bacgal

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys
Aloituksia
156
Kommenttia
799
- Sinun Kanssasi !Et valoja vannonut rakkauden teit tunteista solmun, mä avaanko sen ? Saat suudelman huulilles lämmöllä nääs, mä solmuna10397
- Tulisia kekäleitäItsesi jos näkisit kun oot suuttunut? Apua sä hakisit niin oot muuttunut, otsasikin punainen suu vääntyy irvestä kohta v10394
- Rakkauden askeleet !Niin monta harha askelta on jalkain ottanut niin monta pahaa lausetta on huulet tuottanut, vaan uskokaa te ystävät, tuo4391
- OLET KAIKKENI !Rakkauden säteet silmistäsi loistaa niin kuin katsois päivään nousevaan, huules vaiti liikkuu sanaa näin ne toistaa tahd8388
- Yhdessä huolet kantaenSai ennen olla kotonaan kuin hotellissa ikään, nyt haukkumiset kuulla saan kun onnistu ei mikään. Sä miksi noin oot katk13385
- SANO SE RAKKAUDELLA !Saanko rakkautesi? Onko rakkaus sydämessäsi? Vaiko vain sanoina huulillasi? Voiko sanat muuttaa tunteeksi? Onko rakkaute10383
- Kaiken se kestää......?Jättää rakkaus jälkeensä kyyneleet kun kuohuina tunteet palaa, silti rinnassa toiveet särkyneet ne toivoa uuteen valaa.20376
- Tahdon Kuulua Sinulle !Ilta verhot kun ikkunaan kutoo seittinä sen, saan käydä mä nukkumaan viereen rakkauden. Lasket tyynylle hiljaa pään peit7372
- SINULLE!Olet kauniina kuvana mielessäin hiljaa keinutat purttani elon, olet ainoa rakkaus sydämessäin olet lohtuna tielläkin pel8369
- Suuri Onni Se On !Arkaillen sun luoksesi mä saavun luulin että suhde ohi on ? Päältäni pois heitän valheen kaavun olen silti kovin onneton4369
- Rakkauden sävel.Kosketus tuo ihollani suudelmasi huulillani, seilaa merta rakkauden hyväilyjä kaivaten. Huulet etsii, mitä löytää? Rakk11368
- Muuttuvat tunteetEn puhu rakkaudesta rakkaudettomuudessaan, puhun ihmisestä kaikessa raadollisuudessaan. Halun omistaa toisen ihmisen? Ky10357
- Huono kosiomiesPuiston penkille silloin istahdin mielin niin kovin odottavin? Kun kosia piti kaunista naista en missään tiedä samanlais8354
- Lupa Rakastaa !Ei torkkuva aamu päivää tee ei auringon silmä iltaa, ei kuiskaus aina perille mee kun käymme tunteiden siltaa. Niin lyh10353
- Risteävät polutMinä vapaana vankilassa elonteitä kun taivalsin, olin usein rukoilemassa minkä jälkeen jo kirosin. Minä nousin askelmil8352
- Haavekuva rakkaanaTuo kaikki mikä muistoineen täyttää aatokseni, ja poskille saa kyynelveen on ainut rakkauteni. Sen muistoissa vain elää6350
- Sinulle Rakas!Niin kauan kuljin harhaillen teitä, kunnes armahani kohtasin. Rakkaus sitoo nyt yhteen meitä, on täyttynyt jo toive ihan4350
- Kuolleen rakkauden tieSiellä valo käy kääntymässä se on kuolleen rakkauden maa, ihmiset on nääntymässä tunnekylmyyttä siellä vain saa. Ei läm8338
- Rakkaus rakastaa !Tämä rakkaus iäti kestää se kasvaa vain mielessäin, siinä ilossa kyyneleet pestää vaikka mä yksin jäin. Tuo tunne on ky5337
- TOIVO ELÄÄ YHÄ !Varjot vain peittää rakkauden vaikka mä mitä koitan, tunnenko koskaan lämmön sen ? Nyt kylmyyden kukilla soitan . Lausu8336