Putin kerrankin oikeassa

Anonyymi-ap

40

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottahan tuo on. Äärioikeiston arvot ovat samat kuin Venäjän arvot. Kaikki homotus ja woketus ja feminismi ja tasa-arvo jyrkästi kiellettyjä. Persujen ja muun äärioikeiston arvomaailma, täsmälleen.

      • Anonyymi

        Venäjä tänään on arvoton, moraaliton, äärimmäistä pahuutta edustava natsidiktatuuri.
        HEIL PUTLER! huutavat ryzzän Z-natsit.


      • Anonyymi

        Vasemmistoaate on vastuussa sadan miljoonan ihmisen kuolemasta. Lisää tulee ruumiita tuolla pohjoiskoreassa Kiinassa Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä tänään on arvoton, moraaliton, äärimmäistä pahuutta edustava natsidiktatuuri.
        HEIL PUTLER! huutavat ryzzän Z-natsit.

        Vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Kaksi sosialismiahan niitä on. Totalitarismeja kumpikin, antisemitismi rehottaa niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Kaksi sosialismiahan niitä on. Totalitarismeja kumpikin, antisemitismi rehottaa niissä.

        Ja rakkaus islamiin on niillä myös.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Kaksi sosialismiahan niitä on. Totalitarismeja kumpikin, antisemitismi rehottaa niissä.

        Tätä mieltä on lähi-idän asioiden tuntija Anter Yasa.


      • Anonyymi

        Oonko tasa-arvokin?.


    • Anonyymi

      Kyllä natsifasisti aina toisen samanlaisen tunnistaa ja arvostaa.

    • Anonyymi

      Jenkkilässä säädettiin 1964 kuuluisa kansalaisoikeuslaki, joka vihdoin takasi mustille tasavertaiset kansalaisoikeudet yhteiskunnassa. Umpirasistinen Kirk piti tätä valtavana virheenä ja halusi että se laki kumottaisiin.

      Näin siis kunnon kristitty ajattelee - halusi rotuerottelun takaisin ja kieltäisi mustilta äänioikeuden ja muu kansalaisoikeudet. Todella kristillistä.

      • Anonyymi

        Ei ihme että rasistipersut palvoivat Kirkiä sankarina.


      • Olet taas niellyt sosialistien propagandan kritiikittä, jonka jyrkkämielinen ja ehdoton motiivi on pelkistää sanomaa ääripään one-lineriksi: "Kirk on(oli) rasisti, homofobinen jne....". En itsekään allekirjoita hänen kaikkia näkemyksiään ja mielipiteitään, mutta en myöskään sosialistien yksipuolista demonisoivaa ja lokaavaa retoriikkaa.

        Kirk ei ollut ajamassa rotuerottelua, eikä ihmisten luokittelua ihonvärin perusteella. Hänen kritiikkinsä kansalaisoikeuslakia kohtaan juontui tämän päivän tiettyyn amerikkalaiseen kulttuurimurrokseen, jossa yhtenä syynä on kyseiset lait, sekä oikeusasteet, jotka menee kirjaimellisesti niiden lakien mukaan, vaikka se vahingoittaa perinteistä amerikkalaista elämää. Kirk vastusti mm. woke-ajattelua, jonka kansalaisoikeuslaki hänen mielestään mahdollisti. Voit toki osoittaa, että Kirk oli väärässä. Olisikin hyvä, että sinäkin alkaisit ajattelemaan omilla aivoillaisi, sen sijaan, että toistat muilta kuultua ja luettua copypastea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että rasistipersut palvoivat Kirkiä sankarina.

        Natsi-Puttehan tuota palvoo! Venäjä kun on natsivaltio.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Olet taas niellyt sosialistien propagandan kritiikittä, jonka jyrkkämielinen ja ehdoton motiivi on pelkistää sanomaa ääripään one-lineriksi: "Kirk on(oli) rasisti, homofobinen jne....". En itsekään allekirjoita hänen kaikkia näkemyksiään ja mielipiteitään, mutta en myöskään sosialistien yksipuolista demonisoivaa ja lokaavaa retoriikkaa.

        Kirk ei ollut ajamassa rotuerottelua, eikä ihmisten luokittelua ihonvärin perusteella. Hänen kritiikkinsä kansalaisoikeuslakia kohtaan juontui tämän päivän tiettyyn amerikkalaiseen kulttuurimurrokseen, jossa yhtenä syynä on kyseiset lait, sekä oikeusasteet, jotka menee kirjaimellisesti niiden lakien mukaan, vaikka se vahingoittaa perinteistä amerikkalaista elämää. Kirk vastusti mm. woke-ajattelua, jonka kansalaisoikeuslaki hänen mielestään mahdollisti. Voit toki osoittaa, että Kirk oli väärässä. Olisikin hyvä, että sinäkin alkaisit ajattelemaan omilla aivoillaisi, sen sijaan, että toistat muilta kuultua ja luettua copypastea.

        Jos joku venäläinen paskiainen pitää Kirkin arvomaailmaa hyvänä, niin sehän todistaa, että Kirk oli mulkero! Mikään, mitä venäläinen natsi pitää hyvänä, on paskaa oikeasti.


      • Anonyymi

        Oisko tuosta linkkiä?.


    • Anonyymi

      Kirkin, Venäjän ja persujen arvot ovat samat.

    • Anonyymi

      öyhökki persut, putinisit, maga trumpit, kaikki yhtä ja samaa PASKAA

      • Olet pelottava esimerkki vihaan lietsovan manipuloinnin voimasta.

        ☝🏻😯


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Olet pelottava esimerkki vihaan lietsovan manipuloinnin voimasta.

        ☝🏻😯

        Vasemmistolaiset ovat tunnetusti väkivaltaisia.


    • Sinulle, ystävä hyvä, haluan osoittaa syvät pahoitteluni ja myötätuntoni, koska olet yhteiskuntaamme vakavasti uhkaavan manipuloinnin uhri. En syytä sinua hyväuskoisuudesta tai heikkomielisyydestä, joihin et välttämättä ole itse syyllinen. Haluan vain herätellä harkintakykyäsi, sekä erityisesti kykyä nousta mediaretoriikan, populismin ja yleensä internetissä leviävän tiedon yläpuolelle. Itsenäiseksi ja riippumattomaksi ajattelijaksi, joka haluaa nähdä totuuden öykkämöykän alla. Jos loputtomiin annat virtojen viedä itseäsi, mentaalisesti masturboiden joukossa kaikella kiihottavalla, sinä zombifioidut osaksi tahdotonta hyödyllisten idioottien laumaa.

      Lue tämä ajatuksella:

      Suomenmaassa, jota IltaIehti käytti lähteenään, kirjoitetaan näin:

      "Putin ylisti Kirkiä sankarina ja totesi, että hänet surmattiin, koska hän edisti samoja konservatiivisia arvoja, jotka Venäjäkin jakaa."

      Iltalehti taas uudelleenmuotoili Suomenmaan tekstin näin:

      "Putin: Charlie Kirk tapettiin, koska hän ajoi Venäjän arvoja."

      Ja vielä molempien lähteiden syvimmät motiivit:
      Suomenmaa + Iltalehti = Putinia kohtaan vallitsevan inhon ja vihan ilmapiirin johtaminen oikeistovaikuttaja Charlie Kirkiin.

      Huomaatko, miten semantiikkaa käytetään väärin ohjelmoimaan ihmisten mieliä ja mielipiteitä näkemään ja kokemaan asioita, jotka eivät ole totta, tai joita ei ole koskaan tapahtunut? Ketä tällainen manipulointi palvelee? Mitä sillä halutaan saavuttaa?

      #kulttuurisota #vallanhimo #polarisaatio #ideologineninfektoituneisuus #korruptio

      Suomenmaan alkuperäinen versio:
      https://www.suomenmaa.fi/uutiset/putin-charlie-kirkista-sankari-joka-edisti-samoja-arvoja-kuin-venaja/

      Iltalehden klikkitarina, eli muunneltu houkuttelevammaksi:
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/696582b1-90a7-4e39-9d42-49e02de8df2b

      Koetko edelleenkin, että "Putin oli oikeassa", vai että sinua on käytetty hyväksi, viitaten avauksesi retoriikkaan ja näkemyksiin?

      • Anonyymi

        Olipa pitkä lässutys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa pitkä lässutys.

        Da, Igor, no stremlenie k istine nikogda ne byvaet pustoi boltovnei. Jos kuitenkin kuulet järjellisen ja totuuteen pyrkivän lähestymistavan "lässytyksenä", voisi olla paikallaan tuulettaa korviesi välistä tilaa. En tiedä onko näin, mutta asenteestasi päätellen vaikuttaisi siltä, että se tila on täyttynyt diktatuureissa marinoituneilla opeilla; viha, katkeruus, eriarvoisuus, väheksyntä, demonisointi jne.


      • Anonyymi

        Venäjän "arvot" ovat läpimätiä, koska niitä toteutetaan venäläisen natsismin mallilla!

        Ihan sama, kuin joku ihminen olisi muka hyvä luonteeltaan, auttaisi köyhiä, ym. Mutta kun samaan aikasn tämä olisi lastenraiskaaja, tunnoton pedofiili.

        Jos joku näkisi Putinissa jotain hyvää ja moraalista, niin täytyy hoksata, että tämä on verikätinen sotarikollinen, aikamme tosinatsi! Paha koko lyhyeltä mitaltaan!


    • Anonyymi

      Vtut Venäjällä mitään hyviä arvoja ole!
      Paskavaltiohan tuo natsivadiktatuuri on viimeisen päälle! Meno on kuin Hitlerin Saksalla tai Stalinin ryzzällä!

      Venäjämielinen on ihmiskunnan alhaisinta saastaista örkkiväkeä!

      • Anonyymi

        Vasemmistoaate on sama aate kuin natsismi. Näin sanoo lähi-idän asioiden tuntija Anter Yasa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoaate on sama aate kuin natsismi. Näin sanoo lähi-idän asioiden tuntija Anter Yasa..

        Nehän ovat kaksi eri jotka painottaa hieman eri asioita käytännössä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän ovat kaksi eri jotka painottaa hieman eri asioita käytännössä..

        Siis nehän on kaksi sosialismia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nehän on kaksi sosialismia....

        Ne toisaalta ovat käytännössä hyvin samanlaisia systeemeitä. Kumpikin vihaa juutalaisia ja Israelia, totalitarismeja ovat, rakkaus islamiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne toisaalta ovat käytännössä hyvin samanlaisia systeemeitä. Kumpikin vihaa juutalaisia ja Israelia, totalitarismeja ovat, rakkaus islamiin.

        Hitler veljeili kyseisen uskonnon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nehän on kaksi sosialismia....

        Niin juuri. Putin oli ennen kgb-stalinisti kommari ennen ryhtymistään fsb-natsi Putleriksi. Molempi paha! Äärettömän paha!
        Venäjä on ollut ennen ja on nyt pimeä pahuuden valtakunta.


    • Anonyymi

      Helvettiin te kaikki menette joa ette tule turvaamaan Jeesukseen. Ei auta vaikka kuinka Putinia vihaatte tai puolustatte. Omat tekonne ovat niin inhottavia, että helvettiin kuulutte niiden kanssa. Putin on luultavasti siellä myös, kun ei häpeä eikä kadu tekemisiään, mutta ei sieltä kukaan vähemmän valtaa pitävä ihminenkään pelastu Jeesukseen uskomatta. Saatte ikuisesti olla hyväksi kokemassanne seurassa. Siellä on hirmuhallitsijat, murhaajat, raiskaajat, kaikki valehtelijat, pilkkaajat, ylpeät, varkaat jne. Siellä tulee olemaan myös paholainen. Kaikki joille Jeesus ei ollut mieluinen.

    • Anonyymi

      Se ei tee kenestäkään putinistia jos kannattaa samoja arvoja. Mutta kun punikit kannattaa kommunismia, he ovat silloin kommuja.

      • Anonyymi

        Vassut kannattaa samaa jota paksu poika edustaa.


      • Anonyymi

        Onhan minullakin joitakin samoja arvoja kuin putella. Silti kannatan natoa ja hänen vallan loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan minullakin joitakin samoja arvoja kuin putella. Silti kannatan natoa ja hänen vallan loppua.

        Jatkan. Punikit ovat aina painottaneet sitä että asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Kuinka ne tässä asiassa sitten muka ovat?

        Tämä on vaan punikkien lyömäase isänmaallisia kohtaan, ikäänkuin ei heillä olisi samoja arvoja kuin putella on. Heillä vasta niitä onkin.


      • Anonyymi

        Putin on KOMMUNATSI.


      • Anonyymi

        Kommunistinen idea taitaa olla monille hämärää, ainakin ristiriitainen ideologia toteutettuna.


    • Anonyymi

      Kirk sai mitä ansaitsi. Hän joka ampui tämän öykkri paholaisen teki palveluksen ihmiskunnalle. Toivon että löytyy lisää näitä rohkeita miehiä. Joka poistaa loput ihmiskunnan viholliset .

    • Anonyymi

      En minäkään yleensä. Lähes päivittäin kinataan ja sitten aikanaan naureskelemme asialle. "Muistatkos kun sinä sanoit...." jne ja sitten kohta hekotellaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe