Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

212

Kommenttia

12428

1. UK:+"Voi+hyvänen+aika.+Onko+Wehan+pää+umpiluuta???Tuossahan+ei+puhuta+mitään+pelastamisesta+vaan+SEURAKUNNAN+PUHDISTAMISESTA+JA+PYHITTÄMISESTÄ+Jumalan+Sanalla!!!+Jatkuvasti,+uudelleen+ja+uudelleen."weha:Luetaan+jälleen+yhdessä+Raamatun+kohta:+Ef.5:25.+"...Kristuskin+rakasti+seurakuntaa+ja+antoi+itsensä+alttiiksi+sen+edestä,+26+että+hän+sen+pyhittäisi,+puhdistaen+sen,+vedellä+pesten,+sanan+kautta,+27+saadakseen+asetetuksi+eteensä+kirkastettuna+seurakunnan,+jossa+ei+olisi+tahraa+eikä+ryppyä+eikä+mitään+muuta+sellaista,+vaan+joka+olisi+pyhä+ja+nuhteeton.+"weha:+"Kristus,+pyhittää,+puhdistaa+seurakuntansa,+kasteessa+vedellä+pesten+sanan+kautta,+joka+kirkastaa+seurakunnan,+eikä+tahraa,+ryppyä,+eli+syntiä+ei+lueta.+Tämä+kaikki+tarkoittaa+uudestisyntymistä,+eli+pelastumista+kasteessa.+Kyllä+tiedän,+että+tämänkin+ukastajat+kieltävät"Estämisellä+tarkoitan,+että+uudestikastajat+estävät+viemästä+pieniä+lapsia+Vapahtajan+luokse+kasteessa.+Siunaamalla+kun+ei+pääse+taivaaseen,+eikä+siinä+ole+lupausta+pelastuksesta.+Kasteessa+on+lupaus+pelastuksesta.Gal.3:27+Sillä+kaikki+te,+jotka+olette+Kristukseen+kastetut,+olette+Kristuksen+päällenne+pukeneet.+28+Ei+ole+tässä+juutalaista+eikä+kreikkalaista,+ei+ole+orjaa+eikä+vapaata,+ei+ole+miestä+eikä+naista;+sillä+kaikki+te+olette+yhtä+Kristuksessa+Jeesuksessa.+29+Mutta+jos+te+olette+Kristuksen+omat,+niin+te+siis+olette+Aabrahamin+siementä,+perillisiä+lupauksen+mukaan.+weha:+"Kaste+pukee+Kristuksen+päällemme,+jolloin+Kaikki+on+yhtä+Jeesuksessa+Kristuksessa.+Näin+olemme+kasteessa+Kristuksen+omia,+Aabrahamin+siementä,+perillisiä+lupauksen+mukaan."
  2. Jumalan+seurakunnassa+saarnataan+evankeliumia+Jeesuksesta+ja+toimitetaan+Jumalan+asetuksia,+Pyhiä+sakramentteja-+Tuollainen+oma+usko,+mitä+te+kaksi+markkinoitte,+on+silkkaa+villihenkisyyttä+ja+omavanhurskautta.Matt.16:18+Ja+minä+sanon+sinulle:+"sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.+19+Minä+olen+antava+sinulle+taivasten+valtakunnan+avaimet,+ja+minkä+sinä+sidot+maan+päällä,+se+on+oleva+sidottu+taivaissa,+ja+minkä+sinä+päästät+maan+päällä,+se+on+oleva+päästetty+taivaissa."+Joh.3:3+Jeesus+vastasi+hänelle:+"Totisesti,+totisesti:+jos+ihminen+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+hän+ei+pääse+näkemään+Jumalan+valtakuntaa."+4+Nikodemos+kysyi:+"Miten+joku+voisi+vanhana+syntyä?+Miten+joku+voisi+mennä+takaisin+äitinsä+kohtuun+ja+syntyä+toisen+kerran?"+5+Jeesus+vastasi:+"Totisesti,+totisesti:+jos+ihminen+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+hän+ei+pääse+Jumalan+valtakuntaan.+[Ef.+5:26;+Tit.+3:5;+1.+Piet.+3:21]+6+Mikä+on+syntynyt+lihasta,+on+lihaa,+mikä+on+syntynyt+Hengestä,+on+henkeä.+[1.+Kor.+15:50;+Ef.+2:3]