eeva.grundstrom

eeva.grundstrom profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen vm.-62 ja kahden aikuisen lapsen äiti. Elämänmyönteinen ja tulevaisuuteen valoisasti katsova luonnonläheinen ihminen. En turhaan stressaa ja otan vastaan sen, mikä eteen tulee. Suosikkibändit/artistit: HIM, Nightwish, Sonata Arctica, Amorphis, Apocalyptica, kelttiläinen musiikki Suosikkileffat: Gilbert Grape, Pirates Of The Caribbean trilogia Lempikirjat: Stephen Kingin kirjat Vapaa-aikanani: Ulkoilen, Luen, Nautin luonnosta, musiikin kuuntelu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: kaikki mahdollinen, josta saa aikaan keskustelua Katson tv:stä mieluiten: ulkolaisia sarjoja, True Blood, ulkolaiset leffat Kotieläimet: Kissa En pidä: eläinrääkkääjistä Parhaat matkakohteet: Irlanti Ruoka & juoma: ei ole lempparia Koulutus: Lukio Koulut: rakennusalan opisto Helsinki, Someron lukio Ammatti: Muu Työskentelen: keittiöhommissa Yhdistykset/kerhot: eläinsuojeluyhdistys Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: kissat, Johnny Depp, him, Nightwish

Liittynyt 21v sitten
8 aloitusta · 98 kommenttia
Joo nimenomaan, laitetaan ruokaa ja oksennetaan aina välillä. Ei mulla ainakaan ole varaa olla palkatta, kun mies on työtön. Mitähän ruoan syöjät tästä sanovat.
Ihmettelenpä vaan, millä keittiöllä on varaa tarjoilla kuorrutettua kalaa noin useasti, sillä muut kuorretut kalat kuin kalapuikot, ovat todella kalliita. Porkkanaraaste ja makaronilaatikko ovat ruokia edullisimmasta päästä, joten ihmettelen, miksi niitä ei tarjoilla. Aika omituiselta kuulostaa.
Meidän keittiössä (olen siis köksä itse ) on porkkanaraastetta kerran viikossa ja salaatit eivät tule valmiina, vaan teemme ne itse. Silti teemme ruokaa 800 ihmiselle vauvasta vaariin.
Kannattaisiko suhtautua lasten kertomuksiin hieman varauksellisesti. Kun oma poikani oli perhepäivähoidossa, ei hän omien sanojensa mukaan saanut kuin nakkeja joka päivä. Onneksi osasin suhtautua hänen puheisiinsa järjellä, enkä uskonut ihan sinisilmäisesti.
Makkarastakin vielä, että meillä saa syödä 2kpl ja koko ajan pyrimme eroon rajoituksista. Se ei vain oikein onnistu, kun kukaan ei valvo lasten syömistä. He ottavat ruokaa lautasella älyttömiä määriä ja kun eivät jaksa syödä, niin heittävät roskiin. Siinä menee rahaa hukkaan ja se voitaisiin muuten käyttää heidän ruokansa hyväksi. Olisiko vanhemmilla ja opettajilla hiukan petraamista tässä asiassa?
Terveystarkastaja käy muuten meidän keittiössämme, eikä ole löytänyt
huomautettavaa.
Oletko käynyt siellä koulun keittiössä ja puhunut ruokapäällikön kanssa, vai ovatko nämä vain kuulopuhetta ja lasten kertomaa? Tajuat kai itsekin, että ota asioista ensin selvää ja tuomitse vasta sitten! Tämä on kokemuksen opettamaa!!! Arvostetaan kouluruokaa, sillä se on etuoikeus, jota muualla ei ole.
Miksi kristityt ovat parempia kuin muut? Nälkäinen on aina nälkäinen, on hän sitten muslimi, ateisti tai kristitty. Voisit varmaan sanoa nälkäiselle muslimilapselle, että et saa apua, koska edustat väärää uskoa.
Samaan asiaan sinä uskot, mutta vain eri nimellä. Kristityt ovat saaneet ihan yhtä paljon pahaa aikaan, kuin muidenkin uskontojen edustajat. Ristiretkillä tapettiin ihmisiä ja monet alkuperäiskansat tuhottiin kristittyjen toimilla.
Kirkolla on ihan tarpeeksi rahaa jakaa kaikille avuntarvitsijoille. Itsekin olen vuosikymmeniä maksanut kirkollisveroa ja minun maksamistani summista saa jakaa hädässä oleville.
Eikö kirkon pidä olla tasapuolinen? Eikö raamatussakin käsketä rakastamaan lähimmäistään, vai muistanko väärin.Käsketäänkö siellä rakastamaan vain kristittyjä? Juuri tuollaisten asioiden takia erosin kirkosta. Liian ahdasmielistä ja itserakasta porukkaa!!