Pienestä on persujen riemu kiinni.
ps itse asiassa persuja ketuttaa, kun ei tullut enempää kannatusta ;-(
Persut sai Tenu Keskitalon ansiosta 2% lisää kannatusta ja nyt ne hyppii ilosta
29
142
Vastaukset
Kun PS:n kannatus nousee, alkaa haittavasemmistossa itku ja maanpolkeminen.
Kun PS:n kannatus laskee, alkaa haittavasemmistossa irvailu ja ryhmäonanointi.
#vassarinelämä #alemmantasonkädelliset
☝🏻😆- Anonyymi
Mistä se nyt se 2% siihen tuli? , kun aamulla luin täältä ennen töihin lähtöäni kun oli kommentti, "Että persut hyppii riemusta kun 0,5 % nousee kannatus"?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se nyt se 2% siihen tuli? , kun aamulla luin täältä ennen töihin lähtöäni kun oli kommentti, "Että persut hyppii riemusta kun 0,5 % nousee kannatus"?.
Persuilla on oma trollitoimisto, jossa syötetään nämä vapaat palstat täyteen persupropagandaa.
- Anonyymi
Persujen nykykannatuksella on se tärkeä merkitys, että kun vaaleissa paikat jakaantuu kuin varpusparvi, osa persuille, niin hallituksen kasaaminen on vähintäänkin haastavaa.
Persuthan on oppositiossa seuraavien vaalien jälkeen.
Vasta jos persut saisi yli puolet ek-paikoista, niin ne saisi tehtyä oman hallituksen, mutta siitä ei liene pelkoa. - Anonyymi
Tuon persujen ivaamisentyylin kopsasin persuilta ;-)
Ilmaista hupia. Anonyymi kirjoitti:
Mistä se nyt se 2% siihen tuli? , kun aamulla luin täältä ennen töihin lähtöäni kun oli kommentti, "Että persut hyppii riemusta kun 0,5 % nousee kannatus"?.
Taloustutkimus: elokuu: 12,8%
Taloustutkimus: syyskuu: 14,9%
= 2,1%- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Taloustutkimus: elokuu: 12,8%
Taloustutkimus: syyskuu: 14,9%
= 2,1%Sinä se vasta mstemaatikko olet. Nousu tuossa on 1,16 %.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vasta mstemaatikko olet. Nousu tuossa on 1,16 %.
Sinä se vasta troIIi olet, Vladimir hyvä. Absoluuttinen nousu on 2,1% ja suhteellinen nousu 16,4%.
☝🏻😆- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Sinä se vasta troIIi olet, Vladimir hyvä. Absoluuttinen nousu on 2,1% ja suhteellinen nousu 16,4%.
☝🏻😆Olet absoluuttisesti tollo. Mutta ei se haittaa, jos olet kuitenkin onnellinen.
Anonyymi kirjoitti:
Olet absoluuttisesti tollo. Mutta ei se haittaa, jos olet kuitenkin onnellinen.
"1,16%"..... Yritä nyt edes vähän kehittyä. Kehittyyhän se paisekin!
☝🏻😆- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vasta mstemaatikko olet. Nousu tuossa on 1,16 %.
Ja sitte ihmetellään pisaromahusta.... Eihän nää osaa ees laskea🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet absoluuttisesti tollo. Mutta ei se haittaa, jos olet kuitenkin onnellinen.
Älä lannistu, ei laskutaitoa kaikille oo luotu, voit tehdä jotain muuta. Kerää postimerkkejä tai käpyjä😃
- Anonyymi
Keskisarja on kova jätkä.
- Anonyymi
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
Nuorissa on tulevaisuus. Kolmasosa nuorista kannattaa persuja koska ovat nähneet haitallisen maahanmuuton ongelmat suoraan kaduilta.- Anonyymi
Vihervassujen luoma on haitallinen maahanmuutto. He ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä. Nyt saavat monokulttuurisuuden kunhan eräs porukka ottaa vallan maassa tulevina vuosina ja vuosikymmeninä. Se uskonto ei salli mitään muuta kuin omansa. Homoille se uskonto on järkytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassujen luoma on haitallinen maahanmuutto. He ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä. Nyt saavat monokulttuurisuuden kunhan eräs porukka ottaa vallan maassa tulevina vuosina ja vuosikymmeninä. Se uskonto ei salli mitään muuta kuin omansa. Homoille se uskonto on järkytys.
Homoille sen pitäisi olla järkytys. Monet homot eivät tiedosta tätä vaaraa
- Anonyymi
Tuo on totta!
Nuoret näkee kouluissa, miksi pisat laskee.
Näkevät miten jengit ryöstelee.
Näkevät ketkä huumeita levittelee.
Nuorissamme, on Tulevaisuus!
Äänestän Suomen nuorisoa tukien, Persuja!
Jotta Suomen Nuorilla, olis Turvallisempi tulevaisuus Suomessa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassujen luoma on haitallinen maahanmuutto. He ovat huutaneet monikulttuurisuutta vuosikymmeniä. Nyt saavat monokulttuurisuuden kunhan eräs porukka ottaa vallan maassa tulevina vuosina ja vuosikymmeninä. Se uskonto ei salli mitään muuta kuin omansa. Homoille se uskonto on järkytys.
Monikulttuurisuuden piti olla " Unelma".
Kun katsoo Euroopan maahanmuuton ongelmia, se " Unelma" ksi väiterty,näyttääkin tuholta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoille sen pitäisi olla järkytys. Monet homot eivät tiedosta tätä vaaraa
Eivät ymmärrä mikä on islam ja sharia lait.
- Anonyymi
Neljä prosenttia kesästä on hiton hyvin.
- Anonyymi
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
Jos te vassut haluatte että Persuja ei olisi, tehkää pari asiaa. Laittakaa haitallinen maahanmuutto seis, ja oman kansan etu ylivoimaisesti ykköseksi.
Tavallaan onneksi tätä ei tapahdu, sillä vihervassut eivät unelmistaan luovu. Turun sinappi jää toiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
Jos te vassut haluatte että Persuja ei olisi, tehkää pari asiaa. Laittakaa haitallinen maahanmuutto seis, ja oman kansan etu ylivoimaisesti ykköseksi.
Tavallaan onneksi tätä ei tapahdu, sillä vihervassut eivät unelmistaan luovu. Turun sinappi jää toiseksi.Näinollen Persut ovat tulevaisuuden ykkösiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinollen Persut ovat tulevaisuuden ykkösiä.
Koska mikään muu puolue ei rasismin suunnattomassa pelossaan tee mitään haitalliselle maahanmuutolle, Persut tulee ja jyrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mikään muu puolue ei rasismin suunnattomassa pelossaan tee mitään haitalliselle maahanmuutolle, Persut tulee ja jyrää.
Pelkurit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkurit
Nämä rasismin pelkurit
- Anonyymi
Kyllä.
Persut, on Tulevaisuuden puolue.
Suomalaisten Puolella,🇫🇮 Perus - Suomalaiset!
- Anonyymi
Mahtava kannatusnousu👏🏻
Kansa alkaa herätä vasemman laidan koulukiusaajamaiseen räksytykseen sekä oman kansan vihaan , jolloin äänestäjät siirtyvät luonnollisesti oikealle. - Anonyymi
Aloittaja on väärässä. Persut saa kannatusta, koska oppositio on munaton ja epäpätevä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644