Olen ilokseni saanut huomata että on olemassa joukko ihmisiä-JEHOVAN TODISTAJAT joiden keskuudessa ei esiinny siveettömyyttä,juoppoutta,laiskuutta,rattijuoppous ja muut mailmallisten paheet ovat heidän keskuudessaan tuntemattomia!!
Iloiten he käyvät kertomassa tosiuskonnosta ihmisille,joita vääränuskonnon mailmanmahti on eksyttänyt iljettävyyksillään.
Olen päättänyt lopettaa syntisen sotilasurani ja ryhtyä päätoimiseksi tienraivaajaksi.
Esimieheni vihjaisi että olisi mahdollista päästä armeijan palveluksesta ilman irtisanomisaikaa,joten toiveeni täyttymys on melko lähellä ja saan kertoa babylonin eksyttämille ihmisille kuinka ainoa tosiuskonto ei ole koskaan erehtynyt missään asiassa!!!
Suuremmoinen asia!!!
6
583
Vastaukset
Huh huh, mitä provokaation ja propagandan riemujulistusta.
Onnea silti valitsemallasi tiellä, sitä tarvitaan.- rättivääpeli
Siis kannattaisiko sittenkin vielä hieman harkita???
- Minä_minä
Ei varmaan joo.
Henkkohtaisesti tiädän yx vanhin joka kahesti on jääny kiinni ratista. Muutamat
joka käyttää reilusti alkoholia ja vuosia kestäny avoliitto.
Eli kyllä "meikäläisetkin" osaa.
Eri asia tietty että sitä ei hyväksytä, mutta esintyy silti. - koo.koo
Räteit ja lumpui ei onneksi vahingoita ketään. Onnneksi et pääse ampumaan tykillä. Kiitos siitä.
- Antti Rokka
Maanpuollustus on peruskalliomme ! Itsenäinen kansa on ylpeytemme ! Jumala on linnamme !
Koti, uskonto ja isänmaa on voimamme ! - Aritta
Eivät ne todistajat niin erinomaisia ole kuin luulet. On rattijuoppoutta ja on pedofiilejä sun muita valehtelijoita. He antavat vain sellaisen kuvan itsestään julkisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all251911Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571759- 331462
- 711125
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22945- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178869