kts777

![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12082
- 678
On se vaan hyvä että judaismin harhaoppi on kuolemassa
Olen ilahtuneena pannut merkille, että myös vapaissa suunnissa osataan jo tehdä ero terveen ruisleipäkristinopin ja juda5677"Ei mitään positiivista sanottavaa Trumpista"
"Ei mitään positiivista sanottavaa Trumpista" toteaa Valkoisesta talosta lähtöpassit saanut neuvonantaja Bolton. Ties k977Oli hyvä dokkari Ylellä tää...
http://areena.yle.fi/video/1300654520076 Tää oli hyvä ohjelma. Siinä seurataan vanhollis-karismaattis-fundamentaalisen677Perussuomalaiset ovat antikristillisiä
Älkää menkö tähän Soinin halpaan, jossa hän huijaa ääniä helareilta ja isrelfanittajilta. Perussuomalaiset vastustavat477Ameriiikkalainen Sci-fi -kristillisyys
Kari Kuulalla on loistava artikkeli, jossa hän ruotii tätä aikamme ruttotautia, jonka pauloihin tälläkin foorumilla ovat076Kolme asiaa, joita Jeesus ei arvostanut..
Kolme asiaa, joita Jeesus ei arvostanut.. KOTI: Matt: 12:48 Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitt176Vastapainoksi huuhapovareille...
...laitan tänne FUTUROLOGISIA ja tieteellisesti perusteltuja ennusteita tulevaisuudesta. Tätä taulukkoa päivitetään koko476Häirikkö uhkailee jo
Laittomuuden huippua ollaan saavuttamassa. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11975894376Tää on profetaalista tää! :O
Äkänen karhu Seinäjoella. Lähellä SDP:n kokousta. Poliisi metsästää...:O http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-12886871476Saksan ADF: "Katuminen pois! Olkaa ylpeitä!
Saksalainen oikeistopoliitikko haluaa eroon holokaustin muistomerkistä – ”Saksan pitää lopettaa natsien rikosten katumin076Mikä vois olla Tel Avivin rangaistus?
Tel Aviv on maailman gay-pääkaupunki. Keksiikö vippaslössi jotakin sopivaa rangaistusta kaupungille vai nysväättekö pos375Tässä esimerkki palstakeisareiden toiminnasta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014050318252457_uu.shtml "Nainen puolusti kirjoituksissaan maahanmuuttajien oikeuksia275Presid. Niinistö: Iran-sopimus erinomainen! HYVÄ!!
Presid. Niinistö: Iran-sopimus erinomainen! HYVÄ! Iranin ydinohjelmasta tänään saavutettu sopimus on merkittävä askel p375Eappi rulettaa!
Eappin ihmisoikeustarkkailijoina toimii myös helluntailaisia kuten pitääkin. Tässä hyvää pohdintaa Lähi-idästä Kotimaa474Johan on kumma että...
...että jo Aslanissakin on homoja! http://www.kotipetripaavola.com/homoaktivistit.html Petri Paavola tietää. Petri Paa1174Kehutaas välillä helareita ja lutkuja!
Minulla on ERITTÄIN hyvät, hedelmälliset ja pitkäaikaiset suhteet KUNNON hellareiden ja luterilaisten kanssa, joista on174Pastori Toiviainen sai oikeutta
Tuomitut määrättiin maksamaan pappi Marjaana Toiviaiselle noin 30 000 euroa korvauksia. Joukossa taitaa olla tämänkin fo30674Kooteeässän polkka
(Melodia "Linjuripolkka") ♫ ♫ ♫ ♫ "Kooteeässä on foorumin ässä, aina on jossakin päsmäämässä; Viestisi heitä Kooteen673Israelissa kaikki on toisin! :)
Ministeri Rabbi Eli Ben Dahan: "Israelilaisilla homoillakin on korkeampi ja arvokkaampi sielu kuin heteropakanoilla!" h673