Timo Soini kirjoittaa blogissaan, mikä vihreissä on hänen mukaansa vialla. Hän viittaa tuoreisiin kannatusmittauksiin, joiden mukaan vihreiden kannatus on laskenut 7,5 prosenttiin.
– Eli Helsingin ulkopuolella ei juuri mitään, Soini kommentoi puolueen kannatusta.
Soinin mukaan vihreillä pitäisi olla mies puheenjohtajana.
– Vihreät ovat karkottaneet miehet tehokkaasti. Jopa pysyvästi. Tämä on puolueen ydinongelma. Miehen puute, Soini jatkaa.
Näinhän se on.
Timo Soini: Tämä vika vihreissä on
45
306
Vastaukset
- Anonyymi
Kenenkään normaalin miehen ei kannata liittyä vihreisiin, sanoin vihreiden ex-sisäpiiriläinen Jarkko Tontti. Hän siis järkiintyi ja lähti vihreistä.
- Anonyymi
- HUUME-Puolue = MYRKYN-Vihreät -
- Ovat vuosia -HUUTANEET- SuuVaahossa - "" Huumeet Vapaaksi ""
- Ja nyt Kansa -HUUTAA- - "" Huume-Riippuvaisia on Haitaksi Asti "" -" auttakaa " - Anonyymi
sOINILLA EI OLE MUNAA.
- Anonyymi
Timossa ei ole muuta hyvää luin se , ettei hän suostu ut olemaan äärioikeisto natsi .
- Anonyymi
Vihreä natsi kyllä päihittää kaikki.
- Anonyymi
Montako punikkia ammuttiin 1918....tirsk....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako punikkia ammuttiin 1918....tirsk....
Aivan liian vähän ja siitä on kärsitty yli 107 vuotta. Punikit olisi pitänyt juuria viimeiseen olentoon asti, kun oli tilaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan liian vähän ja siitä on kärsitty yli 107 vuotta. Punikit olisi pitänyt juuria viimeiseen olentoon asti, kun oli tilaisuus.
Kyllä.
- Anonyymi
Vihreä liike on natsien perustama. Muista tämä. Anter Yasa kertoo aiheesta, sekä Mikko Paunio
- Anonyymi
Ei heteromies voi koskaan kertoa olevansa räksyttävien ämmien puolueessa.
Tyttöviisikko oli rappioituneen mukafeminismin huipentuma. Sofia Virta elää vieläkin sitä unelmaa, mutta kuin päihtyneenä vallanhuumasta. Tällainen yhdistettynä heikkoon älyyn, itsekritiikin puutteeseen, valveutuneisuuden ja sivistyksen puutteeseen, sekä ylivertaisuusharhaisuuteen tekee Sofiasta toksisen persoonan, joka myrkyttää iImapiirin pelkällä läsnäolollaan. Hänen persoonansa on alkanut karkottamaan jopa syvälle punavihreään kollektivismiin uponneet kannattajat. Vihreät ei ole eduskuntapuolue, vaan eduskuntaan luikerrellut aktivistijärjestö.
- Anonyymi
Vihreät on ilmastofanaatikkoja.
- Anonyymi
Erinomainen analyysi virrasta
- Anonyymi
Timo Soinin pitäisi ymmärtää että luterilaisessa maassa katolilainen on vääräuskoinen!
Lausunto: Soini on lähinnä merkityksetön entinen poliitikko ja mies, joka menetti itse rakentamansa puolueen. Hänen sanomisillaan ei ole juuri enää merkitystä.
Vihreiden ongelma on se, että he tekevät politiikkaa tavalla, joka ei ole oikein käytännönläheinen. Virta on kaunis nainen ja selkeäsanainen, mutta liian mustavalkoinen. Nykypäivänä puolueet ovat hyvin pitkälti puheenjohtajansa varassa.- Anonyymi
Mutta on oikeassa vihreistä, ei sinne normaalit miehet halua.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on oikeassa vihreistä, ei sinne normaalit miehet halua.
Lausunto: politiikassa ihmiset hakeutuvat aina voittajien leiriin. Se on se ainoa pohjimmainen totuus tästäkin aiheesta. Jos/Kun Vihreät löytävät toisenlaisen puheenjohtajan, kannatuksen nousu on mahdollinen. Seuraa politiikkaa enemmän, jotta ymmärtäisit kommentoimiasi asioita.
- Anonyymi
Yllättäen hänen sanomisilla on teille merkitystä, silloin kun hän haukkuu persuja. Mutta sehän on #eriasia 🤷♂️
- Anonyymi
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: politiikassa ihmiset hakeutuvat aina voittajien leiriin. Se on se ainoa pohjimmainen totuus tästäkin aiheesta. Jos/Kun Vihreät löytävät toisenlaisen puheenjohtajan, kannatuksen nousu on mahdollinen. Seuraa politiikkaa enemmän, jotta ymmärtäisit kommentoimiasi asioita.
Miten sitten selität Liike Nytin poliitikot? Tai vasemmiston, tai RKP:n… logiikkasi ontuu kuin rampa ankka.
- Anonyymi
Hän lähti suvakkien kelkkaan.
- Anonyymi
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: politiikassa ihmiset hakeutuvat aina voittajien leiriin. Se on se ainoa pohjimmainen totuus tästäkin aiheesta. Jos/Kun Vihreät löytävät toisenlaisen puheenjohtajan, kannatuksen nousu on mahdollinen. Seuraa politiikkaa enemmän, jotta ymmärtäisit kommentoimiasi asioita.
Jos vihreät lopettaisivat haitallisen maahanmuuton, he olisivat suurin puolue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vihreät lopettaisivat haitallisen maahanmuuton, he olisivat suurin puolue
Se puolue joka säästää tällä tavoin valtiolle kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi, se on voittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se puolue joka säästää tällä tavoin valtiolle kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi, se on voittaja.
Vaaleissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vihreät lopettaisivat haitallisen maahanmuuton, he olisivat suurin puolue
KYLLÄ !
- Anonyymi
Sohvi ei ole kaunis ja lähinnä huutaa silmät päässä pullottaen.
Tyypillinen vihreä nainen, pelkkä aivoton vittu. Anonyymi kirjoitti:
Sohvi ei ole kaunis ja lähinnä huutaa silmät päässä pullottaen.
Tyypillinen vihreä nainen, pelkkä aivoton vittu.Lausunto: on todella surullista, että kukaan ihminen viitsii alentua tuollaiseen kommentointiin.
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitten selität Liike Nytin poliitikot? Tai vasemmiston, tai RKP:n… logiikkasi ontuu kuin rampa ankka.
Lausunto: selittänet tarkemmin, mikä vika esittämissäni ajatuksissa oli.
- Anonyymi
Onkos Timo Soini täydellinen?
- Anonyymi
Soini on ihan oikeassa.
- Anonyymi
Vihreiden homo-Pekka lennätti ministerinä ISIS porukkaa Suomeen salaa hallitukselta ja Eduskunnalta.
Homovelikerhon jäsenyys esti erottamisen - Anonyymi
Vihreissä ei muuta olekkaan kuin vikaa.
- Anonyymi
Soini osui arkaan paikkaan
- Anonyymi
Onkohan Timppa hyppäämässä Vihreisiin? 😡
- Anonyymi
Vihreissä ei miehiä ole
- Anonyymi
Virheet voisi olla uusi nimi
- Anonyymi
Vihreät ei kuuntele eikä ajattele.
Feministinen persoonallisuushäiriö. - Anonyymi
Vihreiden ainoat aivot vei Osmo Soininvaara poistuessaan vihreistä .
- Anonyymi
Sofia on surkea.
- Anonyymi
Hyvä Timppa.
- Anonyymi
Soini oli paras persu koskaan.
- Anonyymi
Ei sukupuolten tasa-arvi johda mihinkään, vaan tasa-arvoinen kohtelu ja jotaminen.
Tässä nykyajassa on vikana kun valitaan nais ja mies kiintiöt jotka tuovat epäpätevää henkilöstöä toinintaan. Yleensähän on käsitys että nainen on naiselle SUSI.
No tuon olen naisen suusta kuulut, että KUKKO se johtaa kanalassakin. - Anonyymi
Kyllä Timppa tietää....
- Anonyymi
Suuri vika on Sofia Virta.
- Anonyymi
Kyllä, vikaa on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644