Saako verovaroin toteutettavien tutkimushankkeiden rahoituksia kritisoida?

Punavihreän blokin mielestä ei saa. On ilmiselvää, miksi blokki paskoi pöksyihinsä, kun PS nosti aiheen julkiseen keskusteluun. Syystäkin säikähdettiin, että huuhaatutkimuksen rahoitukset paljastuu.

Luvallista ja äärimmäisen perusteltua on kritisoida tällaisen "tieteen" rahoitusta veronmaksajien rahoilla:

> Queer-siirtolaisten vastaanottamisen ja kohtaamisen poliittinen maantiede
- 589497 euroa

> Affektiivinen aktivismi queer- ja transmaailmojen luomiset paikat
- 500000 euroa

> Medioitunut nykyfeminismi Venäjällä
- 479081 euroa

> Julkitehdyn ulosteen politiikka kaupunkikuvassa taiteessa ja bioetiikassa
- 254465 euroa

> Kehot sodassa kehot tanssissa: rytmi, performanssi ja tunteet suomalaisessa sotilaskoulutuksessa ja pakolaisleirien capoeira-harjoittelussa
- 238666 euroa

Tällaisen poliittis-ideologisen "tieteen" harjoittaminen ei tuo mitään hyötyjä yhteiskunnalle, vaan se palvelee punavihreän ideologisen maailman vahvistamista ja perinteisten rakenteiden, instituutioiden, ajattelutapojen, normien jne. rapauttamista. Olen sitä mieltä, että tällaisista rahoituksista on aloitettava tutkimukset nimikkeellä 'vakava epäily julkisten varojen väärinkäytöstä.

24

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SIIS OIKEASTIKO TÄTÄ SUOMESSA TAPAHTUU ! HYI SAATANA .

      • Anonyymi

        Turhia tutkimuksia, ja rahaa palaa savuna taivaan tuuliin.


    • Anonyymi

      Nyt Hallitus koolle ensi viikolla !

      • Anonyymi

        Onko Euroopan laajuisen feikki lomailu Valtion varoin Yleltä . Kynsi salonkien n.s tutkimisella perusteita ! Lähes alustava hinta n.800 tuhatta Euroa ?


    • Anonyymi

      *Queer-siirtolaisten vastaanottamisen ja kohtaamisen poliittinen maantiede
      - 589497 euroa*
      Laita vähän lisäinfoa, koska, miten ja missä?

    • Anonyymi

      *> Affektiivinen aktivismi queer- ja transmaailmojen luomiset paikat
      - 500000 euroa*
      Laita vähän faktaa ja lisäinfoa, koska,kuka, ja miten?

    • Anonyymi

      *> Medioitunut nykyfeminismi Venäjällä
      - 479081 euroa*
      Laita vähän faktaa ja lisäinfoa, kuka, koska ja miten?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ok, tiedän että tutkitaan aurinkopaneelien tehokkuuden lisäämistä. Ihan kansainvälisellä poppoolla.Tiedän myös monia vuosia kestäviä tutkimushankkeita suomalaisten unitottumuksista ja lasten kehityksestä.
      Ei meillä Suomessa tuollaisia rahoja saa mihinkään tutkimukseen. Valtettavasti.

      Nuo esitetyt ovat ihan samaa jota ennen Moldovan vaaleja kansalle esitettiin. Että voittajat haluaisivat julistaa maan homotasavallaksi, tai että ehdokas myy lapsia.

    • Anonyymi

      Kalliiksi tulee nämä tutkimukset, varmaan sisältävät paljon matkustamista.

      • Anonyymi

        Ja aivan helvetisti hyödyttävät suomalaista yhteiskuntaa?
        Aivan käsittämättön sairasta yhteiskunnan varojen turhuuksiin heittämistä!

        Ehkä jotkut vielä tutkivat vaikkapa "Vasenkätisten homojen syrjintää rautakaupoissa"? Ja hintalappu semmonen puoli miljoonaa!


    • Anonyymi

      Olen tehnyt poistoilmoituksia näistä feikkijutuista.

      Kaksi.
      Ei ole tehonnut.
      Uskon että tämä poistetaan.


      Meillä on tutkijoita, jotka tutkivat oikeita asioita.
      Venäjällä ei uskalleta tutkia, koska voi tulla eteen outoa.
      Sen takia vaan varastetaan ja kopiodaan. Eikä maa kehity. Ei mikään kehity ilman vapautta! Koskaan!

      • Anonyymi

        Et siis osaa googlata ja luulet uskomuksiasi todeksi. 🙄

        Tuossa yllä on linkkejä niihin tutkimuksiin… jos osaat linkkejä avata.


    • Anonyymi

      Meillä on tutkijoita, jotka tutkivat oikeita asioita.
      Venäjällä ei uskalleta tutkia, koska voi tulla eteen outoa.
      Sen takia vaan varastetaan ja kopiodaan. Eikä maa kehity. Ei mikään kehity ilman vapautta! Koskaan!

    • Anonyymi

      Mr.Pefect, olet AI tai trolli. Feikki kumminkin

      • Anonyymi

        Kuten sinä?


      • Olen ihan NI, enkä edes troIIaa. Minusta sinun pitäisi vähän tarkistella omia mielentilojasi, jos koet mielesi pahoittumista siitä, että kritisoidaan jotain, mikä on täysin järjenvastaista toimintaa. Mikä saa sinut puolustamaan järjenvastaista toimintaa?


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Olen ihan NI, enkä edes troIIaa. Minusta sinun pitäisi vähän tarkistella omia mielentilojasi, jos koet mielesi pahoittumista siitä, että kritisoidaan jotain, mikä on täysin järjenvastaista toimintaa. Mikä saa sinut puolustamaan järjenvastaista toimintaa?

        Sinäkö olet Jumala?


    • Anonyymi

      Helsinginin Yli Opiston rahat meni kynsimanityyriin !

      • Anonyymi

        Siis kynsimanikyyriin loppuivat yliopisto kommunistien rahat


    • Anonyymi

      Näitä pitää nyt jenkkien edestäkin tutkiskella näitä kinkyjä asioita kun Trump laittoi nämä jäihin. Onko sieltä nyt tullut ihan vierailevia tutkijoitakin tänne. Oppiäitejä jotka eivät enää saa sanoa omalla maallaan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe