Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
pto52
pto52
pto52
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Email:
[email protected]
Liittynyt 20v sitten
25
aloitusta ·
93
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onnea! Olet tehnyt valtaisan urakan. Varmaan vointisi on nyt paljon parempi, kuin aiemmin. Veren sokeri, kolesteroliarvot ja verenpaine ovat merkittävästi paremmalla tolalla.
Koeta pitää tasapaino, ettei kilot ryöstäydy käsistä. Riittävän tiheä punnitus auttaa huomaamaan, jos paino alkaa nousta.
Onnea!!!!!
23.11.2009 11:16
Oli tippunut puolisen kiloa, ei enempää, mittasin perjantaina. Viikonloppu meni kyllä terveellisellä syömisellä, joten alkanut viikko tuo varmaan parempia tuloksia.
Tein kaalikeittoa ja "Veijon" mainitsemaa kesäkurpitsapohjaista pizzaa. Tosi maukasta.
Pitää pian mennä vaatekauppaan, entiset vaatteet roikkuvat päällä.
23.11.2009 11:12
Olet tainnut ottaa melkoisen kirin?
Olet kilon tai puolitoista edellä minua. Nyt pitää ottaa viikonloppuna lenkkeilyä, etten jää hirveästi jälkeen.
Flunssa vaivaa lähes koko porukkaa, mutta en ole vielä ainakaan sairastunut, ettei se ainakaan haittaa lenkkeilyä.
19.11.2009 14:01
Olet tiputtanut painoasi melkoisesti. Varmaan se on näkynyt aivan jokapäiväisessä elämässä. Olet ottanut pitkän askeleen terveellisempään suuntaan.
Tavoitteesi on melkein sama, kuin minulla, eli suunnilleen 68-70 kg. Minulla on matkaa sinne 12-14 kg, mutta varmaan tavoitan sen ensi kesänä.
Minun pitää lisätä liikuntaa, tai paremminkin aloittaa liikunta.
Olen yrittänyt seurata VHH-ruokavaliota. En kovin orjallisesti, mutta melkein.
Luulisin, että se sopisi sinullekin. Eli ei leipää (ei ainakaan vaaleaa), perunaa, pastaa, riisiä, karkkeja, sokerisia juomia jne. Paljon tuoreita vihanneksia, salaatteja, lihaa, broileria. Tarkempia ohjeita on tuolla VHH-palstalla.
Tsemppiä sinulle mukaan talkoisiin!
16.11.2009 18:45
Olet vähentänyt paljon ns. roskaruokaa. Käytät vähemmän hiilihydraattia, joten olet laihtunut.
Vältä leipää, perunaa, riisiä, pastaa, sokeria, karkkeja, sipsejä jne.
Syö enemmän tuoreita kasviksia, kuten kurkkua, tomaattia, salaattia, kaaleja jne. Lisäksi lihaa, kalaa jne. Kaljaakaan ei tarvitsisi kovin paljoa.
Katso VHH-dieettiohjeita.
Ei laihtuminen ole liian nopeaa. Kilo ja viikko on aluksi aivan normaalia, painon pudotus vähenee pian.
09.11.2009 11:18
Viikonloppuna tein vuokallisen tätä kesäkurpitsa pizzaa. Muuten tuli aivan maukasta, mutta nestettä kertyi liikaa. Ilmeisesti olisi pitänyt paistaa kesäkurpitsaa kauemmin ennen täytteiden laittamista.
Teen seuraavalla kerralla hieman toisin. Paistan pidempään kesäkurpitsan ja muutenkin käytän korkeampaa lämpötilaa. Lisäksi taidan paistaa aluksi täytteitä ilman juustoa. Lisään juuston paistamisen loppuvaiheessa.
Pizzasta tuli oikein maukasta ja se meni kuin kuumille kiville.
09.11.2009 11:06
Markkinataloudessa yritetään keksiä koko ajan sellaisia asioita, joista ihmiset olisivat valmiita maksamaan rahaa. Tämä on juuri sellaista väkisin keksittyä.
Jokainen pystyy saman asian hoitamaan itse ja paljon halvemmalöla. Nämä vippaskonstit eivät ole mitään oikeita tapoja pudottaa painoa. Elämäntapaa pitää muuttaa ja sitä kautta hakea pysyvä olotila painonhallintaan.
En sorru tällaisiin tuotteisiin.
06.11.2009 12:18
Punnitsen joka aamu. se kuuluu rituaaleihin. Ei haittaa, vaikka paino olisi noussut, mutta punnitus antaa pelivaraa, jos tilanne alkaa näyttää huonolta.
BMI on suunnilleen 30. Tavoite on päästä alle 25:n.
Tällä viikolla paino on ollut entisensä, pudotusta ei ole tullut. En ole huolissani, tiedän mistä se johtuu. Olen syönyt liikaa leipää ja vastaavaa. Ruoan laittaminen kotona ei ole oikein innostanut, olen ollut väsynyt.
Pitää korjata tilanne nyt viikonloppuna ja ensi viikko on vielä aivan aloittamatta. Minulla on tavoite ensi kesässä tai syksyssä. Ei tässä ole kiirettä.
Sinullahan on mennyt hyvin. Pudotusta on tullut niin paljon, että varmaan vaikuttaa innostavalta. Se on hyvä.
06.11.2009 12:13
Onhan tuo melkoinen tavoite vuodessa.
35 kg/vuosi. Mutta ei suinkaan mahdoton. Varmaan ne viimeiset kilot ovat kohtalaisen tiukassa. Mutta sellainen välitavoite voisi olla hyvä.
Ei pidä kuitenkaan lannistua, vaikka välillä tulisi vähän uskon puutetta. Ei tämä elämä aina muutenkaan ole tasaista. Itselleen pitää olla armelias, elämä on muutakin kuin laihduttamista.
Mainitset välitavoitteeksi 18 kg. Jo sillä määrällä saat merkittävää parannusta terveydentilaan.
02.11.2009 16:24
Sopiihan minun vierailla palstalla. Olen seuraillut ruokavaliotani puolisen vuotta. Olen pudottanut painoa reilun kymmenen kiloa. Olisi vielä matkaa tavoitteeseen suunnilleen 10-14 kiloa. Varmaan sen saisi aikaan vajaassa vuodessa. En ole ottanut asiaa hirmu vakavasti, vaikka olen kyllä saanut hyviä tuloksia aikaan itsessäni. Siis aivan terveydentilassa. Veren kolesteroliarvot, sokeriarvot ja verenpaine, sekä kehon rasvapitoisuus on paremmalla mallilla.
Minulla kyllä riittäisi vielä motivaatiota painon pudottamiseen. Liikunnan lisääminen auttaisi varmaan asiaa. En ole mikään himolaihduttaja, enkä noudata mitään tarkkaa ruokavaliota. Noudatan sellaista "muunneltua" VHH-ruokavaliota. Nälkää en kuitenkaan näe.
Olet pudottanut kyllä melkoisesti painoa. Onnea! Varmaan se tuntuu jo aivan jokapäiväisessä elämässä. On tosi hyvä, että olet huomannut asian nuorella iällä. Siitä on sinulle hyötyä melkoisesti.
02.11.2009 16:19
Kävin minäkin kerran hakemassa viisumin konsulaatista. Tosin minulla oli valmiit kutsut muutamalle henkilölle. Asioimme konsulaatissa arkipäivänä. Oli siellä melkoisesti jonoa. Tai no ei hirveästi.
Sisällä oli monenkarvaista porukkaa. Puhuttiin italiaa, suomea, venäjää, englantia, ranskaa, saksaa ja monta muuta kieltä, joita en ymmärtänyt.
Minulla oli joku virhe viisumin anomuslomakkeessa, tai siis jouduin täyttämään sen uudestaan. Virkailijat huolehtivat selkeästi, että viisumihakemukset ovat oikein. Viisumihakemukset menevät sen jälkeen hyväksyttäviksi. Hyväksyminen virkamieskäsittelyn jälkeen on vain muodollisuus.
Sotilaallinen ryhti, mutta lopputulos oikein!
Viisumin hinta on 35 euroa (mielestäni 36), mutta hutsu pitää olla valmiina.
Sain viisumit postin kautta. Venäjän suurlähetystö lähettää viisumit postin välityksellä.
27.06.2008 23:54
että saksalaiset ostavat koko Suomen. Eivät ostaneet.
Hinta tulee aina vastaan. Hinta nousee jokaisen ostoksen myötä.
Tosin hinta on jo nyt noussut kattoon. Venäläisillä on jumalattomasti rahaa.
11.07.2007 16:54
Palstalla kaivataan kaikkia asiallisia.
Ainakaan rakki tai Marko eivät ole olleet häiriköitä.
20.01.2007 01:52
5 / 5