Vapaa kuvaus

Aloituksia

254

Kommenttia

5626

1. >>Miten jaksat jauhaa noita samoja asiota? Meilo on jo taistellut Vartiotorniseuraa vastaan n. 30v aiotko tehdä samoin?

Jaksathan sinäkin puolustaa vartiotorniseuraa, vaikka sillä ei mitään totuuspohjaa olekaan. Miksi joku muu ei jaksaisi tuoda esille asioita (vaikka kymmeniäkin vuosia), jotka on huomannut selväksi epäkohdaksi?
  2. >>kaunis ajatus, mutta silti juuri sitä mitä se on ,euthanasiaa.

Itse olen ehdottomasti 'armokuoleman' laillistamisen kannalla. On sellaisia tilanteita, joissa ihmisen kärsimysten jatkamisessa ei ole mitään mieltä.

>>tämä avaisi tien rajoittamattomalle lääkärien pakkovallalle.

Salaliittoteoriat ovat kiehtovia ja mielenkiintoisia, mutta liioittelullasi ei taida olla rajaa? Suomen byrokratia pitää tiukasti huolen siitä, ettei tällaisen uhkakuvan toteutuminen ole mistään kohtaa todennäköinen. Ihan rauhassa saat yösi nukkua tämänkin asian tiimoilta.

>>kristityt eivät luota johonkin menetelmään vaan ylösnousemukseen .

Näin olen ymmärtänyt. Minkään sortin kristityllä ei silti ole mielestäni mitään järjellistä syytä kieltäytyä jostain hoitotoimenpiteestä, sen keksityn vaarallisuuden takia. Se taho, joka 'demonisoi' eri hoitotoimenpiteitä valheellisesti ja harhaanjohtavasti on kristillisesti ajateltuna aikasta suuressa verivelassa. Ei varmasti tarvitse mainita järjestön nimeä tässä kohtaa.

>>verensiirtokin on asia jota pitää miettiä.

Korulause. Silloin kun tilanne on akuutti, et ehdi kovinkaan syvälliseen pohdintaan asiasta. Ja vaikka asia olisi tuumittu etukäteenkin, niin tilanne oikeassa maailmassa on aina oma asiansa.