hosikel

Tyhmyys ei ole mikään syy olla ajattelematta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
557
Kommenttia
2419
Tannerin tasavallasta Kekkoslovakiaan ja takaisin
Lasse Lehtisen uusin teos "TANNER Itsenäisen Suomen mies" on monin paikoin kuin balsamia haavoihin. Enpä taida olla all048Maanjäristykset ja tsunamitkin
ovat kauheita, mutta eivät sentään mitään sen rinnalla, kun omat pojat huijaa hiihtokilpailussa!347Kuka muu ei saanut?
Helsingin Sanomat teki uuden linjauksen korkeatasoisessa journalismissaan: se alkoi luetteloida henkilöitä, jotka e i v347Jyrki Jyrki, älä tyrki!
Venäläisnainen sanoi haastattelussa:"Putin jää Venäjän kansan historiaan hyvänä hallitsijana; hän ei ole kiusannut meitä047Punahilkka panee haisemaan!
Räty ja kymmenen muuta saavat syytteen Hilkka Ahteen potkuista; antoivat hänelle monoa samaan aikaan, kun syyte työpaikk347Venäjän-kauppa alkaa kasvaa piankin
Venäjän ikiaikainen päämäärä on maailmanherruus. Lähitavoite on naapurikansojen, mitä ne kulloinkin ovatkin, alistamine547Menojen vähentämisaloite.
Minulla on valmisteilla ehdotus, jolla valtion menoja voitaisiin vähentää. Ehdotuksen yksityiskohtien täydentämiseksi047Vuonna 2040
Haluaisin kernaasti nähdä kaksi ennustetta Suomen väestörakenteesta siltä ajalta, kun ns. suuret ikäluokat ovat kuolleet146Ihmisraunio helvetissä! Auttakaa!
On epäinhimillistä, että monivammainen, astmaatikko ja sydänsairas, norjalainen Maarit Björgen joutuu henkensä pitimiksi046Anteeksipyyntö muslimeille!
Pitäisi kaivaa Matti Vanhanen naftaliinistä, ostaa Helsingin Sanomista koko etusivun mainos ja Al Jazeerasta ½ tuntia ma045Moskeija tukijuksasi - entä Suomessa?
Tanskalainen moskeida nosti tukia valheellisin perustein. Kunta yrittää periä osaa takaisin. Suomessa mamut ovat perus345Kaikki kaipaavat Manua paitsi Tellervo
On aika kalseat muistosanat, että kaikkihan täällä kuolee. Muistosanat on lausujansa näköiset ja kuuloiset. Olisi muut045Suomen äänestyskäyttäytyminen YK:ssa
Olen useammaltakin taholta, mm. ulkoministeriön nettisivuilta, yrittänyt saada tietoa siitä miten Suomi äänestää YK:n ja045Koska vallankumous alkaa?
Jouduin olosuhteiden pakosta kuuntelemaan Lapin radiota jonkin aikaa tänään noin klo 15 (olin hoitamassa asioita Konttor344Thatcher - kylmän sodan voittajako
HS:n 18.3. mukaan kylmän sodan voitti Margaret Thatcher. Minun muistikuvani mukaan hän teki kaikkensa status quon pitäm144RyCCät kiusaa Suomen kansanedustajiakin!
Iltapäivälehden otsikossa kerrotaan, että russakkojen trolliosastot vainoavat suomalaisia kansanedustajiakin. Hyvä niin444Kuka Suomea (todella) hallitsee
Millainen on yhteiskuntamme todellinen johtaja, toimittaja? Hän joka määrittelee mikä on rikollista ja mikä ei, tekee r044Kuin Pietari hiilivalkealla.
Hyvää Pietarinpäivää! Tiistain YLE- uutisissa kerrottiin pres. Halosen valtiovierailusta Venäjälle, Pietariin. Hän oli043Oikeus on pilkka
Varsinais-Suomen käräjäoikeus on vahvistanut, että murtautuminen toisen omistamiin tiloihin on täysin laillista ja suota243Kansanäänestys vastaanottokeskuksista!
Ennen kuin kuntaan tuodaan vastaanottokeskus siitä on järjestettävä kunnassa päättäjiä sitova äänestys. Voidaan kysyä e143