Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

689

1. Onhan tietty mahdollista tehdä feikkauksia täysin ilman muokkaamatta itse kuvaa vaan askartelemalla fyysisen objektin jonka saa kekseliäisyyden ja mielikuvituksen avulla näyttämään realistiselta.
  2. Haha. Entäpä jos olet oikeassa eikä niitä muukalaisia tule tuhannen vuoden kuluttuakaan? Milloin saat ne rahat? :D Silloin tuhannen vuoden kuluttuako? :P Jooei näin. Moni ufouskoinen vetäisikin jo herneen nenäänsä, Solarmanilla kuitenkin oli hieno veto.

Olen itsekin valmis lyömään vetoa aiheesta mutta rajoituksena elinaikani. Eli siis ainoa toimiva käytäntöhän olisi se, että joku antaa minulle nyt vaikkapa 1000e koska hänellä ei ole mitään pitäviä todisteita muukalaisten olemassaolosta (vai onko? Ja missä?) ja jos joskus osoitetaan elinaikani kuluessa vierailijoiden olemassaolo, niin maksan hänelle 2000e tai sopimuksen mukaisesti enemmän (täytyy ottaa huomioon inflaatiokin).

Kaikista mieluiten löisin kuitenkin vetoa vaatimattomasta sadasta eurosta tai korillisesta olutta ja keskustelutuokiosta sen puolesta, että vuoteen 2013 mennessä emme saa maan ulkoisista älyllisestä ja teknisesti kehittyneestä sivilisaatiosta minkäänlaista pitävää todistetta. Ei se rahamäärä vaan päteminen :> Vaikka voihan siitäkin neuvotella!

Vaikka eläisin kolmesataa vuotta vanhaksi, niin en kuitenkaan menisi lyömään vetoa ettemme silloin elinaikanani tule tapaamaan minkäänlaista maan ulkopuolista älyllistä ja teknisesti kehittynyttä sivilisaatiota. Tuo uhmaileva "vetoa siitä" ei selvästi ole tutustunut asian mahdollisuuksiin positiiviselta kannalta laisinkaan ja ajatteli, ettei hän elä tuhatvuotiaaksi kuitenkaan :)