Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, tässä on se hauska ilmiö, että Sanna Marinista kertova b-luokan elokuva on todellinen, kun taas sinun "kauhukomediasi" on mentaalisen syövän aiheuttama perverssi ajatus. (<- jätin tuohon tarkoituksella tilaa erilaisille tulkinnoille, jotta saat mahdollisuuden terapoida itseäsi)
☝🏻😏
04.10.2025 23:10
Persuja ei niinkään kiinnosta Sanna Marin, vaan se mädännäinen ilmiö, jonka hän sai aikaan. On vain hyvä, että persut vastustaa tällaisia mädännäisiä ilmiöitä. Varmaan ymmärrät, että jos kukaan ei vastusta, mätä leviää.
☝🏻😏
04.10.2025 23:07
Internetissä on paljon kaninkoloja, joihin voi huomaamattakin pudota. Täällä arkitodellisuuden puolella kuitenkin Ukrainan sota näyttäytyy suurvaltojen välisenä vallan välineenä, etupiiriajattelun johtamana. Tunnen suurta myötätuntoa tavallisia ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat imperialistien valtataistelun sivullisiksi uhreiksi.
Suuret vallanhimoiset toimijat, kuten USA, Venäjä ja Kiina, ovat ihmiskunnan suurin uhka.
04.10.2025 23:04
Omituista sinänsä, että koet tarvetta arvostella Sanna Marinin kritisoimista. Tunnetko ahdistusta sen vuoksi?
04.10.2025 13:13
Ukrainan konflikti alkoi kansannousulla ja vallankaappauksella. Vasta tämän jälkeen Putin antoi käskyn miehittää Krimin. Tämä tapahtui 2014. Tätä seurasi kasvava aseellinen konflikti, kun Venäjän tukemat venäjämyönteiset Itä-Ukrainan joukot ja kaapparihallituksen joukot ottivat yhteen. Putinin tavoite oli palauttaa asetelmat takaisin Venäjän eduksi. Vasta 2022 Venäjä aloitti hyökkäyksensä, koska Itä-Ukrainan joukkojen pelkkä aseellinen tukeminen ei riittänyt. Hyökkäyksen motiivina oli paitsi pyrkiä takaisin valta-asemaan, myös estää maan luisuminen läntiseen etupiiriin (USA, EU, Nato). Roistoja kaikki imperialistit, jotka pitävät maailmaa panttivankinaan ja kylvävät tuhoa kaikkialla.
04.10.2025 10:16
On kieltämättä käsittämätöntä, että Yle ihan avoimesti vääristelee tosiasioita, ja vaikka nykyään faktantarkistus onnistuu jopa sekunneissa. "Pay-for-slay" ja "martyr's fund" on jo vuosikymmenten ajan tiedossa ollut asia. Sitten alkaa huutomyrsky, kun Yleä kritisoidaan totuuden muuntelusta.... Että tähän on tultu.
☝🏻🙄
04.10.2025 10:03
Tyttöviisikko oli rappioituneen mukafeminismin huipentuma. Sofia Virta elää vieläkin sitä unelmaa, mutta kuin päihtyneenä vallanhuumasta. Tällainen yhdistettynä heikkoon älyyn, itsekritiikin puutteeseen, valveutuneisuuden ja sivistyksen puutteeseen, sekä ylivertaisuusharhaisuuteen tekee Sofiasta toksisen persoonan, joka myrkyttää iImapiirin pelkällä läsnäolollaan. Hänen persoonansa on alkanut karkottamaan jopa syvälle punavihreään kollektivismiin uponneet kannattajat. Vihreät ei ole eduskuntapuolue, vaan eduskuntaan luikerrellut aktivistijärjestö.
04.10.2025 09:56
Olen ihan NI, enkä edes troIIaa. Minusta sinun pitäisi vähän tarkistella omia mielentilojasi, jos koet mielesi pahoittumista siitä, että kritisoidaan jotain, mikä on täysin järjenvastaista toimintaa. Mikä saa sinut puolustamaan järjenvastaista toimintaa?
04.10.2025 07:18
Copypaste.... kolmen jäljellä olevan aktiivisen synapsin kapasiteetti tulikin siinä käytettyä yhdellä kertaa. Nyt sitten viikko sohvanpohjalla CFS-kurimuksessa.
☝🏻😆
04.10.2025 07:12
Ei muuten valehdellut. YIen toimittaja värittelee tarinaa pakollisen ideologisen oikeistovastaisuuden merkeissä ja sitten heikompilaatuiset toIvanat uskoo seIIaisen kritiikittä, koska yle niin sanoo. Sattumoisin tämä 'pay-for-slay'- tai 'martyr's fund -järjestelmä on ollut jo pitkään sellaisessa asemassa, millä tienataan. Jo yli kymmenen vuoden takaa löytyy iskuaaltoja, kun paleterroristit on Iahdanneet erityisesti nuorempia puolustuskyvyttömiä israeIilaisia, joka on sitten johtanut rahalliseen korvaukseen. Käytännössä siis tämä palestiinalaishallinnon luoma "sosiaalitukijärjestelmä" kannustaa paIeterroristeja Iahtaamaan israeIiIaisia, koska se hyödyttää rahallisesti. Ylen toimittaja teki sen, mitä yleensä tekee, eli vääristelee ja johdattaa harhaan.
04.10.2025 07:07
Kiitos, että vahvistit avaukseni.
☝🏻😏
03.10.2025 23:25
"1,16%"..... Yritä nyt edes vähän kehittyä. Kehittyyhän se paisekin!
☝🏻😆
03.10.2025 23:23
Sinä se vasta troIIi olet, Vladimir hyvä. Absoluuttinen nousu on 2,1% ja suhteellinen nousu 16,4%.
☝🏻😆
03.10.2025 23:12
Ja taas löytyy syylliseksi "äärioikeisto". Kuinka yllättävää!
☝🏻😆
03.10.2025 23:08
Miten heikkolaatuinen olet, jos et tiedä, että jopa ihan tavallinenkin ihminen kykenee saamaan kuvan toisen ihmisen psyykkisestä tilasta häntä seuraamalla? Haukuthan itse persuja huIIuksi ja uskot vahvasti heidän olevan huIIuja. Oletko kotipsykiatri vai peräti vielä enemmän?
#idioottieitiedäolevansaidiootti #dunningkruger
03.10.2025 22:53
Taloustutkimus: elokuu: 12,8%
Taloustutkimus: syyskuu: 14,9%
= 2,1%
03.10.2025 22:50
Kun PS:n kannatus nousee, alkaa haittavasemmistossa itku ja maanpolkeminen.
Kun PS:n kannatus laskee, alkaa haittavasemmistossa irvailu ja ryhmäonanointi.
#vassarinelämä #alemmantasonkädelliset
☝🏻😆
03.10.2025 17:25
Persunvihaajien itku.... 🎶😏🎵
03.10.2025 17:22
Jos olisit itse lukenut, olisit hahmottanut, että Outokumpu on ajautunut säästökuurille Euroopan teräskysynnän heikentymisen vuoksi. Ei liity pätkääkään persuihin. Mutta tietenkin käskyjen mukaan survot "persua" mihin tahansa juttuun.
03.10.2025 17:19
Miten niin kylläkin? Persujen kannatus silti aiheuttaa mainitsemani reaktiot ja mielentilan muutokset.
03.10.2025 17:14
116 / 119