Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. Unelma rakkaudesta

Kuinka kertoisin ikäväni? Kuinka kertoisin kaiken sen? Jospa oisit nyt vierelläni Sinä ystävä rakkauden. Minä kertoisin
    Rakkausrunot
    4
    290
  2. Kaukainen muisto !

Sinä ystävä kaukainen sua vaikka nähdä voi en, tuuli viestini hellien Sinulle tuo herkän suudelman huulilles suo. Eloni
    Rakkausrunot
    6
    285
  3. Miksi lähdit POIS !

Ajattelin aina meitä pyyhiskelin kyyneleitä, missä oli mennyt väärin? Jäi rakkautta mielin määrin. Se rinnassa on tunte
    Rakkausrunot
    7
    284
  4. RAKKAUSLAULU !

Oi Rakas , meille loistaa lemmen kuu vain varjot huoneeseeni seisahtuu, kun tuuli hiljaa tuutii puita vain kahden siinä
    Rakkausrunot
    12
    283
  5. Muistot vie

Kyyneleet kastoivat kaipuuni maan soi ikävää sielujen kellot, ajatuksin luoksesi käydä mä saan niin pitkät on surujen pe
    Rakkausrunot
    8
    282
  6. Vanhuksen Sanat !

Minä valoa missään nähnyt en olin hirveän itsetuhoinen, sain sanat, lahja on elämä tää siitä elämällä selviää. Vaikka r
    Runot
    4
    281
  7. Rakkauden Murusia !

Minä rakkauden maljoja nostin vaikka tiennyt en tunteistasi, minä kultaisen sormuksen ostin uskoin aina oot rinnallani.
    Rakkausrunot
    8
    279
  8. TUNTEIDEN VUODENAJAT

Vihmoo vettä syksyntuulet sateessa kävelen yksinäin, ääneni jos sinä jostain kuulet? Ajattelen siinä sua ystäväin. Sata
    Rakkausrunot
    8
    277
  9. Kaipaava rakkaus !

Tää tunne polttaa lailla sulan laavan en tiedä enää mitä tekisin? On tuntu että saan vain pelkän haavan mis` kaikki päät
    Rakkausrunot
    8
    276
  10. Se Pieni Hetki....

Kaukainen lintujen laulu korviini kantautuu, on maisema niin kuin taulu Luojan luoma kun antautuu. Nuo rakkauden kultal
    Rakkausrunot
    10
    275
  11. Sanomattomat Sanat !

Voi että kun aina muistaisin sen tää taival` on elämän mittainen, tuulet nuo kerran mi tuimana soi ne pohjan elämälle lo
    Rakkausrunot
    14
    274
  12. KUIN ENKELI

Hyvän ja hellän ihmisen toinen tuntee lämmön sen, hymy kuin säteitä auringon siinä elämän ilokin on. Tuuli se tukkaa hu
    Kirjallisuus
    6
    272
  13. Tukahdutetut tunteet !

On särkyneet rakkauden pitkospuut jotka kulkivat tunteita pitkin, niillä puilla nyt kulkevat tunteet muut siksi mä lähte
    Rakkausrunot
    12
    272
  14. Aina on toivoa

Ei odota mua kukaan on tyhjä koti vain, sen seinät puhuu hiljaisuuden kieltä. On pelkkä viinapullo mulla seuranain hetke
    Runot
    4
    271
  15. Minun ystäväni

Anna kätesi mulle oi ystävä ole lämpönä lähelläni, avaa silmäsi niissä on elämä olet aina sä mielessäni. Kova maailma k
    Rakkausrunot
    2
    268
  16. RAKKAUDEN ENSIMMÄINEN AAMU

Rakkauden aamu kasteisen maan kyyneleet kasteen nähdä mä saan, käteni kaulasi ympäri vien mulle näytätkö rakkauden tien?
    Rakkausrunot
    6
    263
  17. Minunko suustani ?

On sanat loukkaavat nuo mieltä vailla ne satuttaa vai aidon tunteen mailla, kun nimittelee törkeyksin toista ei säälinsa
    Rakkausrunot
    6
    259
  18. Särkyneet tunteiden peilit !

Nuo sanasi sai haavat vuotamaan ne vuotaa hiljaa arpiensa alla, satuttaa jos tahdoit mua vaan? Ne paikalla on silloin oi
    Rakkausrunot
    7
    257
  19. Muistojen Polku!

Jos ei saisi tunteitansa näyttää? Kuinka voisi rakastaa? Osaisi ei rakkautta käyttää tietäisi ei mistä ilman jää? Jospa
    Rakkausrunot
    3
    257
  20. Lahjana Rakkaus !

Rakkaus lahjana ken? Niin täyttää se ain sydämen, tuota kultaista taikaa sekä ruusujen aikaa unhoittaa koskaan voi en.
    Rakkausrunot
    8
    256