Vapaa kuvaus

*Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään: niihin jotka kulkevat edellä ja saavat jotain aikaan, ja niihin jotka kulkevat jäljessä ja arvostelevat.* Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

42

Kommenttia

488

  1. "Täydellisen turhaa on yrittää selittää evoluutiota ilman abiogeneesiä, sellaista yhdistelmää ei vain ole. Sama kuin yrittäisit selittää lapsen kehityksen ja sanoisit. että hedelmöittyminen ei kuulu koko asiaan: Ei ole olemassa jatkoa ilman alkua."

    Kyllä sitä voi tutkia aika hyvin ilman tuotakin tosin ei sitä ihan täydelliseksi saada.

    Ainakin lupaavampi vaihtoehto kuin kreationismi joka yrittää selittää kaiken tietämättä mistään mitään...