Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

487

  1. Ainakin http://www.automilano.fi/
  2. varmaan......
  3. että olet kiinnostunut Alfa kokemuksista. Ensimmäinen oli Alfasud, vuonna -76, laatua en muistele lämmöllä, kuten ei varmaan muutkaan sellaisen omistaneet, mutta OLIHAN SE KUITENKIN ALFA mikä on (mielestäni) tärkeintä Alfan omistamisessa. Sitten oli pitkä kuiva kausi kunnes sain seuraavan -94. ALFA 75ts -89, ah takaveto ja tehoa 148hv. Seuraava oli myös samanlainen, ikävä kyllä värikin oli sama, musta, joten juuri kukaan ei huomannut auton vaihtoa. Noiden jälkeen tuli 155ts, olisi tullut vielä 156:nen mutta työsuhdeauto pilasi sen mahdollisuuden.

    ALFAN omistamisessa oli ennen se hohto ettei naapureilla niitä ollut ja sai kahvipöytä keskusteluissa selitellä kantaansa, teho/hinta/laatusuhde/ ja se että SE ON ALFA on kuitenkin niin paljon parempi ominaisuus kuin niin sanotuilla perusturvallisilla hyväksytyillä autolla joilla kaikki naapurit ajavat.

    Kaikissa autoissa kuitenkin voi olla vikaa kuten myös ALFOISSA, ja nekin voivat ruostua kuten muutkin autot, varsinkin hoitamattomina (tämä ei siis koske sitä Sudia, mikä TODELLA ruostui). Omissani ei merkittäviä vikoja ollut (mukaan en laske kuluvia osia).

    ALFA on merkkinä mielestäni "kärsinyt Suomessa pienen inflaation" sillä jopa se naapuri voi sellaisen ostaa, on tuo 156 myynyt vuosia hyvin ja näkyy noita uusia 159:jä liikenteessäkin muiden uusien alfojen ohella.

    Mikäli päädyt ALFAN hankintaan saat siitä lisää iloa liittymällä johonkin kerhoon esim. AREF on ihan tavallisille Alfisteille tarkoitettu. http://www.aref.fi/