Mökki on pieni,töyräällä mäen piipusta savun nousevan näen, lumi nyt peittää maisemaa kesällä kukkaloiston se saa. Siellä sä lintujen laulavan kuulet puita kun heiluttaa lämpimät tuulet, aurinko noustessaan kuusien taka…
Niin kuin päivä pilvinen rinnan täyttää tunnen sen, ikävä vain seuranain polttavan tään surun sain. Lähdit luotain,näkemiin! Hyvästiksi suudeltiin, silloin ymmärsin mä sen sua koskaan näe en. Kauan kestää tunne tää? Poi…
Yksin istun illan hämärään valon juova piirtää säteitään, niin kuin kosketusta käden sen missä tunsin lämmön rakkauden. Vierelläni kulkea et saa yksin täällä on niin vaikeaa, ääntäsikään kuulla voi mä en kuvaasi sun sil…
Tämän kirjeeni kirjoitin sulle olet rakkaus todellinen, annoit tunteista suurimman mulle jota kantaa saan kiittäen. Jospa maailman teillä mä voisin hymyhuulin kulkea ain, silloin rakkauden esille toisin jonka lahjana si…
Koska Suomalainen perisynti eli kateus nostaa niin vahvana päätään mitättömiä runojani kohtaan olen päättänyt lopettaa toistaiseksi kirjoittamisen tänne palstalle. Mielestäni en ole ansainnut tämmöistä loan heittoa ja t…
Pilven päällä enkeli valkosiipinen, maahan tähän katseli itki pikkuisen. Kuinka paljon murheita maassa ihmisten? Kyyneleitä, kipuja tiellä tunteiden. Kyyneleet nuo taivaalta maahan putoaa, ohut pilven hattara kasteen tu…
On vuosien takaa tuo muisto muistatko Sinä myös sen? On mielessä vielä tuo puisto jossa koin rakkauden. Kun huulias silloin arastellen hetkisen suudella sain, sun poskias käsin hyväellen näytin mä rakkauttain. Saitkin s…
Rakkaus kun soittaa syömmen herkin kielin, apeuden voittaa iloisin oon mielin. Kiitos rakkaalleni hän lahjan suuren antoi soi nyt sydämeni tunteellaan kun kantoi. Herkin mielin annan sulle kiitostani, huolesikin kannan …
Sinun päiväsi parhain ja arvokkain siksi kiitokset tahdonkin antaa, siitä hellästä huomasta jonka sain hetken keventäin taakkaasi kantaa. Olit aina sä touhussa, ahkeroit kovin uurastit edestä lasten, paljon elämäniloa m…
Ikkunasta katselen,puita lumisia aurinko luo säteitään kullan hohtavia, lumi tippuu oksilta,tuuli puita tuutii pian lämpö auringon talven pois se luutii. Sulattaapi talven jään alkaa kevät uusi kettu työntyy pesästään,p…
Poistui ilo mun elämästä tuli tyhjyys ja kyyneleet, sanat lakkasi helisemästä ne on tuskissa vierineet. Ne huutavat avuksi toista joka lämmön tuntea voi, löytyy lohtu sanoista noista jotka itkun myös kerran toi. Ei kuol…
Niin rakkauden tiellä tuuli käy kun myrskynlailla tunteet salamoi, jos jälkeen kuohujen ei tyyntä näy? Ne rakkauden repiäkkin voi? Ei lailla joutsenten vie elo tää vain liitää voisi siivin valkoisin, kun sieluun monta m…
Pysähtynyt seinäkello niin kuin sydän vaarinkin, vanhuuttaan jo sydän väsyi niin kai kävi kellonkin? Eipä tuvan lämpimässä kuulu tutut askeleet, pois on tästä elämästä taivastielle lähteneet. Seinäkello vuosiansa aikaa …
Oli kuulahin aamu tuo lauantain Sinut alttarin ääreen kun taluttaa sain, silmissäin silloin kimmelsi veet oli onnen ne kyyneleet. Sormukset sormiin kun laitettiin hellästi päälle sen suudeltiin, silloin jo tiesin sun om…
Rakkauden löytää vielä tahtoisin, siivoan tunnepöytää mielin murheisin. Tule luoksein Sinä syliini jää mun, onnellinen minä oisin kanssas sun. Etpä luoksein palaa kai muistoihisi jäin, ilta yötä halaa oot siinä ystäväin…
Kuinka paljon voi kertoa kyyneleet jos lukea niitä taitaa ? Nuo kosteena poskille vierineet on tunteiden raja aitaa. Ne kertoo surusta sydämen tai ilosta ihmismielen, ne kertoo tunteista ihmisen ja kaipuusta sydämen pie…
Tuuli käy elomme laivaan se hiljaa tuudittaa, alla lempeän taivaan saan sua rakastaa. Anna kätesi pieni mulle ystäväin, näytän sulle tieni mi asuu syömmessäin. Kaipuu täällä soittaa mielen haavoittaa, rakkaus vaan voitt…
Sinä kosketit sisinpääni sanoilla kyynelten, nyt soimaa sisäinen ääni jota itsekkään ymmärrä en? Kun onnemme maljoja juotiin katseet toisiimme sulaen, niin haaveet huimat luotiin pilvilinnoista rakkauden. Pilvilinnat ne…
Oli lyhyt tuo onnemme aika joka hehkui silmistä sun, kuin ihana satujen taika vierellä rakastetun. Annoit paljon kyyneleitä silti jälkeesi katsomaan jäin, Sinun tiellesi enkeleitä toivonkin sydämestäin. Minä kiitän ajas…
Arkaillen sun luoksesi mä saavun luulin että suhde ohi on ? Päältäni pois heitän valheen kaavun olen silti kovin onneton. Ovella jo tulet mua vastaan kädet kaulalleni kiertäen, halata voit niin kuin Äiti lastaan kaikki …