Timo Soini: Tämä vika vihreissä on

Anonyymi-ap

Timo Soini kirjoittaa blogissaan, mikä vihreissä on hänen mukaansa vialla. Hän viittaa tuoreisiin kannatusmittauksiin, joiden mukaan vihreiden kannatus on laskenut 7,5 prosenttiin.

– Eli Helsingin ulkopuolella ei juuri mitään, Soini kommentoi puolueen kannatusta.

Soinin mukaan vihreillä pitäisi olla mies puheenjohtajana.

– Vihreät ovat karkottaneet miehet tehokkaasti. Jopa pysyvästi. Tämä on puolueen ydinongelma. Miehen puute, Soini jatkaa.

Näinhän se on.

45

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenenkään normaalin miehen ei kannata liittyä vihreisiin, sanoin vihreiden ex-sisäpiiriläinen Jarkko Tontti. Hän siis järkiintyi ja lähti vihreistä.

      • Anonyymi

        - HUUME-Puolue = MYRKYN-Vihreät -

        - Ovat vuosia -HUUTANEET- SuuVaahossa - "" Huumeet Vapaaksi ""

        - Ja nyt Kansa -HUUTAA- - "" Huume-Riippuvaisia on Haitaksi Asti "" -" auttakaa "


      • Anonyymi

        sOINILLA EI OLE MUNAA.


    • Anonyymi

      Timossa ei ole muuta hyvää luin se , ettei hän suostu ut olemaan äärioikeisto natsi .

      • Anonyymi

        Vihreä natsi kyllä päihittää kaikki.


      • Anonyymi

        Montako punikkia ammuttiin 1918....tirsk....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako punikkia ammuttiin 1918....tirsk....

        Aivan liian vähän ja siitä on kärsitty yli 107 vuotta. Punikit olisi pitänyt juuria viimeiseen olentoon asti, kun oli tilaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan liian vähän ja siitä on kärsitty yli 107 vuotta. Punikit olisi pitänyt juuria viimeiseen olentoon asti, kun oli tilaisuus.

        Kyllä.


      • Anonyymi

        Vihreä liike on natsien perustama. Muista tämä. Anter Yasa kertoo aiheesta, sekä Mikko Paunio


    • Anonyymi

      Ei heteromies voi koskaan kertoa olevansa räksyttävien ämmien puolueessa.

    • Tyttöviisikko oli rappioituneen mukafeminismin huipentuma. Sofia Virta elää vieläkin sitä unelmaa, mutta kuin päihtyneenä vallanhuumasta. Tällainen yhdistettynä heikkoon älyyn, itsekritiikin puutteeseen, valveutuneisuuden ja sivistyksen puutteeseen, sekä ylivertaisuusharhaisuuteen tekee Sofiasta toksisen persoonan, joka myrkyttää iImapiirin pelkällä läsnäolollaan. Hänen persoonansa on alkanut karkottamaan jopa syvälle punavihreään kollektivismiin uponneet kannattajat. Vihreät ei ole eduskuntapuolue, vaan eduskuntaan luikerrellut aktivistijärjestö.

      • Anonyymi

        Vihreät on ilmastofanaatikkoja.


      • Anonyymi

        Erinomainen analyysi virrasta


    • Anonyymi

      Timo Soinin pitäisi ymmärtää että luterilaisessa maassa katolilainen on vääräuskoinen!

    • Lausunto: Soini on lähinnä merkityksetön entinen poliitikko ja mies, joka menetti itse rakentamansa puolueen. Hänen sanomisillaan ei ole juuri enää merkitystä.

      Vihreiden ongelma on se, että he tekevät politiikkaa tavalla, joka ei ole oikein käytännönläheinen. Virta on kaunis nainen ja selkeäsanainen, mutta liian mustavalkoinen. Nykypäivänä puolueet ovat hyvin pitkälti puheenjohtajansa varassa.

      • Anonyymi

        Mutta on oikeassa vihreistä, ei sinne normaalit miehet halua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on oikeassa vihreistä, ei sinne normaalit miehet halua.

        Lausunto: politiikassa ihmiset hakeutuvat aina voittajien leiriin. Se on se ainoa pohjimmainen totuus tästäkin aiheesta. Jos/Kun Vihreät löytävät toisenlaisen puheenjohtajan, kannatuksen nousu on mahdollinen. Seuraa politiikkaa enemmän, jotta ymmärtäisit kommentoimiasi asioita.


      • Anonyymi

        Yllättäen hänen sanomisilla on teille merkitystä, silloin kun hän haukkuu persuja. Mutta sehän on #eriasia 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Lausunto: politiikassa ihmiset hakeutuvat aina voittajien leiriin. Se on se ainoa pohjimmainen totuus tästäkin aiheesta. Jos/Kun Vihreät löytävät toisenlaisen puheenjohtajan, kannatuksen nousu on mahdollinen. Seuraa politiikkaa enemmän, jotta ymmärtäisit kommentoimiasi asioita.

        Miten sitten selität Liike Nytin poliitikot? Tai vasemmiston, tai RKP:n… logiikkasi ontuu kuin rampa ankka.


      • Anonyymi

        Hän lähti suvakkien kelkkaan.


      • Anonyymi
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Lausunto: politiikassa ihmiset hakeutuvat aina voittajien leiriin. Se on se ainoa pohjimmainen totuus tästäkin aiheesta. Jos/Kun Vihreät löytävät toisenlaisen puheenjohtajan, kannatuksen nousu on mahdollinen. Seuraa politiikkaa enemmän, jotta ymmärtäisit kommentoimiasi asioita.

        Jos vihreät lopettaisivat haitallisen maahanmuuton, he olisivat suurin puolue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vihreät lopettaisivat haitallisen maahanmuuton, he olisivat suurin puolue

        Se puolue joka säästää tällä tavoin valtiolle kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi, se on voittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se puolue joka säästää tällä tavoin valtiolle kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi, se on voittaja.

        Vaaleissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vihreät lopettaisivat haitallisen maahanmuuton, he olisivat suurin puolue

        KYLLÄ !


      • Anonyymi

        Sohvi ei ole kaunis ja lähinnä huutaa silmät päässä pullottaen.

        Tyypillinen vihreä nainen, pelkkä aivoton vittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi ei ole kaunis ja lähinnä huutaa silmät päässä pullottaen.

        Tyypillinen vihreä nainen, pelkkä aivoton vittu.

        Lausunto: on todella surullista, että kukaan ihminen viitsii alentua tuollaiseen kommentointiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten selität Liike Nytin poliitikot? Tai vasemmiston, tai RKP:n… logiikkasi ontuu kuin rampa ankka.

        Lausunto: selittänet tarkemmin, mikä vika esittämissäni ajatuksissa oli.


    • Anonyymi

      Onkos Timo Soini täydellinen?

    • Anonyymi

      Soini on ihan oikeassa.

    • Anonyymi

      Vihreiden homo-Pekka lennätti ministerinä ISIS porukkaa Suomeen salaa hallitukselta ja Eduskunnalta.

      Homovelikerhon jäsenyys esti erottamisen

    • Anonyymi

      Vihreissä ei muuta olekkaan kuin vikaa.

    • Anonyymi

      Soini osui arkaan paikkaan

    • Anonyymi

      Onkohan Timppa hyppäämässä Vihreisiin? 😡

    • Anonyymi

      Vihreissä ei miehiä ole

    • Anonyymi

      Virheet voisi olla uusi nimi

    • Anonyymi

      Vihreät ei kuuntele eikä ajattele.
      Feministinen persoonallisuushäiriö.

    • Anonyymi

      Vihreiden ainoat aivot vei Osmo Soininvaara poistuessaan vihreistä .

    • Anonyymi

      Sofia on surkea.

    • Anonyymi

      Hyvä Timppa.

      • Anonyymi

        Soini oli paras persu koskaan.


    • Anonyymi

      Ei sukupuolten tasa-arvi johda mihinkään, vaan tasa-arvoinen kohtelu ja jotaminen.
      Tässä nykyajassa on vikana kun valitaan nais ja mies kiintiöt jotka tuovat epäpätevää henkilöstöä toinintaan. Yleensähän on käsitys että nainen on naiselle SUSI.
      No tuon olen naisen suusta kuulut, että KUKKO se johtaa kanalassakin.

    • Anonyymi

      Kyllä Timppa tietää....

    • Anonyymi

      Suuri vika on Sofia Virta.

    • Anonyymi

      Kyllä, vikaa on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe