Persut sai Tenu Keskitalon ansiosta 2% lisää kannatusta ja nyt ne hyppii ilosta

Anonyymi-ap

Pienestä on persujen riemu kiinni.

ps itse asiassa persuja ketuttaa, kun ei tullut enempää kannatusta ;-(

29

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun PS:n kannatus nousee, alkaa haittavasemmistossa itku ja maanpolkeminen.
      Kun PS:n kannatus laskee, alkaa haittavasemmistossa irvailu ja ryhmäonanointi.

      #vassarinelämä #alemmantasonkädelliset

      ☝🏻😆

      • Anonyymi

        Mistä se nyt se 2% siihen tuli? , kun aamulla luin täältä ennen töihin lähtöäni kun oli kommentti, "Että persut hyppii riemusta kun 0,5 % nousee kannatus"?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se nyt se 2% siihen tuli? , kun aamulla luin täältä ennen töihin lähtöäni kun oli kommentti, "Että persut hyppii riemusta kun 0,5 % nousee kannatus"?.

        Persuilla on oma trollitoimisto, jossa syötetään nämä vapaat palstat täyteen persupropagandaa.


      • Anonyymi

        Persujen nykykannatuksella on se tärkeä merkitys, että kun vaaleissa paikat jakaantuu kuin varpusparvi, osa persuille, niin hallituksen kasaaminen on vähintäänkin haastavaa.

        Persuthan on oppositiossa seuraavien vaalien jälkeen.

        Vasta jos persut saisi yli puolet ek-paikoista, niin ne saisi tehtyä oman hallituksen, mutta siitä ei liene pelkoa.


      • Anonyymi

        Tuon persujen ivaamisentyylin kopsasin persuilta ;-)

        Ilmaista hupia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se nyt se 2% siihen tuli? , kun aamulla luin täältä ennen töihin lähtöäni kun oli kommentti, "Että persut hyppii riemusta kun 0,5 % nousee kannatus"?.

        Taloustutkimus: elokuu: 12,8%
        Taloustutkimus: syyskuu: 14,9%

        = 2,1%


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Taloustutkimus: elokuu: 12,8%
        Taloustutkimus: syyskuu: 14,9%

        = 2,1%

        Sinä se vasta mstemaatikko olet. Nousu tuossa on 1,16 %.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se vasta mstemaatikko olet. Nousu tuossa on 1,16 %.

        Sinä se vasta troIIi olet, Vladimir hyvä. Absoluuttinen nousu on 2,1% ja suhteellinen nousu 16,4%.

        ☝🏻😆


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Sinä se vasta troIIi olet, Vladimir hyvä. Absoluuttinen nousu on 2,1% ja suhteellinen nousu 16,4%.

        ☝🏻😆

        Olet absoluuttisesti tollo. Mutta ei se haittaa, jos olet kuitenkin onnellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet absoluuttisesti tollo. Mutta ei se haittaa, jos olet kuitenkin onnellinen.

        "1,16%"..... Yritä nyt edes vähän kehittyä. Kehittyyhän se paisekin!

        ☝🏻😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se vasta mstemaatikko olet. Nousu tuossa on 1,16 %.

        Ja sitte ihmetellään pisaromahusta.... Eihän nää osaa ees laskea🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet absoluuttisesti tollo. Mutta ei se haittaa, jos olet kuitenkin onnellinen.

        Älä lannistu, ei laskutaitoa kaikille oo luotu, voit tehdä jotain muuta. Kerää postimerkkejä tai käpyjä😃


      • Anonyymi

        Keskisarja on kova jätkä.


    • Anonyymi

      Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.

      Nuorissa on tulevaisuus. Kolmasosa nuorista kannattaa persuja koska ovat nähneet haitallisen maahanmuuton ongelmat suoraan kaduilta.

      • Anonyymi

        Vihervassujen luoma on haitallinen maahanmuutto. He ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä. Nyt saavat monokulttuurisuuden kunhan eräs porukka ottaa vallan maassa tulevina vuosina ja vuosikymmeninä. Se uskonto ei salli mitään muuta kuin omansa. Homoille se uskonto on järkytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassujen luoma on haitallinen maahanmuutto. He ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä. Nyt saavat monokulttuurisuuden kunhan eräs porukka ottaa vallan maassa tulevina vuosina ja vuosikymmeninä. Se uskonto ei salli mitään muuta kuin omansa. Homoille se uskonto on järkytys.

        Homoille sen pitäisi olla järkytys. Monet homot eivät tiedosta tätä vaaraa


      • Anonyymi

        Tuo on totta!

        Nuoret näkee kouluissa, miksi pisat laskee.
        Näkevät miten jengit ryöstelee.
        Näkevät ketkä huumeita levittelee.


        Nuorissamme, on Tulevaisuus!

        Äänestän Suomen nuorisoa tukien, Persuja!

        Jotta Suomen Nuorilla, olis Turvallisempi tulevaisuus Suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassujen luoma on haitallinen maahanmuutto. He ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä. Nyt saavat monokulttuurisuuden kunhan eräs porukka ottaa vallan maassa tulevina vuosina ja vuosikymmeninä. Se uskonto ei salli mitään muuta kuin omansa. Homoille se uskonto on järkytys.

        Monikulttuurisuuden piti olla " Unelma".
        Kun katsoo Euroopan maahanmuuton ongelmia, se " Unelma" ksi väiterty,näyttääkin tuholta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoille sen pitäisi olla järkytys. Monet homot eivät tiedosta tätä vaaraa

        Eivät ymmärrä mikä on islam ja sharia lait.


    • Anonyymi

      Neljä prosenttia kesästä on hiton hyvin.

      • Anonyymi

        Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.

        Jos te vassut haluatte että Persuja ei olisi, tehkää pari asiaa. Laittakaa haitallinen maahanmuutto seis, ja oman kansan etu ylivoimaisesti ykköseksi.

        Tavallaan onneksi tätä ei tapahdu, sillä vihervassut eivät unelmistaan luovu. Turun sinappi jää toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.

        Jos te vassut haluatte että Persuja ei olisi, tehkää pari asiaa. Laittakaa haitallinen maahanmuutto seis, ja oman kansan etu ylivoimaisesti ykköseksi.

        Tavallaan onneksi tätä ei tapahdu, sillä vihervassut eivät unelmistaan luovu. Turun sinappi jää toiseksi.

        Näinollen Persut ovat tulevaisuuden ykkösiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinollen Persut ovat tulevaisuuden ykkösiä.

        Koska mikään muu puolue ei rasismin suunnattomassa pelossaan tee mitään haitalliselle maahanmuutolle, Persut tulee ja jyrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mikään muu puolue ei rasismin suunnattomassa pelossaan tee mitään haitalliselle maahanmuutolle, Persut tulee ja jyrää.

        Pelkurit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkurit

        Nämä rasismin pelkurit


      • Anonyymi

        Kyllä.

        Persut, on Tulevaisuuden puolue.

        Suomalaisten Puolella,🇫🇮 Perus - Suomalaiset!


    • Anonyymi

      Mahtava kannatusnousu👏🏻

      Kansa alkaa herätä vasemman laidan koulukiusaajamaiseen räksytykseen sekä oman kansan vihaan , jolloin äänestäjät siirtyvät luonnollisesti oikealle.

    • Anonyymi

      Aloittaja on väärässä. Persut saa kannatusta, koska oppositio on munaton ja epäpätevä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe