MoottoriveneilyVastattu 9 v

Vesisuihku vetolaitteet

Tervehdys... Onko kokemuksia vesisuihku vetolaitteista. Ajo kokemuksista jne. Etenkin kiinnostaa kestävyys, huolto/korjaukset, tyyppiviat ja niiden kalleus (pystyykö näppärä ti-mies korjauksiin) entäs polttoaineen kulut…
Vesi ja viemäritVastattu 12 v

Wc-pöntön vaihto...kannattaako?

Asun omakotitalossa. Teen parhaillaan wc-remonttia. Ja nyt mietityttää pöntön vaihto? Nyt on 27v vanha Arabian pönttö mikä on toiminut moitteettomasti nämä vuodet. Pönttö on edelleen puhdas ja hyväkuntoinen. Itse viemär…
PerämoottoritVastattu 12 v

Mercuryn moottorin tarrat

Moi... Omistan 10hv Mercury perämoottorin. Nyt kiinnostais mitä merkitsevät paperitarrat moottorin kyljessä. M 101801301 #59 07/05 87754 A PH ASY GRN 10/15 ML ja sylinterinkannessa tarra: ML-10M Kiitos tiedoista..
VeneilyVastattu 9 v

Vesisuihku vetolaitteet

Tervehdys... Onko kokemuksia vesisuihku vetolaitteista. Ajo kokemuksista jne. Etenkin kiinnostaa kestävyys, huolto/korjaukset, tyyppiviat ja niiden kalleus (pystyykö näppärä ti-mies korjauksiin). Kovasti arvostaisin tie…
VeneilyVastattu 9 v

Volvo 200hv

Moi... Tiedustelen mitähän maksaa suunnilleen Volvo AQAD41 vm. -90 moottorin turbon ja ruiskupumpun täyskorjaus/ uusinta. Kiitos...tiedosta
VeneilyVastattu 7 v

Teak karttapöydän ehostus

Tervehdys... Tiedustelen onko tietoa tai kokemusta, kuinka käsitellä teak viilusta tehtyä karttapöytää, joka on ikkunatiiviste vuodon takia mennyt yhdestä reunasta valkoiseksi ja on ruman näköinen. Onko muuta mahdollisu…
AvensisVastattu 11 v

Avensiksen melutaso

Tervehdys... Omistan vm. 2004 Avensiksen ja mittariin tuli juuri 160tkm. Moottori 1,8l bensa, automaattilaatikolla. Auto on säännöllisesti huolettu Toyotalla. Olen uudesta asti huomioinnut sisätilan korkean melutason. N…
ToyotaEi vastauksia

Avensiksen melutaso

Tervehdys... Omistan vm. 2004 Avensiksen ja mittariin tuli juuri 160tkm. Moottori 1,8l bensa, automaattilaatikolla. Auto on säännöllisesti huolettu Toyotalla. Olen uudesta asti huomioinnut sisätilan korkean melutason. N…
Tiede ja teknologiaEi vastauksia

Roskapostille kyytiä....

Tervehdys... Neuvoisko joku kuinka saan suomi.fi sähköpostini siivottua roskaposti lähetyksisistä. Niitä tulee tulvimalla ja vaikka kuinka ilmoitan etten huoli lähetyksiä niitä silti tulee. . .Suomi .fi oma roskaposti s…
AutotEi vastauksia

Avensiksen polttoaine suodatin

Moi... Osaako kukaan sanoa tarkasti missä sijaitsee vm.2004 1.8 bensamoottorilla olevan Avensiksen polttoainesuodatin? Autolla ajettu 220tkm ja ajattelin et jos se on itse vaihdettavissa niin vois tehdä sen... Kiitos ti…