Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
soito
profiilit
soito
soito
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En osallistunu,vaikka uhattiin sitoa nippusiteillä käsistä ja nilkoista kiinni ja kantaa paikalle.Sepä olis ollu nasta näky kulkueessa:)(kyseenalainen)
Kyllä mun mielestä prideen passaa osallistua seksuaalivähemmistöt hyväksyvät heterotkin,ja taatusti olikin,jos ei kulkueessa mutta muuten.
Mua ei vaan jaksanu innostaa lähteä möksältä.Olin ankkuroinut kumipatjan järveen ja löhösin siinä ja kuuntelin laineen liplatusta,ja vesiskootterin meteliä.
Pirskatti kun jätkät keksi härnätä kaartamalla just meijän rannan kohdalla.Meikä auvoisesti puolinukuksissa ja sitten ne skootterin aiheuttamat hyökyaallot keikuttaa patjaa niin että meikä loiskahtaa patjalta järveen,meikä siirty laiturille...kosto elää...
Helteisiä kesäpäivän toivotuksia!Pakko tulla välillä himaan tsekkaa posti ja kukkaset kastelee(ne jotka vielä hengissä,kaktus...)
02.07.2006 22:56
Piti lukeman:
Viime vuotinen Ankkis oli...(provinssi mielessä ja tuli äkkilähtö,jäi esileikit(katselut väliin ni pompsahti virheellisesti tuohon...)Oon ollu provinssissakin juu kosteella kelillä,mutta tosiaan en viime vuonna,muistaakseni..:)
Ankkis teki lähtemättömän vaikutuksen vesisateella ja tassutkin oli mudassa nilkkoja myöten...Päivällä tosin kuivempaa ja arskakin paistoi,mutta ne yöt...Ja oikeesti tykkään festari elämästä:)
Joo meinaan kahlata läpi niin monet festarit,kun vaan kukkaro ja tekniikka antaa myöten.Musta semmoset pienemmätkin festarit on kivoja,vaikkei mitään huippu bändejä oliskaan.Fiilis on vaan niin rento ja jengi ystävällistä...
Ps.Ompas nyt ihanan kuumat yöt,nukkuminenkin on liian hikistä puuhaa;)
14.06.2006 02:28
vaan:)
Eikä kysytä Gilalta mitään,jooko.
Tai no pitää kysyä muilta bissemimmeiltä suostuuko ne jakaa "meidän" Gilan teitin kaa...;)
12.06.2006 11:42
Gilaa!Justiinsa kun saatiin Giltsu sefuks,ja paljon haukutut-Hau!- bisset skriivaamaan fiksuja(vitsi),niin pitäs antaa Giltsu teitille?
Eipäs anneta:p
jk.Ethän Gila jätä meitä!Ethän?...:)
12.06.2006 09:45
Siellä ollaan!
Viime vuotinen provinssi oli...sanoko mistä...no en sano!
Vettä satoi ja tekniikka pätki...
Tyypillinen kesä,eikä ollut edes juhannus...
Eli elokuussa Ankkarockkiin!Jep,tuuksä?
ps.Ens viikolla lähden Mikkeliiin,joku festari sielläkin(?)
Mutta en aio nukkua teltassa(jos aion ni sataa vettä kuitenkin koko viikonlopun...)
12.06.2006 09:25
Alta parikymppisenä tutustuin tytsiin joka pelas ringetteä.Ai vitsi se oli hottia katsoa,ei niin julmetut "toppinkit",ku lätkänpelaajilla.
Tuli istuttua monet harkat hallilla;)
Oisin itekki voinu yrittää alkaa pelaa,mut oon oikeesti tosi surkee luistimilla,oikee bambi:)
Se tytsi vaihto lätkään jossakin vaiheessa,ja pelaa vissiin vieläkin jollakin tasolla.
Vastaan jää,ennemmin kuin nurmikko.(paitsi jalista seuratessa näkee kasvot,lätkän pelaajat on kaikki saman näkösii x)
08.06.2006 18:09
myöntää että pikkasen pistää hohhoijattamaan jos ketju jatkuu ja jatkuu sitä samaa -ookkohan se sinä,katsoit sillai ja mä nyt tälläi pälä pälä...-
Mutta pistää silleen ihanasti hymyilyttämään,ei siis pahalla.
Kivaa pikku flirttiä,vaikka kohde tuskin onkaan oikea.Kutkuttaa kivasti vatsan pohjasta,vai mitä?Oi jos se onkin hän!
08.06.2006 17:22
28 vuotias.Kohta onkin aika astua kolmenkympin saappaisiin,kivaa!Ei pukkaa kriisiä:) (vielä ainaskaan)
08.06.2006 15:41
Jos mäkin hyppäisin sänkyyn ns.yhden yön jutun kanssa,tarttisin taatusti kans neuvoja.Kun ei tunne toista ni ei tiiä mistä se tykkää,yksinkertaista.
Kun tutustuu toiseen ja edetään pikku hiljaa,hyväillään ja sitten taas hyväillään,ja kun aika ns.kypsä,sitten rakasteluun asti eteneminen sujuukin kuin itsestään.
Silloin tuntee toisen jo niin hyvin että tietää aikasta hyvin mistä toinen pitää ja kehtaa jo tiedustellakin lisää:)
Jokainen on niin erillainen,että jos sua neuvois tekemään niin ja koskemaan sieltä ja silloin,niin luulen että metsään menis...
No mä neuvoisin tutustumaan kunnolla toiseen,ennenkuin etenee seksiin asti.
Yks syy miks pidättäydyn yhden yön jutuista,aikamoista sähläämistä.Sitä paitsi sillon on kysymys seksistä,ei rakastelusta.
Tiiän kyllä tyypin(nainen)jolla sujuu luonnostaa pelkkä sekstailukin ja morjens!En oo kysyny neuvoja ,enkä kysy...:)
07.06.2006 17:22
Tässä juolahti bisseJolie mieleen.Adoptoi kaksi lasta kehitysmaista,aivan loisto juttu,vaikka ensin arvelutti ettei vaan olis sitä jenkeissä vellovaa adoptiobuumia.Mutta näyttää siltä että hän teki sen vilpittömästi rakkaudesta näihin avutomiin,surkeissa oloissa eläviin lapsiin.
Adoption hän teki yksinäisenä naisena,mikä ei Suomessa onnistu!Eikä onnistu naisparinakaan.
07.06.2006 14:06
tämä vieläkin rakastamani nainen rakastaa minua siksi jotta kun saan hänet nauramaan,itkemään,vapautumaan elämää maistamaan.Sanoo rakastavansa luonnettani,jossa on hänelle haastetta joskus liikaakin(hänen sanoin).Rakastaa ulkokuortanikin,joskus minusta taas liikaa eli mustikseen asti.
Tämä kyssäri pistää pohtimaan myös toisin päin...kyynel..
Mielestäni on muuten tervettä pysähtyäkkin miettimään(varsinkin pitkässä suhteessa),sitä että mitä se kumppani oikein näkee sinussa...ja toisin päin.
06.06.2006 20:55
Kun asetun aloilleni,ja jos se on nainen(oli jo kerran),voisin siis ajatella että Heteroisä hyväksyisi perheeni kun lapsi olisi laitettu alulle perinteisesti,mutta kuitenkin perheen muodostaisi minä,naiseni ja vauva.
Tällä ajattelu mallillako bisse on hyväksyttävämpi?
Nou vei,voisin kuvitella eläneeni jo jonkun aikaa naiseni kanssa kun alkaisimme suunnitella lasta,enkä usko että miehen kanssa yhdyntä tulisi kysymykseenkään!Eikä ainakaan extyttikseni,no yhdessä asuttiin sormus nimettömässä joten kaiketi pitäisi häntä kutsua exavopuolisoksi,niin hänkään tuskin olisi siihen suostunut.Eli "pipetti"puolelle olisi meilläkin käännytty.
Olen kuitenkin yhden ihmisen nainen,joten siinä vaiheessa bisseydelläni ei olisi ollut mitään merkitystä.Naispari siinä tapauksessa olisimme,joka haluaa lapsen,ilman miestä!
06.06.2006 18:40
vastata sulle...
Bisse puoli on siit kiva et ei mee turhan vakavaksi,hih:D
Ehdoton ykkös herkkä paikka on niska ja kaula!Aloittaa niskasta nostamalla hiukset ja suutelemalla niska kuoppaa,siitä siirtyen kaulaan...Niitä kun hellästi huulilla sivelee...mut on valloitettu!
Sitten onkin jo kaikki paikat herkkiä;)
06.06.2006 18:10
muuttua hiustenvärin mukaan,viitaa kaiketi bisseyteen?Jep,mulla henk.koht. ei kyllä suuntautuminen muutu minkään mukaan,bisse ku bisse.Ei siis oo mitään aikakausia miehille ja naisille,rakastun persoonaan.Naiseen olen rakastunut,se ei todellakaan ole valinta vaan näin kävi.
Tarkoitatkohan suhtautumisesi muuttumista eri elämäntilanteissa,arvojärjestyksesi muuttumiseen?
Kas kun en snaijaa sitä että sanot kannattavasi heteroutta,mutta bi-seksuaali menee toisena,ja homous kiikun kaakun ehkäpä.Sori että takerruin tuohon,mutta aiemmista jutuistasi tuolla olen ymmärtänyt että et yksinkertaisesti hyväksy homoseksuaalisuutta.
Vai voitko sanoa yksinkertaisesti suoraan,että hyväksyt homoseksuaalit pyytteettömästi,mutta lapset eivät kuulu lesbojen ja homojen elämään.
Tuo jälkimmäinen nyt on jopa mulle tullut selväksi,vaikka perustelusi ontuvatkin ja muuttuvat matkan varrella suuntaan jos toiseenkin.Mutta ensimmäinen nuista on jäänyt epäselväksi,varsinkin tämä arvojärjestykseen laittaminen sai mut hämilleen.Miten minä bissenä olen hyväksyttävämpi kuin lesbot,saatikka homot?
06.06.2006 16:52
tahdot lapsenlapsillesi isän(?)
Hyväksyt mutta et hyväksy bisseyttä,homoutta.
Ei mulla oo hernettä nenässä,mutta kun mä en pääse jyvälle siitä mitä sä tarkoitat!?
Mitä tarkoitat että hyväksyt "homoudenkin ainakin pienen "purennan"jälkeen"?
Joko sitä hyväksyy tai ei!Vai muuttuuko hyväksyntäsi siinä vaiheessa jos jompi kumpi omista lapsistasi paljastuu homoseksuaaliksi?Sori juu,juurihan kerroit että hyväksyt heidät sellaisina kuin ovat.
Toivottavasti ovat heteroita joita sentäs kannatat:),ihan heidän itsensä vuoksi.
Ettei sun tarttis ainakaan rupee homouden vuoksi "pureskelemaan".
Okei,pakko myöntää että ärsytät,sorit mutta mä en ymmärrä sua.
06.06.2006 15:29
näen ex-tyttiksestä.Kun asuimme yhdessä hän vilahteli hyvinkin arkisissa unissa,ja kun taas ennen yhteen muuttoa,näin hänestä hyvinkin eroottisia unia,tuliko sitten arki uniinkin(?).
Itse asiassa näen hänestä edelleenkin unia silloin tällöin,kun hän taas elämääni kuuluu jollakin tapaa.Tosin joskus riitelemme unissanikin,alitajuntaahan uni on.
On aikoja kun en näe unia ollenkaan,ja sitten taas joka yö käyn läpi lähipäiviä.Sekojuttuja mutta useinkin hyvinkin todentuntuisia aamulla herätessä.
Ihastukseni täytyy olla todella sykähdyttävä,siis tunteellisesti että hänestä uneksisin.Ois kyllä nastaa ihastua taas oikein kunnolla ja uneksia hänestä päivin sekä öin;)
06.06.2006 15:02
Ovat hyvinkin sukupuolensa mukaisia yksilöitä,siis mitä sä nyt taas höpiset?.Saanen varoittaa että älä nuolaise ennenkuin tipahtaa...
Itse nimittäin olen ollut pienestä asti hyvin tyttömäinen,barbeilla ja Kenillä(!) leikkivä prinsessa.
Nyt olen aikuinen,nätti ja naisellinen nuori bi-nainen.Kerronpa että nuorempi sisareni on rasavilli,hieman poikamainen HETEROnainen!
Tosin iso systerimme taasen on kai tarkoittamasi "sukupuolensa mukainen yksilö".
Koska pikkubroidini on hieman villihkö"niinkuin poikien kuuluukin",hän ei sitten taida ainakaan homo olla...ja pyh hyvinpä voisi olla.
Itsekkin oon saanut geeniperimänä rasavilliyttä,niin kuin koko perhe ollaan hieman extreme tyyppisiä.Äitinikin harrastaa vieläkin moottoripyöräilyä,eikä ole lesbo,eikä bi,pöö:)
Ollaanko me meidän perheessä sun mielestä epänormaaleja yksilöitä,kun ei taideta olla "sukupuolensa mukaisia yksilöitä"?
Minä naiseen rakastunut nainen olen naisellinen,kun taas rakas pikkusysterini,on poikiin rakastuva poikamainen rasavillikko,eikös tämän siis pitäisi olla toistepäin??
Ulkonäkö tai käyttäytyminen ei siis kuule hetskuisä kerro koko totuutta...
06.06.2006 14:36
Aktiivinen kyllä joo tutustumaan,mikäs kukas tuo tytsy on?Baareissa jää yleensä jutusteluun,koska en diggaa siellä vaihtaa numeroita tai muuta.Mutta jos löytyy jokin yhteinen kiinnostus,harrastus tai muu jutska,saatan ehdottaa sen parissa tapaamista.
Flirttailuakin harvemmin harrastan raflassa,koska siellä kuitenkin nautitaan alkoholia joka muuttaa ihmisen käyttäytymistä jonkin verran.Noloa on soittaa sitten kun toinen kuullostaa vaivautuneelta ja hädin tuskin muistaa sut,kuitenkin raflassa oltiin niin kiinnostuneita ja muuta...
Mut sit kun oon tutustunut ja numbat vaihdettu,oon puoliaktiivinen.Eli odotan kyllä aikani pirahtaako kännyni ensin,ennenkuin itse soitan.
Näinkin on käynyt kun ihastuin,rakastuin,että mulla iski jumalaton ujous ja epävarmuus.Sitä kautta musta tuli sit passiivinen punastelija,jota ei koskaan ennen ole tapahtunut,onneks hän oli aktiivinen.
Olen siis tilanteesta ja paikasta riippuen,aktiivinen.
01.06.2006 12:42
ei myöskään mua ole koskaan kiinnostanut,edes kokeilu mielessä.Ehdotuksia on kyllä tullut,nimenomaan naisilta raflassa(pikku sievässä kännissä). Lesboparitkin on ehdottaneet,musta ainakin tuntuis hassulta mennä kolmanneksi pyöräksi ja hiukka vaaralliseltakin,entäs jos jompi kumpi parista sais mustis kohtauksen kesken puuhien,kääk!Tai sitten jälkikäteen...
Munkin mielestä seksiin liittyy tunnelataus kahden ihmisen välillä,enkä usko sellaiseen kykeneväni kolmen kimpassa.
Mulle seksi merkkaa muutakin kuin "panoa",joten kimppa ei kiitos!
01.06.2006 11:56
että oon 166cm pitkä.Paino oli pakko käydä tarkistamassa vaa`alla saikun ja pakollisen treenitauon vuoksi,ja tuhannen tulimmaista,paino noussut 3kg.Painan siis tällä hetkellä 65kg ja rapiat.
Toivottavasti en oo muutaman kuukauden kuluttua sen näköinen että oisin ollu lomadieetillä eli syöny koko kesän makkuria ja juonu mallasjuomaa:)
31.05.2006 13:53
1 / 3