https://yle.fi/a/74-20186509
Todellisen asiantuntijan lausunto ns. "tapporahasta" josta Atte -poju valehteli.
Ja tuo on kirjoittanut kirjan lähi-idästä.... aivan vessapaperia.
Atte Kaleva(kok.) valehteli päin naamaa A-Studiossa
152
796
Vastaukset
- Anonyymi
Atte on osa Kokoomuksen militanttimafiaa mikä tuhoaa Suomen kansan enemmistön turvallisuutta.
- Anonyymi
.
- Anonyymi
Potaskaa
- Anonyymi
Atte siirrettävä persukkeuhin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atte siirrettävä persukkeuhin!
PersAtte.
- Anonyymi
Jo, stubido komppaa, sota RATKAISEE KAIKEN, niinkuin Ukrainassa (Slava Ukraina) ja gasassa, vitun netanjahu, ei osaa lopettaa, kohta raketti osuu keskelle HÖRÖKORVIA, shitä saa, mitä tilaa = paskapaperia,
- Anonyymi
Surkeaa toimintaa Ylen pelleblokisteilta. Kyselevät joltakin tuntemattomalta kammiossa istuneelta elätiltä asiaa, josta hän ei ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeaa toimintaa Ylen pelleblokisteilta. Kyselevät joltakin tuntemattomalta kammiossa istuneelta elätiltä asiaa, josta hän ei ymmärrä mitään.
Olisiko kuitenkin niin, että sinä et ymmärrä hevonvittuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potaskaa
Totta se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeaa toimintaa Ylen pelleblokisteilta. Kyselevät joltakin tuntemattomalta kammiossa istuneelta elätiltä asiaa, josta hän ei ymmärrä mitään.
Keneltä sitten,,perspopulistikö pankolla tietää
- Anonyymi
Kyllä huvitti kun Atte puhui paskaa suun täydeltä ja muut katsoivat häntä monttu auki, että onko tuo ihan seonnut?
No, sekaisinhan tuo kokkaripersu onkin pahanlaisesti...- Anonyymi
uskoo varmaan niihin kirjaan kirjoittamiinsa valheisiinkin ihan tosissaan, hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskoo varmaan niihin kirjaan kirjoittamiinsa valheisiinkin ihan tosissaan, hehe
Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.
Ei ole mitään millä kumota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään millä kumota.
Ei hän kykene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän kykene
Tottakai hän sanoisi vasta-argumentteja jos hänellä niitä olisi. Mutta kun ei ole
- Anonyymi
Onko Sofia Virta logiikkasi mukaisesti demukommari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.
Ei tietenkään pahuuden rakastajat osaa kumota faktoja todisteilla siksi haukkuvat henkilöä kaikissa asiayhteyksissä.
Mutta on hirveää tietää että taas meni yksi "marttyyri" kitumaan helvettiin kun kuoli amerikan terroristina ampuessaan ihmisiä synagookassa.
Kaikki terroristit ovat imaamiensa hirveän valheen uhreja. Kukaan heidän "marttyyri" ei ole paratiisissa vaan hirveässä pimeyden kauhussa kirkumassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.
Mutta lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela kumosi ja kertoi faktat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskoo varmaan niihin kirjaan kirjoittamiinsa valheisiinkin ihan tosissaan, hehe
Kun Atte jankuttaa itselleen jatkuvasti noita valheita, heikossa päässä ne muuttuu lopulta todeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään millä kumota.
Ne kumottiin heti kättelyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän kykene
Sinä et kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei millään tavoin kumonnut Kalevan puheita. Mollasi vaan...hm.
Et sitten lukenut linkkiä.
Tarviit apua linkkien avaamisessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai hän sanoisi vasta-argumentteja jos hänellä niitä olisi. Mutta kun ei ole
Faktat kumosivat selkeästi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela kumosi ja kertoi faktat.
Juusola on Suomessa ylivoimainen Lähi-idän asiantuntija niin kauan kuin vain jaksaa olla. Kumpikaan puoli ei häntä erityisemmin rakasta, kun Juusola on hyvin objektiivinen ja ymmärtää sekä Israelin että arabien näkökannat moninaisine syineen.
- Anonyymi
Kota pian tuo tuottaa anon kaltaista bullshittiä, otasake totuutta , klikki otsikko professuuruuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Atte jankuttaa itselleen jatkuvasti noita valheita, heikossa päässä ne muuttuu lopulta todeksi.
Juusola on oikea asiantuntija, Kaleva pelle.
- Anonyymi
Vasta nythän ne yrittävät päästä siitä (marttyyri-hengestä, jota käytettiin kun annettiin avustuksia terroristien perheille jotka oli tappaneet siviileitä) ja muuttavat paremminkin sosiaaliturvan muotoon
- Anonyymi
Marttyyri rahasto.
https://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_Authority_Martyrs_Fund- Anonyymi
Rahastohan kannustaa suoraan yhteenottoihin Israelilaisten kanssa.
- Anonyymi
Atte Kalevan tekemä sivu wikipediasn.
Sinnehän saa kuka tahansa lisätä omia tarinoitaan niinkuin raamattukin on tehty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahastohan kannustaa suoraan yhteenottoihin Israelilaisten kanssa.
Rahasto jota ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahastohan kannustaa suoraan yhteenottoihin Israelilaisten kanssa.
Usa kannustaa Israelia kansanmurhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atte Kalevan tekemä sivu wikipediasn.
Sinnehän saa kuka tahansa lisätä omia tarinoitaan niinkuin raamattukin on tehty.Ei ole Raamattu mikään omien tarinoiden kokoelma - tyypillistä ateistin mustamaalausta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Raamattu mikään omien tarinoiden kokoelma - tyypillistä ateistin mustamaalausta....
Se on ihmisten kirjoittamia uskomustarinoita, koottuna kansiin.
Eräs pappikin on näi sanonut.
- Anonyymi
Hyvä keskustelu Hamasista. Atte hallitsi asiantuntevuudellaan.
Oli ilo seurata, kun puhuttiin asiat edellä, eikä politiikka sotkenut keskustelua.- Anonyymi
atte asiantuntija??????????? Hahhaa hihiii kjäh kjäh..............................
- Anonyymi
Jutikan näköinenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutikan näköinenkin
Ai miten. Jos sinuakin joku sanoisi vaikka musttalaiseksi?
- Anonyymi
"– Korvauksesta [tapporaha] on tehty enemmän sosiaaliturvan kaltainen. On yritetty päästä eroon ajatuksesta, että kyse on nimenomaan marttyyreista, jotka kuolevat tai ovat vangittuina, Juusola sanoo.
Yhdysvaltoja uudistus ei ole vakuuttanut. Ulkoministeri Marco Rubio on käyttänyt pay for slay -sanontaa siten, että palestiinalaiset maksavat, jotta ihmiset tappaisivat israelilaisia."
Ei Atte Kaleva tuossa mitään valehdellut.- Anonyymi
Valehteli, faktat todistavat sen.
- Anonyymi
Atte Kaleva, onko holokausti vain Mestarin vähättelemää hölökaustia?
Saako vauvoja tappaa, koska ovat syntyneet miehitysalueella isoon avovankilaan ja jos saisivat ruokaa, niistä kasvaisi terroristeja?
Onko ihmisillä oikeus ajaa elämisen oikeuksia, kansalaisuutta tai äänestysoikeutta?
Vai onko siihen eri mittatikut eri ihmisille?- Anonyymi
Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.
- Anonyymi
Kysy tuota Hamasin terroristeilta, jotka kaiken saivat aikaan, ja jotka eivät tippaakaan välitä palestiinan kansalaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.
Paskat, Israel tappaa,kaikki tahallaan, oli shitmhamasilaiben tai joku muu, miks Israel muuten siellä sotii,miks niil oo ihan oma valtio???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.
Ei ole jankutusta oitää Hitlerin hirmutekoja ihmisten muistissa.
Sama koskee Netanjahua. Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho taisi arkoittaa sitä, että on monia muitakin kansanmurhia ja joukkotuhontoja; ei pidä aina vain yhdestä jankuttaa. Ihan oikein.
Mutta Euroopassa viime vuosisadoilta vain kaksi: Holokausti ja Holodomor.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mutta Euroopassa viime vuosisadoilta vain kaksi: Holokausti ja Holodomor.
Miksi holodomor loppui keskenkaiken?
Ei olisi sotaa nyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy tuota Hamasin terroristeilta, jotka kaiken saivat aikaan, ja jotka eivät tippaakaan välitä palestiinan kansalaisista.
Tarkoitat Israelin terroristeja Netanjahun johdolla.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mutta Euroopassa viime vuosisadoilta vain kaksi: Holokausti ja Holodomor.
Noita muitako ei tarvitse noteerata?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_genocides
Tuolla kyllä taitaa olla myös Balkanilla tapahtuneita teurastuksia, joita pidetään kansanmurhina ja Balkan kuuluu Eurooppaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jankutusta oitää Hitlerin hirmutekoja ihmisten muistissa.
Sama koskee Netanjahua.Ei kukaan ole käskenyt UNOHTAA ...vaan Halla-aho tarkoitti , että on monia muitakin kansanmurhia, jotka ovat muistamisen arvoisia! Ei holoa voi nostaa muiden ylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita muitako ei tarvitse noteerata?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_genocides
Tuolla kyllä taitaa olla myös Balkanilla tapahtuneita teurastuksia, joita pidetään kansanmurhina ja Balkan kuuluu Eurooppaan.Hyvä muistutus, juuri noin.
- Anonyymi
Atte Kaleva, seuraa Willen jälkiä, pilaat ilman!
- Anonyymi
Onkos se Attekin näitä kansanmurha-Isrealin fanipoikia?
https://yle.fi/a/74-20124678- Anonyymi
Atte vastustaa vasemmistolaista hamasterrorismia. Se ei tarkoita suoranaisesti, että kannattaisi jotain muuta.
- Anonyymi
Juu ja kd Räsänen fanittaa attea!
- Anonyymi
Että sellainen se palestiina on.
- Anonyymi
Samanlaisia ihmisiä kuin täälläkin, kun jättää Kalevan, Essajahun ja PRäsäsen pois laskuista.
- Anonyymi
Kun lukee Ylen jutun näkee heti, että Atte Kaleva ei valehdellut, vaan tulkitsi tuon sosiaaliturvan kuten se tuleekin tulkita.
- Anonyymi
Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.
Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.
On siinäkin lause🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.
Ja persut katsoo ruskean reiän täkää, niinku kristillisetkin, jeesuksilla on aina ollut ja tulee,olemaan perspanokiima, poikia tai tytteröitä, ihan sama. Ihana Päivi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit näkevät asiat punaisten linssien läpi.
Sinä katsot murhaajien linssien läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.
Snuu potuttaa kun et päässyt kuin kaukaa katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin yliopisto on punikkien lepokoti.
Jos olisit lahjakkaampi, olisit voinut päästä sinne.
- Anonyymi
Jätit monta riviä lukematta, tärkeimmät.
- Anonyymi
Atte otti riskin ja lähti Jemeniin. Jäi sitten panttivangiksi. Lunnasrahoilla vapautettiin.
- Anonyymi
Entä sitten?
- Anonyymi
Kulutti valtion rahoja, JEE!
- Anonyymi
Pääsi liian helpolla.
- Anonyymi
Ei haittais vaikka olis siellä vieläkin.
- Anonyymi
Atte tietää mistä puhuu. Kerrankin käytiin hyvä keskustelu Hamasin vaikutusvallan täydellisestä lopettamisesta ja pakestiinan alueen kehitysmahdollisuuksista.
- Anonyymi
Vaikka kaikki faktat tulisi hiljalleen esiin niin kansat valitsee valheen.
He taipuu tässäkin terroristien himoon ja saavat viimeisen sodan äkisti päähänsä koko maailmassa. - Anonyymi
Tietää mistä RRUUUAAAAHHHHH....
- Anonyymi
Nämä professorit ovat yleensä kammioissaan ja täysin erkaantuneet todellisuudesta. Aten kompetenssi lienee ihan eri tasolla kuin tällä Juusolalla. Onko Juusola käynyt koskaan tuolla Palestiinan alueella ylipäätään, tuskin.
- Anonyymi
Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.
Nyt oli asiantuntijat keskustelussa mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli asiantuntijat keskustelussa mukana.
Kaikki muut katsoivat a-studiossa paskaa puhuvaa Attea kummissaan, kun tämä alkoi suoltaa valheitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.
Noup ja noup, yleä johtaa kokoomuksen enemmistö hallitus!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.
No kun persuista ei ole tutkijoiksi, niin täytyyhän sinne fiksuja löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä YLE käyttää vasemmistolaisia "tutkijoita" ohjelmissaan.
Nimeä edes yksi perussuomalainen tutkija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimeä edes yksi perussuomalainen tutkija.
Jäivät hiekkalaatikon tutkinnan tasolle.
- Anonyymi
Tänä aamuna Google Eeva puhelu meille ei ongelma kuulu.
Google Eeva vain käynyt Pyhäsalmi uinteja ahkerasti,.
Opo pullat muuttuu Nauriiksi - Anonyymi
Yle kysyi Helsingin yliopiston Lähi-idän tutkimuksen professorilta Hannu Juusolalta, pitävätkö Kalevan puheet paikkansa.
Toisinsanoen Yle kysyi tietämättömältä vasuripelleltä asiaa. Yle on surkea paskalaitos.- Anonyymi
Yle kysyy aina sellaisilta aisantuntuntijoilta, joiden mielipiteet tukevat Ylen propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle kysyy aina sellaisilta aisantuntuntijoilta, joiden mielipiteet tukevat Ylen propagandaa.
Pitäisi kysyä sellaisilta, jotka lukevat Raamatusta "totuutta"?
- Anonyymi
Luepa tutkijan kirja Israelin historiasta päivämäärineen.
Puhu sitten.
Tutkimus on tutkimusta. Mielestäni on ottanut huomioon molempien osapuolien, historiallisen kontekstin arabimaissa ja Euroopassa ja USAssa aika hyvin huomioon.
Itselle jäi kyllä sellainen ajatus, että tämän päivän tilannetta ei vain voi tiivistää relevantisti muutamaan sanaan.
Sitä kai kutsutaan populismiksi? Että tyhmemmätkin ymmörtäisivät ja kannattaisivat, vaikka olis ihan sitä itteensä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle kysyy aina sellaisilta aisantuntuntijoilta, joiden mielipiteet tukevat Ylen propagandaa.
Yle on eduskunnan valvonnassa oleva rehellinen media.
Epärehelliset Persut siitä vain valittavat. - Anonyymi
Tarkista housusi, sieltä sitä mainitsemaasi tuotetta löytyy.
Lähi-idän tutkimuksen proffaa ja Suomen johtavaa sen alueen tuntijaa sanoo lukiota käymätön persupelle tietämättömäksi. Tästä ei huumori kerta kaikkiaan enää parane! 🤣😂😅
Anonyymi kirjoitti:
Yle on eduskunnan valvonnassa oleva rehellinen media.
Epärehelliset Persut siitä vain valittavat.Harvempi persu luottaa "valtamediaan" juuri lainkaan, kun perussuomalaisia toimittajiakaan ei niissä ole. (Koska niitä ei ole missään, mutta ei nyt puhuta siitä.)
Sitten tuli erikoinen luottamuksen piikki, kun persujen kannatus oli noussut 2 %. Persut löysivät kerrankin valtamediasta totuuden sanoja!
Ja tämä juuri kun palstalla oli monessa anonyymiviestissä kiljuttu, että gallupit tehdään vain vasemmistolaisilla vastaajilla... 🤪- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lähi-idän tutkimuksen proffaa ja Suomen johtavaa sen alueen tuntijaa sanoo lukiota käymätön persupelle tietämättömäksi. Tästä ei huumori kerta kaikkiaan enää parane! 🤣😂😅
Ketä muuten Sinä Repe äänestit viime edk-vaaleissa?
- Anonyymi
Kyllä terroristin perheelle täytyy maksaa, jos hyvä terroristi joutuu vankilaan tai jopa kuolee israelilaisten takia. Palestiina toimii ihan oikein.
- Anonyymi
Hmm, jos kansasta 40% on joskus ollu miehittäjän vankilassa ja/tai hävinnyt.
En tiedä miten hoitaisitte asian alueella, jossa ei ole valtiovaltaa, ei kansalaisoikeuksia, ei kelaa eikä sairausvakuutusta, ei veronkantoa kun ei ole edes työtä ja kaikki vihreäkin on kuivunut pommituksiin ja veden puutteeseen, eikä merellekään pääse kalastamaan?
Atte Kaleva varmaan tietää, mutta ei sano,
Luulen että ystävät ja kylänmiehet yrittävät auttaa. Kai se on terroristiteko, yrittää pitää omaa kansaa hengissä??Atte?
MItn järkkäisit Palestiinan valtion säädyllien olemassaolon? Ne eivät kuitenkaan olleet vastuussa holokaustista? Natsit oli ja sun kaverit. kuoleeko kansa sinun aatteesi takia?
- Anonyymi
Jos se näyttää aasilta , ääntelee kuin aasi ja haisee aasilta , mikä se on ? ...... väärin , ystäväiseni , aivan väärin ...jalo arabialaisratsu , satulassa oikea suomalaisprofessori antamassa lausuntoja ...
- Anonyymi
Nämä ovat aasintuntijoita (Donkey 🐴)
- Anonyymi
Antakaa Attelle porkkana, muuten se ei osaa kävellä.
- Anonyymi
Hyvä että joku tuo esille tällaiset "marttyyrirahastot".
- Anonyymi
Valheeksi todettu.
Faktat tarkistettu ja paskapuheeksi todettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheeksi todettu.
Faktat tarkistettu ja paskapuheeksi todettu.Kuka sen todisti valheeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen todisti valheeksi?
Lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela. Pätevä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähi-idän asiantuntija Hannu Juusela. Pätevä mies.
Korjaan Juusola.
- Anonyymi
Äärioikeistolaisilla on aina ollut oma totuutensa jota he yrittävät tyrkyttää...
- Anonyymi
en niele tuollaista äärioikeistopaskaa.
- Anonyymi
YK:n ja kansainvälisen lain mukaan ulkoisen kansanmurhaavan sortomiehittäjän vastustaminen on täysin hyväksyttyä ja oikeutettua. Kaikilla keinoilla.
- Anonyymi
Totuus on kuitenkin se että Aabrahamin ja Saaran jälkeläisille luvattiin maa. Enemmin tai myöhemmin se toteutuu.
- Anonyymi
Ei toteudu, muuta kuin saduissa.
Olisi jo toteutunut moneen kertaan, jos lupaaja myös tekisi joskus jotain eikä vain lupailisi.
- Anonyymi
Abrahamin jälkeläisiähän ne tuon alueen muslimitkin ovat.
- Anonyymi
Kaleva on huuhaaheppu, kirjansakin on varmaan täynnä paskapuhetta.
Älkää ostako. - Anonyymi
Atte konttaa kohti persulaa.
- Anonyymi
Heti löytyi Ylellä naistoimittaja puolustamaan muslimeja.
- Anonyymi
Kilauttakaa Rovolle Kuopioon äkkiä.
- Anonyymi
YLE........heh.........harvassa länsimaissa kukaan kuuntelee
valtion omistamaa uutislähdettä!
Yhdysvalloissa monia kuten ABC CBS NBC FOX CNN MSNBC jne!
Onko Yle kertonut uhrina Kylmän Sodan aikana? - Anonyymi
Äärivasemmisto sekä äärioikeisto ovat löytäneet toisensa, ne ovat samoilla linjoilla mielipiteissään.
- Anonyymi
Olet sekaisin päästäsi, hakeudu hoitoon.
- Anonyymi
Et ymmärtänyt lukemaasi?
- Anonyymi
Onpa juttua, joku Iltalehtikö muka faktantarkistaja, kaikkea kummaa kuuleekiin!
No kukas on, ellei ammattitaitoiset toimittajat, jotka taas käyttävät apunaan parhaita yliopistotason asiantuntijoita?
Ai niin, nyt taas unohdin, että toimittajissa ei ole persuja...
On muuten lähes uskomaton suoritus, että perussuomalaisten määrä sekä koulutetuissa toimittajissa että koko laajassa kulttuuriväen kentässä on hyvin tarkkaan nolla. Yhtäkään nimeä ei löydy, vaikka persuilta kyselisi aamuin illoin. Otan kiitollisena vastaan ensimmäisen.
Toimittajissa autan sen verran, että Ivan Puopololla ei ole tutkintoa ja Sanna Ukkola on ilmoittanut äänestävänsä aina tyhjää.
- Anonyymi
Israel tappaa harhakuvitelmissaan kaikki jotka liikkuu, miten tää saatanan paskavaltio on päässyt maailman kaikille medioille??, jos ollaan hiljaa, saadaan kalaa mut mesomalla lisää vahinkoa, saatanan netanjahu, voisko joku niittää sen, putinin ja trumpin, ois meil helpompaa.......... fack!!!!
- Anonyymi
Atte ihannoi lasten murhaamista avustuspaikoille. Rasistinen apartheid tuhoaa ali-ihmisinä pitämäänsä väestöä. Netanyahu ilmoitti jo amalekia-puheessaan että gazalaiset tapetaan viimeiseen mieheen, naiseen ja lapseen. Kiilusilmä Atte haluaisi ilmeisesti myös olla siionistisankari ja tuhota halveksimiansa palestiinalaisia siviilejä.
Israel loi hamasin, jotta se tuhoaisi PLO:n. Sen jälkeen ei ole tarvinnut neuvotella vaan vain tuhota. IDF on aina murhannut vastapuolen neuvottelijat. Hamas ei ole raketeillaan saanut todellista vahinkoa aikaan. Antanut vain tekosyyn rasistisiionisteille kidnappauksiin, kidutukseen, murhiin, maiden varastamiseen ja raiskausvideoilla kiristämiseen. - Anonyymi
Kaleva on hieno mies
- Anonyymi
Jihadismitutkija Atte Kaleva on tässä se asiantuntija, eikä politisoitunut islam-tutkija Juusola.
- Anonyymi
Kaleva on päästään sairas huuhaaheppu.
Ei muuten valehdellut. YIen toimittaja värittelee tarinaa pakollisen ideologisen oikeistovastaisuuden merkeissä ja sitten heikompilaatuiset toIvanat uskoo seIIaisen kritiikittä, koska yle niin sanoo. Sattumoisin tämä 'pay-for-slay'- tai 'martyr's fund -järjestelmä on ollut jo pitkään sellaisessa asemassa, millä tienataan. Jo yli kymmenen vuoden takaa löytyy iskuaaltoja, kun paleterroristit on Iahdanneet erityisesti nuorempia puolustuskyvyttömiä israeIilaisia, joka on sitten johtanut rahalliseen korvaukseen. Käytännössä siis tämä palestiinalaishallinnon luoma "sosiaalitukijärjestelmä" kannustaa paIeterroristeja Iahtaamaan israeIiIaisia, koska se hyödyttää rahallisesti. Ylen toimittaja teki sen, mitä yleensä tekee, eli vääristelee ja johdattaa harhaan.
- Anonyymi
Joopajoo, jeesuksen aasi Halle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo, jeesuksen aasi Halle.
halle lujaa
- Anonyymi
Taasko se riikka osallistuu keskusteluun?
- Anonyymi
Palestiina herättää tunteita. Vasemmistolaisesti ajattelevat eivät halua nähdä Hamasin suurta roolia palestiinalaisten tekojen takana, ja Hamas kuitenkin on ollut Gazassa kuin Putin Venäjällä.
Vasemmitolaisille on toisarvoista demokratia ja ihmisoikeudet Gazassa, ja vaatimukset rauhanliikkeistä. Painostusta Hamasin riisumista aseista, ja vaikutusvallasta ei ole ennen näkynyt, kuin vasta nyt kun Hamas on pakotettu muuttumaan.- Anonyymi
Puhut muunneltua totuutta, häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut muunneltua totuutta, häpeä!
Ikään kuin olisi joku yhtenäinen 'vasemmistolaisesti' ajattelevien joukko...
- Anonyymi
Atte Kalevahu on teurastuksen puolustaja.
- Anonyymi
Muut osallistujat a-studiossa vetivät katseillaan Atte Kalevan kölin alta tämän levittäessä paskaansa.
- Anonyymi
Koska Kaleva toi keskusteluun kovan faktan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Kaleva toi keskusteluun kovan faktan.
Kovan valheen toi, siksi katsoivat kummeksuen häntä.
- Anonyymi
Länsimaissa on ABC CBS NBC CNN FOX ym.
Ei valtion omistama informaatio kanava. - Anonyymi
Oliko jollekulle yllätys se, että Atte Kaleva(kok.) valehtelee?
Ei minulle.- Anonyymi
Voimakkaasti politisoituneen jutikan jutut vääristyvät yksipuolisiksi valheiksi.
- Anonyymi
Kansanedustaja Atte Kaleva on kansanmurhaavan ja palestiinalaisten maita ryöstävän Israelin fanipoika.
https://yle.fi/a/74-20124678
https://yle.fi/a/74-20100553 - Anonyymi
Atte möläytti itsensä persuksi, haha.
- Anonyymi
.
- Anonyymi
Nyt roskasakki laskee aseensa tai koko paskaläntti pommitetaan maan tasalle.
- Anonyymi
Se pitäisi tehdä Palestiinalaisilta maat varastaneille jutikoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitäisi tehdä Palestiinalaisilta maat varastaneille jutikoille.
mitä maita tarkootat??
- Anonyymi
Politiikot valehtelee aina, kun suunsa aukaisevat.
- Anonyymi
Ei oo kauaa enää kokkari tuo Kaleva.
Vaalit lähestyvät pikkuhilhaa, kokkareiden on jotenkin erotuttava persuista, Kalevan tyyli ei sovi siihen, lähtö tulee.- Anonyymi
Kokoomuksessa, kepussa, persuissa, kristillisissä....on enemmistö Aten kanssa samoin ajattelevia. Demareisaakin heitä löytyy, mutta se nyt ei ole poliittisesti "seksikästä " sanoa sitä ääneen.
- Anonyymi
Atte ampui itseään jalkaan, tyhmä miehenkuvatus.
- Anonyymi
Teidät pitäisi lähettää gazaan tukemaan hamasia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644