Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

47

1. En osallistunu,vaikka uhattiin sitoa nippusiteillä käsistä ja nilkoista kiinni ja kantaa paikalle.Sepä olis ollu nasta näky kulkueessa:)(kyseenalainen)
    Kyllä mun mielestä prideen passaa osallistua seksuaalivähemmistöt hyväksyvät heterotkin,ja taatusti olikin,jos ei kulkueessa mutta muuten.

Mua ei vaan jaksanu innostaa lähteä möksältä.Olin ankkuroinut kumipatjan järveen ja löhösin siinä ja kuuntelin laineen liplatusta,ja vesiskootterin meteliä.
    Pirskatti kun jätkät keksi härnätä kaartamalla just meijän rannan kohdalla.Meikä auvoisesti puolinukuksissa ja sitten ne skootterin aiheuttamat hyökyaallot keikuttaa patjaa niin että meikä loiskahtaa patjalta järveen,meikä siirty laiturille...kosto elää...

Helteisiä kesäpäivän toivotuksia!Pakko tulla välillä himaan tsekkaa posti ja kukkaset kastelee(ne jotka vielä hengissä,kaktus...)
  2. Ovat hyvinkin sukupuolensa mukaisia yksilöitä,siis mitä sä nyt taas höpiset?.Saanen varoittaa että älä nuolaise ennenkuin tipahtaa...
    Itse nimittäin olen ollut pienestä asti hyvin tyttömäinen,barbeilla ja Kenillä(!) leikkivä prinsessa.
    Nyt olen aikuinen,nätti ja naisellinen nuori bi-nainen.Kerronpa että nuorempi sisareni on rasavilli,hieman poikamainen HETEROnainen!
    Tosin iso systerimme taasen on kai tarkoittamasi "sukupuolensa mukainen yksilö".
    Koska pikkubroidini on hieman villihkö"niinkuin poikien kuuluukin",hän ei sitten taida ainakaan homo olla...ja pyh hyvinpä voisi olla.
    Itsekkin oon saanut geeniperimänä rasavilliyttä,niin kuin koko perhe ollaan hieman extreme tyyppisiä.Äitinikin harrastaa vieläkin moottoripyöräilyä,eikä ole lesbo,eikä bi,pöö:)

Ollaanko me meidän perheessä sun mielestä epänormaaleja yksilöitä,kun ei taideta olla "sukupuolensa mukaisia yksilöitä"?
    Minä naiseen rakastunut nainen olen naisellinen,kun taas rakas pikkusysterini,on poikiin rakastuva poikamainen rasavillikko,eikös tämän siis pitäisi olla toistepäin??
    Ulkonäkö tai käyttäytyminen ei siis kuule hetskuisä kerro koko totuutta...