelottava esimerkki vihaan lietsovan manipuloinnin voimasta.
☝🏻😯Vasemmistolaiset ovat tunnetusti väkivaltaisia.
Sinulle, ystävä hyvä, haluan osoittaa syvät pahoitteluni ja myötätuntoni, koska olet yhteiskuntaamme vakavasti uhkaavan manipuloinnin uhri. En syytä sinua hyväuskoisuudesta tai heikkomielisyydestä, joihin et välttämättä ole itse syyllinen. Haluan vain herätellä harkintakykyäsi, sekä erityisesti kykyä nousta mediaretoriikan, populismin ja yleensä internetissä leviävän tiedon yläpuolelle. Itsenäiseksi ja riippumattomaksi ajattelijaksi, joka haluaa nähdä totuuden öykkämöykän alla. Jos loputtomiin annat virtojen viedä itseäsi, mentaalisesti masturboiden joukossa kaikella kiihottavalla, sinä zombifioidut osaksi tahdotonta hyödyllisten idioottien laumaa.
Lue tämä ajatuksella:
Suomenmaassa, jota IltaIehti käytti lähteenään, kirjoitetaan näin:
"Putin ylisti Kirkiä sankarina ja totesi, että hänet surmattiin, koska hän edisti samoja konservatiivisia arvoja, jotka Venäjäkin jakaa."
Iltalehti taas uudelleenmuotoili Suomenmaan tekstin näin:
"Putin: Charlie Kirk tapettiin, koska hän ajoi Venäjän arvoja."
Ja vielä molempien lähteiden syvimmät motiivit:
Suomenmaa + Iltalehti = Putinia kohtaan vallitsevan inhon ja vihan ilmapiirin johtaminen oikeistovaikuttaja Charlie Kirkiin.
Huomaatko, miten semantiikkaa käytetään väärin ohjelmoimaan ihmisten mieliä ja mielipiteitä näkemään ja kokemaan asioita, jotka eivät ole totta, tai joita ei ole koskaan tapahtunut? Ketä tällainen manipulointi palvelee? Mitä sillä halutaan saavuttaa?
#kulttuurisota #vallanhimo #polarisaatio #ideologineninfektoituneisuus #korruptio
Suomenmaan alkuperäinen versio:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/putin-charlie-kirkista-sankari-joka-edisti-samoja-arvoja-kuin-venaja/
Iltalehden klikkitarina, eli muunneltu houkuttelevammaksi:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/696582b1-90a7-4e39-9d42-49e02de8df2b
Koetko edelleenkin, että "Putin oli oikeassa", vai että sinua on käytetty hyväksi, viitaten avauksesi retoriikkaan ja näkemyksiin?- Anonyymi
Olipa pitkä lässutys.
Anonyymi kirjoitti:
Olipa pitkä lässutys.
Da, Igor, no stremlenie k istine nikogda ne byvaet pustoi boltovnei. Jos kuitenkin kuulet järjellisen ja totuuteen pyrkivän lähestymistavan "lässytyksenä", voisi olla paikallaan tuulettaa korviesi välistä tilaa. En tiedä onko näin, mutta asenteestasi päätellen vaikuttaisi siltä, että se tila on täyttynyt diktatuureissa marinoituneilla opeilla; viha, katkeruus, eriarvoisuus, väheksyntä, demonisointi jne.
- Anonyymi
Venäjän "arvot" ovat läpimätiä, koska niitä toteutetaan venäläisen natsismin mallilla!
Ihan sama, kuin joku ihminen olisi muka hyvä luonteeltaan, auttaisi köyhiä, ym. Mutta kun samaan aikasn tämä olisi lastenraiskaaja, tunnoton pedofiili.
Jos joku näkisi Putinissa jotain hyvää ja moraalista, niin täytyy hoksata, että tämä on verikätinen sotarikollinen, aikamme tosinatsi! Paha koko lyhyeltä mitaltaan!
- Anonyymi
Vtut Venäjällä mitään hyviä arvoja ole!
Paskavaltiohan tuo natsivadiktatuuri on viimeisen päälle! Meno on kuin Hitlerin Saksalla tai Stalinin ryzzällä!
Venäjämielinen on ihmiskunnan alhaisinta saastaista örkkiväkeä!- Anonyymi
Vasemmistoaate on sama aate kuin natsismi. Näin sanoo lähi-idän asioiden tuntija Anter Yasa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoaate on sama aate kuin natsismi. Näin sanoo lähi-idän asioiden tuntija Anter Yasa..
Nehän ovat kaksi eri jotka painottaa hieman eri asioita käytännössä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän ovat kaksi eri jotka painottaa hieman eri asioita käytännössä..
Siis nehän on kaksi sosialismia....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nehän on kaksi sosialismia....
Ne toisaalta ovat käytännössä hyvin samanlaisia systeemeitä. Kumpikin vihaa juutalaisia ja Israelia, totalitarismeja ovat, rakkaus islamiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne toisaalta ovat käytännössä hyvin samanlaisia systeemeitä. Kumpikin vihaa juutalaisia ja Israelia, totalitarismeja ovat, rakkaus islamiin.
Hitler veljeili kyseisen uskonnon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nehän on kaksi sosialismia....
Niin juuri. Putin oli ennen kgb-stalinisti kommari ennen ryhtymistään fsb-natsi Putleriksi. Molempi paha! Äärettömän paha!
Venäjä on ollut ennen ja on nyt pimeä pahuuden valtakunta.
- Anonyymi
Helvettiin te kaikki menette joa ette tule turvaamaan Jeesukseen. Ei auta vaikka kuinka Putinia vihaatte tai puolustatte. Omat tekonne ovat niin inhottavia, että helvettiin kuulutte niiden kanssa. Putin on luultavasti siellä myös, kun ei häpeä eikä kadu tekemisiään, mutta ei sieltä kukaan vähemmän valtaa pitävä ihminenkään pelastu Jeesukseen uskomatta. Saatte ikuisesti olla hyväksi kokemassanne seurassa. Siellä on hirmuhallitsijat, murhaajat, raiskaajat, kaikki valehtelijat, pilkkaajat, ylpeät, varkaat jne. Siellä tulee olemaan myös paholainen. Kaikki joille Jeesus ei ollut mieluinen.
- Anonyymi
Se ei tee kenestäkään putinistia jos kannattaa samoja arvoja. Mutta kun punikit kannattaa kommunismia, he ovat silloin kommuja.
- Anonyymi
Vassut kannattaa samaa jota paksu poika edustaa.
- Anonyymi
Onhan minullakin joitakin samoja arvoja kuin putella. Silti kannatan natoa ja hänen vallan loppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan minullakin joitakin samoja arvoja kuin putella. Silti kannatan natoa ja hänen vallan loppua.
Jatkan. Punikit ovat aina painottaneet sitä että asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Kuinka ne tässä asiassa sitten muka ovat?
Tämä on vaan punikkien lyömäase isänmaallisia kohtaan, ikäänkuin ei heillä olisi samoja arvoja kuin putella on. Heillä vasta niitä onkin. - Anonyymi
Putin on KOMMUNATSI.
- Anonyymi
Kommunistinen idea taitaa olla monille hämärää, ainakin ristiriitainen ideologia toteutettuna.
- Anonyymi
Kirk sai mitä ansaitsi. Hän joka ampui tämän öykkri paholaisen teki palveluksen ihmiskunnalle. Toivon että löytyy lisää näitä rohkeita miehiä. Joka poistaa loput ihmiskunnan viholliset .
- Anonyymi
En minäkään yleensä. Lähes päivittäin kinataan ja sitten aikanaan naureskelemme asialle. "Muistatkos kun sinä sanoit...." jne ja sitten kohta hekotellaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394