Sinun nimeäsi huudan ihan suotta olet lähtenyt sä viereltäni pois, kanssas viettää sainhan monen,monta vuotta kumpa onnelline vielä olla vois? Kaikki kyyneleet jotka sulle tuotin onnen kyyneleitä tosin olleet ei, Sinun …
Rakkauden säteet silmistäsi loistaa niin kuin katsois päivään nousevaan, huules vaiti liikkuu sanaa näin ne toistaa tahdon olla Sinun ainiaan. Kimmaltava kyynel` silmäin ikkunasta vierähtäen valuu poskellein, rakkauden …
Saanko rakkautesi? Onko rakkaus sydämessäsi? Vaiko vain sanoina huulillasi? Voiko sanat muuttaa tunteeksi? Onko rakkautesi enemmän omistushalua yksinjäämisen pelkoa, kuin aitoa tunnetta? Ei se ole RAKKAUTTA! Rakkaus on …
Et valoja vannonut rakkauden teit tunteista solmun, mä avaanko sen ? Saat suudelman huulilles lämmöllä nääs, mä solmuna olen siin toisessa pääs. On kätesi kylmät,huulesikin uskoa voisit ? Niin rakastin ! Kyyneleet tässä…
Itsesi jos näkisit kun oot suuttunut? Apua sä hakisit niin oot muuttunut, otsasikin punainen suu vääntyy irvestä kohta varmaan tavoittelet jopa kirvestä? Kiukkusi ei laantunut,vaikka luulin niin? Sain viileyttä vähäisen…
Niin monta harha askelta on jalkain ottanut niin monta pahaa lausetta on huulet tuottanut, vaan uskokaa te ystävät, tuo liekki rakkauden palaa myöskin minussa kun teitä muistelen. Niin usein kyynel poskellain piirtää va…
Sai ennen olla kotonaan kuin hotellissa ikään, nyt haukkumiset kuulla saan kun onnistu ei mikään. Sä miksi noin oot katkera? Kun lemmen tahdot tahrata, siis miten olla voisinkaan jos syyt mä aina saan? Sä kerro mulle hu…
Niin kauan kuljin harhaillen teitä, kunnes armahani kohtasin. Rakkaus sitoo nyt yhteen meitä, on täyttynyt jo toive ihanin. On ruusut kauniit taas käyneet kukkaan, ne ojentaa saan kera suudelman. Ei toiveet menneet ole …
Olet kauniina kuvana mielessäin hiljaa keinutat purttani elon, olet ainoa rakkaus sydämessäin olet lohtuna tielläkin pelon. Olet tukena,turvana myrskyisen maan kätes auttavat löytyy aina, olet ihminen johonka luottaa sa…
Ilta verhot kun ikkunaan kutoo seittinä sen, saan käydä mä nukkumaan viereen rakkauden. Lasket tyynylle hiljaa pään peiton yllesi viet, minä valvomaan vielä jään jatkuu yhteiset tiet. Minä untasi vartioin nuku rakkaani …
Jättää rakkaus jälkeensä kyyneleet kun kuohuina tunteet palaa, silti rinnassa toiveet särkyneet ne toivoa uuteen valaa. Jos loukkasi hän ketä rakastat? Ja paljon sait pahaa mieltä sä suudelman jälkeen sen unohdat ja hym…
Rakkaus niin laulaa rinnassani mulla, suudelmin se kaulaa niin on hyvä olla. Kiitos ystävälle! Kuuluu rakkaudesta, ruusun annan hälle koko sydämestä. Tunne tää kai aito? Kolhujakin kestää? Pitkä elon raito tunteet siinä…
Kun ilta sulkee silmät uupuneen, ja varjot kulkee päivän sammuneen. On jälkeen töiden hyvä nukahtaa, ja jälkeen öiden taas sua rakastaa. Vain sulle rakkain sydämeni lyö, vain sulle rakkain onnemme on yö. Oot hymy päivän…
Kosketus tuo ihollani suudelmasi huulillani, seilaa merta rakkauden hyväilyjä kaivaten. Huulet etsii, mitä löytää? Rakkauden pitopöytää, vuosirenkaat kasvoiltani kyyneleitä poskiltani. Kyynel`onnen tunteiden hellät sana…
Vaikka sydämeni itkee verta vaikka kyyneleeni ovat loppuneet, silti silmäni nauravat rakkauden kukkasille tuoden lohtua omalle peilikuvalleni. Vaikka sanani ovat kuivuneet huulilleni tukahdutettujen tunteiden alle, silt…
Minä vapaana vankilassa elonteitä kun taivalsin, olin usein rukoilemassa minkä jälkeen jo kirosin. Minä nousin askelmilla mitkä murtuivat valheeseen, olin tuntoni laitamilla enkä uskonut huomiseen. Revin siteitä arpisee…
En puhu rakkaudesta rakkaudettomuudessaan, puhun ihmisestä kaikessa raadollisuudessaan. Halun omistaa toisen ihmisen? Kyvyttömyyden rakastaa jälkeen huomisen. Paikkasi! Tässä näin niin kuin minunkin, siinä elämäin josku…
Ei torkkuva aamu päivää tee ei auringon silmä iltaa, ei kuiskaus aina perille mee kun käymme tunteiden siltaa. Niin lyhyt on matka rakkauteen kun ollaan tunteiden mailla, niin lyhyt on hetki sarastukseen vain auringon n…
Tuo kaikki mikä muistoineen täyttää aatokseni, ja poskille saa kyynelveen on ainut rakkauteni. Sen muistoissa vain elää voi ei aikaa saada enään, nuo unikuvat kauniit toi iltaan himmenevään. Kun loppui kerran satu vain …
Puiston penkille silloin istahdin mielin niin kovin odottavin? Kun kosia piti kaunista naista en missään tiedä samanlaista. En löytänyt sanoja huulilleni kun tahdoin lausua armaalleni, sua rakastan pohjasta sydämen sain…