Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
soito
profiilit
soito
soito
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
juu,kyllä naiset on kauniita...Mä tunnen kyllä erään miehen joka on tooosi kaunis!Aivan ihastuttavan näköinen,eikä ole homo,vaikka siksi luullaankin ulkonäkönsä vuoksi.Siis teijän pitäs nähä se mies,ni varmasti oisitte samaa mieltä.
Tekis melkein mieli sanoa että lesbokin vois siihen rakastua,ups...:)
15.05.2006 12:23
tule kiinnitettyä huomiota pituteen,kun nainen on muuten hottia.Elämäni mies(kihloissa kolme vuotta)oli mua pidempi,itse asiassa kaikki miehet ovat olleet reilusti pidempiä.
Naisten kohdalla ei niin väliä oonko pidempi vai lyhyempi,tosin kaikki tuntemani naisparit ovat suunnilleen saman pituiset,saman oloiset ja näköiset(?),miksköhän näin...Tosin kyllä hetskupareissakin löytyy näitä,että rupeevat muistuttamaan toisiaan...Jos ei muuten mutta lenkille lähtiessä pistetään samanlaiset tuulipuvut:) naisella punainen,miehellä tietty sininen.
15.05.2006 11:54
nukustelen alasti,kylässä ja reissussakin nakuilen,vaikka yöpuvussa(pikkarit ja hihaton) menisin nukkumaan,ne kuitenkin katoo yön aikana kummallisesti...
Talvella,kun oikeen kylmä ja pakkanen paukkuu nurkissa,mä nukun villasukat jalassa ja edelleen muuten alasti.
Eikä ole mikään kiire aamullakaan pukea päälle,oiskin ihanaa asua maalla metsän keskellä,juoda terassilla aamukahvia rauhassa ja venytellä....
Mökillä mä nakuilisinkin,jos niitä helkutin naapureita ei olisi niin lähellä,uiminenkin on mukavampaa nakuna;)(kahdestaan).
15.05.2006 11:37
tulis kyllä bisse palstalle kertoilemaan jos oisin mieheen ihastunut,ja kyselemään vinkkejä.Kun oon nainen ja bisse ja mulla on bisseyteen liittyvää asiaa,eli siis naisiin,ni juttelen niistä täällä.Toki voin jutella miehistäkin jos niistä asiaa,mutta mimmeistä pääasiassa kun kerta oon bisse.Eli mimmit vetää pidemmän korren:)
Paitovei,eilen pikkubroidin tyttöystävä soitti:Moi,mites lepakko jakselet?
Klunks*nielaisee*,se siis pitää mua lepakkona...(?)
ps.meillä mun bisseys on hyväksytty ja tiedostettu asia.
12.05.2006 15:41
kun tässä nyt on joksikin aikaa "terveyden menettämisen"(konkreettisesti tuli havaittua senkin tärkeys) vuoksi aikaa pohtia tärkeys järjestystä,ja luullakseni juuri sen takia että tapahtui tällanen "pakkopysähtyminen",on tämä ex-tyttöystävä lähestynyt.
Suhteemme päättyi juuri tähän vaatimukseen laittaa asiat tärkeysjärjestykseen(?).
Tottakai rakas on tärkeä,mutta kun on muitakin tärkeitä asioita joihin haluaa itsensä antaa.
Oma perhe,vanhemmat ja sisarukset perheineen on elämässäni ihan ykkösenä,niitä ilman mä hajoaisin...ne on semmonen tuki ja turva johon voi luottaa 100prosenttisesti.
Terveys tietty tärkee,koska duuni joka on osa mun elämäntapaani(enemmän kuin juttu jolla ansaita rahaa maksaakseen laskut...),duuni siis mulle erittäin tärkee ja aikaa ja uhrauksia vaativa.
Ystit on ne jotka saa mut rentoutumaan,onnelliseksi ja irti arjesta.
Näistä kaikista mun olisi,ei nyt tietenkään luopua,mutta olisi pitänyt jättää niinku toisarvoisiksi nähden tähän exään.Vaikee juttu selittää,mut käsittelee tätä tärkeysjärjestystä.Eikä edes riittänyt vakuuttelu että tietty oma kulta on tärkein,eikä ne muut tärkeet asiat vähennä sitä tärkeyttä yhtään.Plääh,empä tiiä uskallanko edes ottaa selville onko extyttis muuttunut,koska itse en oo valmis luopumaan mulle tärkeistä asioista piirun vertaa...
Mutta ajatusleikkinä,yhden elämässä tärkeen jutun pitäminen ja muiden menettämisen,ja se valinnan tekeminen pakon edessä.Se on kaameen vaikeeta ja mahdotontakin.
Niin no tapahtuuhan sitä oikeessa elämässä,esim.valinta työn ja perheen välillä(muutto ulkomaille työn perässä,ja jos perhe ei valmis seuraamaan perässä).Joo tietty sekin jos perhe/lähipiiri ei hyväksy sun valintaa elämänkumppanin suhteen...pakkovalinta siinäkin.
12.05.2006 15:12
jos oikeesti kuvittelee,että sais sen yhden asian pitää...Tietty jos ois muksu,niin kyllähän se ajais muiden edelle.
Mietityttää kovasti,välit on lämpenemässä ex-tyttikseen,joka pisti tekemään valintoja,joihin en kuitenkaan kyennyt...
Nyt kuitenkin sijoittaisin hänet kärkipäähän,mut en pysty heittäytymään täysillä mukaan,peläten että pitäis taas pyrkiä pitämään hänet ykkösenä,jättäen kaiken muun mulle tärkeen niinku taka-alalle.
11.05.2006 11:39
sitä ollaan niinku rekattu sielu nyt sitten!
Ompas hilpeetä:)
10.05.2006 23:04
3 / 3