Atte Kaleva(kok.) valehteli päin naamaa A-Studiossa

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20186509

Todellisen asiantuntijan lausunto ns. "tapporahasta" josta Atte -poju valehteli.

Ja tuo on kirjoittanut kirjan lähi-idästä.... aivan vessapaperia.

152

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Atte on osa Kokoomuksen militanttimafiaa mikä tuhoaa Suomen kansan enemmistön turvallisuutta.

      • Anonyymi

        .


      • Anonyymi

        Potaskaa


      • Anonyymi

        Atte siirrettävä persukkeuhin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atte siirrettävä persukkeuhin!

        PersAtte.


      • Anonyymi

        Jo, stubido komppaa, sota RATKAISEE KAIKEN, niinkuin Ukrainassa (Slava Ukraina) ja gasassa, vitun netanjahu, ei osaa lopettaa, kohta raketti osuu keskelle HÖRÖKORVIA, shitä saa, mitä tilaa = paskapaperia,


      • Anonyymi

        Surkeaa toimintaa Ylen pelleblokisteilta. Kyselevät joltakin tuntemattomalta kammiossa istuneelta elätiltä asiaa, josta hän ei ymmärrä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeaa toimintaa Ylen pelleblokisteilta. Kyselevät joltakin tuntemattomalta kammiossa istuneelta elätiltä asiaa, josta hän ei ymmärrä mitään.

        Olisiko kuitenkin niin, että sinä et ymmärrä hevonvittuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potaskaa

        Totta se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeaa toimintaa Ylen pelleblokisteilta. Kyselevät joltakin tuntemattomalta kammiossa istuneelta elätiltä asiaa, josta hän ei ymmärrä mitään.

        Keneltä sitten,,perspopulistikö pankolla tietää


    • Anonyymi

      Kyllä huvitti kun Atte puhui paskaa suun täydeltä ja muut katsoivat häntä monttu auki, että onko tuo ihan seonnut?
      No, sekaisinhan tuo kokkaripersu onkin pahanlaisesti...

      • Anonyymi

        uskoo varmaan niihin kirjaan kirjoittamiinsa valheisiinkin ihan tosissaan, hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskoo varmaan niihin kirjaan kirjoittamiinsa valheisiinkin ihan tosissaan, hehe

        Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.

        Ei ole mitään millä kumota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään millä kumota.

        Ei hän kykene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kykene

        Tottakai hän sanoisi vasta-argumentteja jos hänellä niitä olisi. Mutta kun ei ole


      • Anonyymi

        Onko Sofia Virta logiikkasi mukaisesti demukommari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.

        Ei tietenkään pahuuden rakastajat osaa kumota faktoja todisteilla siksi haukkuvat henkilöä kaikissa asiayhteyksissä.

        Mutta on hirveää tietää että taas meni yksi "marttyyri" kitumaan helvettiin kun kuoli amerikan terroristina ampuessaan ihmisiä synagookassa.
        Kaikki terroristit ovat imaamiensa hirveän valheen uhreja. Kukaan heidän "marttyyri" ei ole paratiisissa vaan hirveässä pimeyden kauhussa kirkumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.

        Mutta lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela kumosi ja kertoi faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskoo varmaan niihin kirjaan kirjoittamiinsa valheisiinkin ihan tosissaan, hehe

        Kun Atte jankuttaa itselleen jatkuvasti noita valheita, heikossa päässä ne muuttuu lopulta todeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään millä kumota.

        Ne kumottiin heti kättelyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kykene

        Sinä et kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.

        Et sitten lukenut linkkiä.
        Tarviit apua linkkien avaamisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hän sanoisi vasta-argumentteja jos hänellä niitä olisi. Mutta kun ei ole

        Faktat kumosivat selkeästi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela kumosi ja kertoi faktat.

        Juusola on Suomessa ylivoimainen Lähi-idän asiantuntija niin kauan kuin vain jaksaa olla. Kumpikaan puoli ei häntä erityisemmin rakasta, kun Juusola on hyvin objektiivinen ja ymmärtää sekä Israelin että arabien näkökannat moninaisine syineen.


      • Anonyymi

        Kota pian tuo tuottaa anon kaltaista bullshittiä, otasake totuutta , klikki otsikko professuuruuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Atte jankuttaa itselleen jatkuvasti noita valheita, heikossa päässä ne muuttuu lopulta todeksi.

        Juusola on oikea asiantuntija, Kaleva pelle.


    • Anonyymi

      Vasta nythän ne yrittävät päästä siitä (marttyyri-hengestä, jota käytettiin kun annettiin avustuksia terroristien perheille jotka oli tappaneet siviileitä) ja muuttavat paremminkin sosiaaliturvan muotoon

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rahastohan kannustaa suoraan yhteenottoihin Israelilaisten kanssa.


      • Anonyymi

        Atte Kalevan tekemä sivu wikipediasn.
        Sinnehän saa kuka tahansa lisätä omia tarinoitaan niinkuin raamattukin on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahastohan kannustaa suoraan yhteenottoihin Israelilaisten kanssa.

        Rahasto jota ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahastohan kannustaa suoraan yhteenottoihin Israelilaisten kanssa.

        Usa kannustaa Israelia kansanmurhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atte Kalevan tekemä sivu wikipediasn.
        Sinnehän saa kuka tahansa lisätä omia tarinoitaan niinkuin raamattukin on tehty.

        Ei ole Raamattu mikään omien tarinoiden kokoelma - tyypillistä ateistin mustamaalausta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Raamattu mikään omien tarinoiden kokoelma - tyypillistä ateistin mustamaalausta....

        Se on ihmisten kirjoittamia uskomustarinoita, koottuna kansiin.
        Eräs pappikin on näi sanonut.


    • Anonyymi

      Hyvä keskustelu Hamasista. Atte hallitsi asiantuntevuudellaan.
      Oli ilo seurata, kun puhuttiin asiat edellä, eikä politiikka sotkenut keskustelua.

      • Anonyymi

        atte asiantuntija??????????? Hahhaa hihiii kjäh kjäh..............................


      • Anonyymi

        Jutikan näköinenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutikan näköinenkin

        Ai miten. Jos sinuakin joku sanoisi vaikka musttalaiseksi?


    • Anonyymi

      "– Korvauksesta [tapporaha] on tehty enemmän sosiaaliturvan kaltainen. On yritetty päästä eroon ajatuksesta, että kyse on nimenomaan marttyyreista, jotka kuolevat tai ovat vangittuina, Juusola sanoo.

      Yhdysvaltoja uudistus ei ole vakuuttanut. Ulkoministeri Marco Rubio on käyttänyt pay for slay -sanontaa siten, että palestiinalaiset maksavat, jotta ihmiset tappaisivat israelilaisia."

      Ei Atte Kaleva tuossa mitään valehdellut.

      • Anonyymi

        Valehteli, faktat todistavat sen.


    • Anonyymi

      Atte Kaleva, onko holokausti vain Mestarin vähättelemää hölökaustia?

      Saako vauvoja tappaa, koska ovat syntyneet miehitysalueella isoon avovankilaan ja jos saisivat ruokaa, niistä kasvaisi terroristeja?
      Onko ihmisillä oikeus ajaa elämisen oikeuksia, kansalaisuutta tai äänestysoikeutta?
      Vai onko siihen eri mittatikut eri ihmisille?

      • Anonyymi

        Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.


      • Anonyymi

        Kysy tuota Hamasin terroristeilta, jotka kaiken saivat aikaan, ja jotka eivät tippaakaan välitä palestiinan kansalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.

        Paskat, Israel tappaa,kaikki tahallaan, oli shitmhamasilaiben tai joku muu, miks Israel muuten siellä sotii,miks niil oo ihan oma valtio???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.

        Ei ole jankutusta oitää Hitlerin hirmutekoja ihmisten muistissa.
        Sama koskee Netanjahua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.

        Mutta Euroopassa viime vuosisadoilta vain kaksi: Holokausti ja Holodomor.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mutta Euroopassa viime vuosisadoilta vain kaksi: Holokausti ja Holodomor.

        Miksi holodomor loppui keskenkaiken?
        Ei olisi sotaa nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy tuota Hamasin terroristeilta, jotka kaiken saivat aikaan, ja jotka eivät tippaakaan välitä palestiinan kansalaisista.

        Tarkoitat Israelin terroristeja Netanjahun johdolla.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mutta Euroopassa viime vuosisadoilta vain kaksi: Holokausti ja Holodomor.

        Noita muitako ei tarvitse noteerata?

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_genocides

        Tuolla kyllä taitaa olla myös Balkanilla tapahtuneita teurastuksia, joita pidetään kansanmurhina ja Balkan kuuluu Eurooppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jankutusta oitää Hitlerin hirmutekoja ihmisten muistissa.
        Sama koskee Netanjahua.

        Ei kukaan ole käskenyt UNOHTAA ...vaan Halla-aho tarkoitti , että on monia muitakin kansanmurhia, jotka ovat muistamisen arvoisia! Ei holoa voi nostaa muiden ylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita muitako ei tarvitse noteerata?

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_genocides

        Tuolla kyllä taitaa olla myös Balkanilla tapahtuneita teurastuksia, joita pidetään kansanmurhina ja Balkan kuuluu Eurooppaan.

        Hyvä muistutus, juuri noin.


    • Anonyymi

      Atte Kaleva, seuraa Willen jälkiä, pilaat ilman!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Atte vastustaa vasemmistolaista hamasterrorismia. Se ei tarkoita suoranaisesti, että kannattaisi jotain muuta.


      • Anonyymi

        Juu ja kd Räsänen fanittaa attea!


    • Anonyymi

      Että sellainen se palestiina on.

      • Anonyymi

        Samanlaisia ihmisiä kuin täälläkin, kun jättää Kalevan, Essajahun ja PRäsäsen pois laskuista.


    • Anonyymi

      Kun lukee Ylen jutun näkee heti, että Atte Kaleva ei valehdellut, vaan tulkitsi tuon sosiaaliturvan kuten se tuleekin tulkita.

      • Anonyymi

        Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.

        Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.

        On siinäkin lause🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.

        Ja persut katsoo ruskean reiän täkää, niinku kristillisetkin, jeesuksilla on aina ollut ja tulee,olemaan perspanokiima, poikia tai tytteröitä, ihan sama. Ihana Päivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.

        Sinä katsot murhaajien linssien läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.

        Snuu potuttaa kun et päässyt kuin kaukaa katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.

        Jos olisit lahjakkaampi, olisit voinut päästä sinne.


      • Anonyymi

        Jätit monta riviä lukematta, tärkeimmät.


    • Anonyymi

      Atte otti riskin ja lähti Jemeniin. Jäi sitten panttivangiksi. Lunnasrahoilla vapautettiin.

      • Anonyymi

        Entä sitten?


      • Anonyymi

        Kulutti valtion rahoja, JEE!


      • Anonyymi

        Pääsi liian helpolla.


      • Anonyymi

        Ei haittais vaikka olis siellä vieläkin.


    • Anonyymi

      Atte tietää mistä puhuu. Kerrankin käytiin hyvä keskustelu Hamasin vaikutusvallan täydellisestä lopettamisesta ja pakestiinan alueen kehitysmahdollisuuksista.

      • Anonyymi

        Vaikka kaikki faktat tulisi hiljalleen esiin niin kansat valitsee valheen.
        He taipuu tässäkin terroristien himoon ja saavat viimeisen sodan äkisti päähänsä koko maailmassa.


      • Anonyymi

        Tietää mistä RRUUUAAAAHHHHH....


    • Anonyymi

      Nämä professorit ovat yleensä kammioissaan ja täysin erkaantuneet todellisuudesta. Aten kompetenssi lienee ihan eri tasolla kuin tällä Juusolalla. Onko Juusola käynyt koskaan tuolla Palestiinan alueella ylipäätään, tuskin.

      • Anonyymi

        Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.

        Nyt oli asiantuntijat keskustelussa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli asiantuntijat keskustelussa mukana.

        Kaikki muut katsoivat a-studiossa paskaa puhuvaa Attea kummissaan, kun tämä alkoi suoltaa valheitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.

        Noup ja noup, yleä johtaa kokoomuksen enemmistö hallitus!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.

        No kun persuista ei ole tutkijoiksi, niin täytyyhän sinne fiksuja löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.

        Nimeä edes yksi perussuomalainen tutkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeä edes yksi perussuomalainen tutkija.

        Jäivät hiekkalaatikon tutkinnan tasolle.


    • Anonyymi

      Tänä aamuna Google Eeva puhelu meille ei ongelma kuulu.
      Google Eeva vain käynyt Pyhäsalmi uinteja ahkerasti,.
      Opo pullat muuttuu Nauriiksi

    • Anonyymi

      Yle kysyi Helsingin yliopiston Lähi-idän tutkimuksen professorilta Hannu Juusolalta, pitävätkö Kalevan puheet paikkansa.

      Toisinsanoen Yle kysyi tietämättömältä vasuripelleltä asiaa. Yle on surkea paskalaitos.

      • Anonyymi

        Yle kysyy aina sellaisilta aisantuntuntijoilta, joiden mielipiteet tukevat Ylen propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle kysyy aina sellaisilta aisantuntuntijoilta, joiden mielipiteet tukevat Ylen propagandaa.

        Pitäisi kysyä sellaisilta, jotka lukevat Raamatusta "totuutta"?


      • Anonyymi

        Luepa tutkijan kirja Israelin historiasta päivämäärineen.
        Puhu sitten.


        Tutkimus on tutkimusta. Mielestäni on ottanut huomioon molempien osapuolien, historiallisen kontekstin arabimaissa ja Euroopassa ja USAssa aika hyvin huomioon.

        Itselle jäi kyllä sellainen ajatus, että tämän päivän tilannetta ei vain voi tiivistää relevantisti muutamaan sanaan.
        Sitä kai kutsutaan populismiksi? Että tyhmemmätkin ymmörtäisivät ja kannattaisivat, vaikka olis ihan sitä itteensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle kysyy aina sellaisilta aisantuntuntijoilta, joiden mielipiteet tukevat Ylen propagandaa.

        Yle on eduskunnan valvonnassa oleva rehellinen media.
        Epärehelliset Persut siitä vain valittavat.


      • Anonyymi

        Tarkista housusi, sieltä sitä mainitsemaasi tuotetta löytyy.


      • Lähi-idän tutkimuksen proffaa ja Suomen johtavaa sen alueen tuntijaa sanoo lukiota käymätön persupelle tietämättömäksi. Tästä ei huumori kerta kaikkiaan enää parane! 🤣😂😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yle on eduskunnan valvonnassa oleva rehellinen media.
        Epärehelliset Persut siitä vain valittavat.

        Harvempi persu luottaa "valtamediaan" juuri lainkaan, kun perussuomalaisia toimittajiakaan ei niissä ole. (Koska niitä ei ole missään, mutta ei nyt puhuta siitä.)

        Sitten tuli erikoinen luottamuksen piikki, kun persujen kannatus oli noussut 2 %. Persut löysivät kerrankin valtamediasta totuuden sanoja!

        Ja tämä juuri kun palstalla oli monessa anonyymiviestissä kiljuttu, että gallupit tehdään vain vasemmistolaisilla vastaajilla... 🤪


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lähi-idän tutkimuksen proffaa ja Suomen johtavaa sen alueen tuntijaa sanoo lukiota käymätön persupelle tietämättömäksi. Tästä ei huumori kerta kaikkiaan enää parane! 🤣😂😅

        Ketä muuten Sinä Repe äänestit viime edk-vaaleissa?


    • Anonyymi

      Kyllä terroristin perheelle täytyy maksaa, jos hyvä terroristi joutuu vankilaan tai jopa kuolee israelilaisten takia. Palestiina toimii ihan oikein.

      • Anonyymi

        Hmm, jos kansasta 40% on joskus ollu miehittäjän vankilassa ja/tai hävinnyt.
        En tiedä miten hoitaisitte asian alueella, jossa ei ole valtiovaltaa, ei kansalaisoikeuksia, ei kelaa eikä sairausvakuutusta, ei veronkantoa kun ei ole edes työtä ja kaikki vihreäkin on kuivunut pommituksiin ja veden puutteeseen, eikä merellekään pääse kalastamaan?

        Atte Kaleva varmaan tietää, mutta ei sano,
        Luulen että ystävät ja kylänmiehet yrittävät auttaa. Kai se on terroristiteko, yrittää pitää omaa kansaa hengissä??Atte?

        MItn järkkäisit Palestiinan valtion säädyllien olemassaolon? Ne eivät kuitenkaan olleet vastuussa holokaustista? Natsit oli ja sun kaverit. kuoleeko kansa sinun aatteesi takia?


    • Anonyymi

      Jos se näyttää aasilta , ääntelee kuin aasi ja haisee aasilta , mikä se on ? ...... väärin , ystäväiseni , aivan väärin ...jalo arabialaisratsu , satulassa oikea suomalaisprofessori antamassa lausuntoja ...

    • Anonyymi

      Nämä ovat aasintuntijoita (Donkey 🐴)

      • Anonyymi

        Antakaa Attelle porkkana, muuten se ei osaa kävellä.


    • Anonyymi

      Hyvä että joku tuo esille tällaiset "marttyyrirahastot".

      • Anonyymi

        Valheeksi todettu.
        Faktat tarkistettu ja paskapuheeksi todettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheeksi todettu.
        Faktat tarkistettu ja paskapuheeksi todettu.

        Kuka sen todisti valheeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sen todisti valheeksi?

        Lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela. Pätevä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela. Pätevä mies.

        Korjaan Juusola.


    • Anonyymi

      Äärioikeistolaisilla on aina ollut oma totuutensa jota he yrittävät tyrkyttää...

      • Anonyymi

        en niele tuollaista äärioikeistopaskaa.


    • Anonyymi

      YK:n ja kansainvälisen lain mukaan ulkoisen kansanmurhaavan sortomiehittäjän vastustaminen on täysin hyväksyttyä ja oikeutettua. Kaikilla keinoilla.

    • Anonyymi

      Totuus on kuitenkin se että Aabrahamin ja Saaran jälkeläisille luvattiin maa. Enemmin tai myöhemmin se toteutuu.

      • Anonyymi

        Ei toteudu, muuta kuin saduissa.


      • Olisi jo toteutunut moneen kertaan, jos lupaaja myös tekisi joskus jotain eikä vain lupailisi.


      • Anonyymi

        Abrahamin jälkeläisiähän ne tuon alueen muslimitkin ovat.


    • Anonyymi

      Kaleva on huuhaaheppu, kirjansakin on varmaan täynnä paskapuhetta.
      Älkää ostako.

    • Anonyymi

      Atte konttaa kohti persulaa.

    • Anonyymi

      Heti löytyi Ylellä naistoimittaja puolustamaan muslimeja.

    • Anonyymi

      Kilauttakaa Rovolle Kuopioon äkkiä.

    • Anonyymi

      YLE........heh.........harvassa länsimaissa kukaan kuuntelee
      valtion omistamaa uutislähdettä!
      Yhdysvalloissa monia kuten ABC CBS NBC FOX CNN MSNBC jne!
      Onko Yle kertonut uhrina Kylmän Sodan aikana?

    • Anonyymi

      Äärivasemmisto sekä äärioikeisto ovat löytäneet toisensa, ne ovat samoilla linjoilla mielipiteissään.

      • Anonyymi

        Olet sekaisin päästäsi, hakeudu hoitoon.


    • Anonyymi

      Et ymmärtänyt lukemaasi?

    • Anonyymi

      Onpa juttua, joku Iltalehtikö muka faktantarkistaja, kaikkea kummaa kuuleekiin!

      • No kukas on, ellei ammattitaitoiset toimittajat, jotka taas käyttävät apunaan parhaita yliopistotason asiantuntijoita?

        Ai niin, nyt taas unohdin, että toimittajissa ei ole persuja...

        On muuten lähes uskomaton suoritus, että perussuomalaisten määrä sekä koulutetuissa toimittajissa että koko laajassa kulttuuriväen kentässä on hyvin tarkkaan nolla. Yhtäkään nimeä ei löydy, vaikka persuilta kyselisi aamuin illoin. Otan kiitollisena vastaan ensimmäisen.

        Toimittajissa autan sen verran, että Ivan Puopololla ei ole tutkintoa ja Sanna Ukkola on ilmoittanut äänestävänsä aina tyhjää.


    • Anonyymi

      Israel tappaa harhakuvitelmissaan kaikki jotka liikkuu, miten tää saatanan paskavaltio on päässyt maailman kaikille medioille??, jos ollaan hiljaa, saadaan kalaa mut mesomalla lisää vahinkoa, saatanan netanjahu, voisko joku niittää sen, putinin ja trumpin, ois meil helpompaa.......... fack!!!!

    • Anonyymi

      Atte ihannoi lasten murhaamista avustuspaikoille. Rasistinen apartheid tuhoaa ali-ihmisinä pitämäänsä väestöä. Netanyahu ilmoitti jo amalekia-puheessaan että gazalaiset tapetaan viimeiseen mieheen, naiseen ja lapseen. Kiilusilmä Atte haluaisi ilmeisesti myös olla siionistisankari ja tuhota halveksimiansa palestiinalaisia siviilejä.

      Israel loi hamasin, jotta se tuhoaisi PLO:n. Sen jälkeen ei ole tarvinnut neuvotella vaan vain tuhota. IDF on aina murhannut vastapuolen neuvottelijat. Hamas ei ole raketeillaan saanut todellista vahinkoa aikaan. Antanut vain tekosyyn rasistisiionisteille kidnappauksiin, kidutukseen, murhiin, maiden varastamiseen ja raiskausvideoilla kiristämiseen.

    • Anonyymi

      Kaleva on hieno mies

    • Anonyymi

      Jihadismitutkija Atte Kaleva on tässä se asiantuntija, eikä politisoitunut islam-tutkija Juusola.

      • Anonyymi

        Kaleva on päästään sairas huuhaaheppu.


    • Ei muuten valehdellut. YIen toimittaja värittelee tarinaa pakollisen ideologisen oikeistovastaisuuden merkeissä ja sitten heikompilaatuiset toIvanat uskoo seIIaisen kritiikittä, koska yle niin sanoo. Sattumoisin tämä 'pay-for-slay'- tai 'martyr's fund -järjestelmä on ollut jo pitkään sellaisessa asemassa, millä tienataan. Jo yli kymmenen vuoden takaa löytyy iskuaaltoja, kun paleterroristit on Iahdanneet erityisesti nuorempia puolustuskyvyttömiä israeIilaisia, joka on sitten johtanut rahalliseen korvaukseen. Käytännössä siis tämä palestiinalaishallinnon luoma "sosiaalitukijärjestelmä" kannustaa paIeterroristeja Iahtaamaan israeIiIaisia, koska se hyödyttää rahallisesti. Ylen toimittaja teki sen, mitä yleensä tekee, eli vääristelee ja johdattaa harhaan.

      • Anonyymi

        Joopajoo, jeesuksen aasi Halle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo, jeesuksen aasi Halle.

        halle lujaa


      • Anonyymi

        Taasko se riikka osallistuu keskusteluun?


    • Anonyymi

      Palestiina herättää tunteita. Vasemmistolaisesti ajattelevat eivät halua nähdä Hamasin suurta roolia palestiinalaisten tekojen takana, ja Hamas kuitenkin on ollut Gazassa kuin Putin Venäjällä.
      Vasemmitolaisille on toisarvoista demokratia ja ihmisoikeudet Gazassa, ja vaatimukset rauhanliikkeistä. Painostusta Hamasin riisumista aseista, ja vaikutusvallasta ei ole ennen näkynyt, kuin vasta nyt kun Hamas on pakotettu muuttumaan.

      • Anonyymi

        Puhut muunneltua totuutta, häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut muunneltua totuutta, häpeä!

        Ikään kuin olisi joku yhtenäinen 'vasemmistolaisesti' ajattelevien joukko...


    • Anonyymi

      Atte Kalevahu on teurastuksen puolustaja.

    • Anonyymi

      Muut osallistujat a-studiossa vetivät katseillaan Atte Kalevan kölin alta tämän levittäessä paskaansa.

      • Anonyymi

        Koska Kaleva toi keskusteluun kovan faktan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Kaleva toi keskusteluun kovan faktan.

        Kovan valheen toi, siksi katsoivat kummeksuen häntä.


    • Anonyymi

      Länsimaissa on ABC CBS NBC CNN FOX ym.
      Ei valtion omistama informaatio kanava.

    • Anonyymi

      Juu......
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7723464b-43bc-44ec-918d-22c85657376e

    • Anonyymi

      Oliko jollekulle yllätys se, että Atte Kaleva(kok.) valehtelee?
      Ei minulle.

      • Anonyymi

        Voimakkaasti politisoituneen jutikan jutut vääristyvät yksipuolisiksi valheiksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Atte möläytti itsensä persuksi, haha.

      • Anonyymi

        .


    • Anonyymi

      Nyt roskasakki laskee aseensa tai koko paskaläntti pommitetaan maan tasalle.

      • Anonyymi

        Se pitäisi tehdä Palestiinalaisilta maat varastaneille jutikoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitäisi tehdä Palestiinalaisilta maat varastaneille jutikoille.

        mitä maita tarkootat??


    • Anonyymi

      Politiikot valehtelee aina, kun suunsa aukaisevat.

    • Anonyymi

      Ei oo kauaa enää kokkari tuo Kaleva.
      Vaalit lähestyvät pikkuhilhaa, kokkareiden on jotenkin erotuttava persuista, Kalevan tyyli ei sovi siihen, lähtö tulee.

      • Anonyymi

        Kokoomuksessa, kepussa, persuissa, kristillisissä....on enemmistö Aten kanssa samoin ajattelevia. Demareisaakin heitä löytyy, mutta se nyt ei ole poliittisesti "seksikästä " sanoa sitä ääneen.


    • Anonyymi

      Atte ampui itseään jalkaan, tyhmä miehenkuvatus.

      • Anonyymi

        Teidät pitäisi lähettää gazaan tukemaan hamasia.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe