Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

212

Kommenttia

12428

1. Mitä+täällä+on+tuollaisia+höpö,+höpö+uskovaisia,+jotka+vaan+riitelee+keskenäänkin?Olkaas+hiljaa,+ja+luetaan+yhdessä+Raamattua+kasteesta+ja+ehtoollisesta:Joh.3:5+Jeesus+vastasi:+"Totisesti,+totisesti:+jos+ihminen+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+hän+ei+pääse+Jumalan+valtakuntaan."+[Ef.+5:26;+Tit.+3:5;+1.+Piet.+3:21]apt.22:16+"Älä+vitkastele.+Huuda+avuksi+hänen+nimeään,+nouse+ja+anna+kastaa+itsesi,+anna+pestä+syntisi+pois."weha:+Sana+antaa+mitä+lupaakin+kasteessa.1.kor.11:29+"Se,+joka+syö+ja+juo+ajattelematta,+että+kysymys+on+Kristuksen+ruumiista,+syö+ja+juo+itselleen+tuomion."Matt.26:26+Ja+heidän+syödessään+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+opetuslapsillensa+ja+sanoi:+"Ottakaa+ja+syökää;+tämä+on+minun+ruumiini".+27+Ja+hän+otti+maljan,+kiitti+ja+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä+kaikki;+28+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.weha:+"Asia+on+juuri+noin+kun+kristuksen+suu+sen+lausuu,+eikä+hän+saata+valehdella,+eikä+pettää."
  2. Ääripäät,+oli+sitten+kyse+mistä+asiasta+tahansa,+ovat+aina+huonoja+vaihtoehtoja.+On+olemassa,+kuten+tiedetään+äärioikeistolaisia+tukevia+rasisteja,+jotka+ilmaisevat+maahanmuuton+aina+nekatiivisesti+ja+paatoksella.+Omiin+kansalaisiin,+duunareihin,+työttömiin+ja+eläkeläisiin+äärioikeisto+suhtautuu+suvaitsemattomasti.+Pysykää+pois+rasistit+Espanjasta,+Thaimaasta,+tai+muista+maista+ja+jättäkää+se+espanjalaisille+tai+thaimaalaisille+tms.+jos+kerran+ette+hyväksyä+muualta+tulijoita+ollenkaan.+Luin+noita+James+Hirvisaaren+juttuja,+ja+ne+tuntuivat+aluksi+ihan+hyvillekin,+mutta+sitten+rupesi+jo+mielestäni+ns.+"menemään+kovaa".+Sisustakin+erotettiin,+kun+riitaantuu+Halla-ahon+kanssa.+Voi+olla,+ettei+ole+tämä+ole+tänne+sopivaa+tekstiä,+mutta+rajansa+kaikella.+Rasisti+voi+olla+rasisti,+vaikkei+sitä+itse+näe+ja+tunnista,+eikä+tunnusta.+Sen+voi+peitellä+myös+päteviin+korvasyyhyyn+sopiviin+lauseisiin.+Rasistille+mikään+puhe+ja+käyttäytyminen+ei+muka+ole+väärin.