Moi!
Miten muilla superilaisilla menee? Itse sain 50 pudotetun kilon rajapyykin täyteen eli paino oli tänään aamupunnituksessa 80,8kg. Lähtöpainohan 7.1.08 elämänmuutokseen lähdettäessä oli huimat 131kg, ja aikaa meni näin 50kg pudotukseen pyöreästi 25 viikkoa. Viikkopudotukseksi tuli keskimäärin 2kg kasvispainotteisella ruokavaliolla ja erittäin runsaalla päivittäisellä liikunnalla. Tahti oli minulle sopiva ja välttämätön. Nälkää ei tarvinnut nähdä, iho ei roiku laihdutuksen jäljiltä, lihakset eivät surkastuneet merkittävästi - kiitos liikunnan, hampaat ei lähteneet suusta ja hiukset on edelleen päässä. Tavoitteena on nipistää painosta vielä pari kiloa, tosin huomattavasti hitaammalla tahdilla. Tsemppiä kaikille laihduttajille!
Superperjantai
10
721
Vastaukset
- neuvoa..
miten liikuit? miten syöit ja kuinka usein?
kiitos jos vastaat :D- asdfghjsdfghhhhhhhhhhh
korjaan söit :D
- ProjektiPläski
Suuret onniteelut, itselläni on vielä urakka edessä.. toivottavasti onnistun yhtä hyvin kuin siekii
- Matami Mimmi
ONNITTELUT!!!!!
Tosi upea suoritus!
Olen itse tehnyt vastaavan joskus 15v sitten.
Kaikki kilot tulivat takaisin kahdessa vuodessa korkojen kanssa.
Ole siis oikein tarkkana, kun olet noin upean suorituksen tehnyt!
50kg on yhden ihmisen paino! Uskon että voit nyt hyvin ja tunnet olosi naiselliseksi. Pyrin samaan mutta pitkällä aikajänteellä. En enää jaksa olla noin tarkkana.- Metamorphos
10 kk tippui kaikkiaan ~55 kg. Nyt lähes 2 vuotta elämäntaparemontin aloittamisen jälkeen paino on vaihdellut 75-77 kg välillä eli kiloja ei ole tullut takaisin :)
Metamorphos kirjoitti:
10 kk tippui kaikkiaan ~55 kg. Nyt lähes 2 vuotta elämäntaparemontin aloittamisen jälkeen paino on vaihdellut 75-77 kg välillä eli kiloja ei ole tullut takaisin :)
Onnea! Olet tehnyt valtaisan urakan. Varmaan vointisi on nyt paljon parempi, kuin aiemmin. Veren sokeri, kolesteroliarvot ja verenpaine ovat merkittävästi paremmalla tolalla.
Koeta pitää tasapaino, ettei kilot ryöstäydy käsistä. Riittävän tiheä punnitus auttaa huomaamaan, jos paino alkaa nousta.
Onnea!!!!!- Kristiin76
Metamorphos kirjoitti:
Hieno suoritus, onnea!! Itsellä pudotettavaa vielä paljon edessä. Nyt lähtenyt noin 10kg ja vielä pitäisi pudottaa 45kg, mutta suunta on oikea. Kiitos kun kirjoitit tänne, toisten onnistumiset antavat itselleni uskoa onnistumiseen.Kirjoitit ettei sun nahka jäänyt roikkumaan, kuinka vanha olet?? Itse olen nyt 33 ja pelkään ettei nahka pysy mukana kun kilot lähtee. Tärkeintähän kuitenkin on terveys mutta olisi se mukava jos toi nahkakin pienenis niin näyttäs sitten kans paremmelta kun on saavuttanu normaaalipainon.
- Metamorphos
Kristiin76 kirjoitti:
Hieno suoritus, onnea!! Itsellä pudotettavaa vielä paljon edessä. Nyt lähtenyt noin 10kg ja vielä pitäisi pudottaa 45kg, mutta suunta on oikea. Kiitos kun kirjoitit tänne, toisten onnistumiset antavat itselleni uskoa onnistumiseen.Kirjoitit ettei sun nahka jäänyt roikkumaan, kuinka vanha olet?? Itse olen nyt 33 ja pelkään ettei nahka pysy mukana kun kilot lähtee. Tärkeintähän kuitenkin on terveys mutta olisi se mukava jos toi nahkakin pienenis niin näyttäs sitten kans paremmelta kun on saavuttanu normaaalipainon.
Kiitos, kiitos. Vatsaan jäi hieman löysää mutta kuntosalitreenin aloittamisen jälkeen vatsakin kiinteytyi melko nopeasti. Olen 43v.
- ..saman verran pois!
Vautsi vau, paljon onnea sinulle! Minkän ikäinen olet? Itselläni alkoi painon pudotus tämän viikon maanantaina, edessä ois 50.n voipaketin verran rasvaa sulatettavana ja aikaa on 1 vuosi. Eli 25 kg tarvis saada pois. Otan päivittäin reductil 10mg laihdutuslääkkeen. Auttaa.. auttaa..Ja olen sitoutunut tähän. Kiitos lääkärilleni!
- agentti024
Hei kerros iha oikeasti, mitä tarkoitat erittäin runsaalla liikunnalla, etenkin siinä alkuvaiheessa kun painoa oli se 131kg?? Samaa urakkaa aloitan itsekin, samoil kiloilla. Olis kiva vaihdella ajatuksia siis!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847