On sanat loukkaavat nuo mieltä vailla ne satuttaa vai aidon tunteen mailla, kun nimittelee törkeyksin toista ei säälinsana sanottua poista. Ei jälkeen suudelman niit koskaan kuulla vaan lemmenkentillä kun alkaa tuulla, …
Rakkauden aamu kasteisen maan kyyneleet kasteen nähdä mä saan, käteni kaulasi ympäri vien mulle näytätkö rakkauden tien? Iho vain peitteenä vartalosi kätesi etsien uumallani, hyväillen löytyvi virtojen vuo sydän mettä r…
Nämä sanomattomat sanat nämä kyyneleiden vanat, nämä läheisyyden hetket nämä tunteidemme retket. Voiko olla mistään muusta ? Voiko tunteet tehdä puusta ? Voinko saada sanan tästä ? Rakkaudesta ! Elämästä ! Kaiken sinull…
Sua tuntenut en vaikka tiesinkin elit nuorena elämän tiesi, nyt en tuntea voi vaikka tahtoisin on sammunut elosi liesi. Olit Äitisi lapsi ja Isänkin olit monelle rakas heistä, nyt surra saavat he kyynelin vain sanatonna…
Rakkaus lahjana ken? Niin täyttää se ain sydämen, tuota kultaista taikaa sekä ruusujen aikaa unhoittaa koskaan voi en. Oli vartesi hentoinen olit kukka tuo rakkauden, sanan huulet kun toisti niin silmäsi loisti sua kosk…
Voi ! Kuinka kaipaan rakkautta mistä löydän sen ? En tuntea voi kosketusta käden lämpöisen . En ! Tuntea saa huulillani huultes hunajaa, tiedän että rakkainpani jossain odottaa ? Miksi ! Kaikki toiset saavat onnen rakas…
Ei mennyt aika takaisin,saavu sanotaan en aikaa sitä kaipaakkaan kun saisin tunteen vaan, sä silloin mua rakastit ja pidit hyvänäsi nyt tunteesi sun kuollut on,vain lämmin pelkkä käsi. Mun tunteeni sä tiedätkin,viel`oot…
Tää vanha muisto seuraa mua matkallain, tuo kaunis puisto esisuudelman sain. Sun nimes rakkahin mä silloin kirjoitin, syömmeen aarteenain oot minun vain. On nuoruus mennyt aika pään hopeoi, mä tiedän sen nyt muisto unel…
Oli rakkaus sidottu Sinuun jonka solmuja aukaisin, nyt tarttunut myös se on minuun ollaan solmussa kummatkin? Kestää solmut nuo elomme ajan joita tuulet ei auki saa, kun rakkaus rakentaa majan jossa tunteet leiskuaa. Ni…
Jos rakkauden kulkua voisin minä järjellä ymmärtää? Sen luokseni uivan soisin silloin kun yksin jää? Jos rakkauden kulkua voisin ohjailla kädelläin? Sen sylissäin luoksesi toisin sä rakas mun ystäväin. Jos virheeni rakk…
Olin hetken ystäväsi joka muistoja matkalle saa, nyt kun johtaa kohtalon käsi voit minut taas unohtaa. Kun tunne on valon arkaa ja kyyneleet kastaa maan, käyn silloin kaipuuni sarkaa minä yksin taivaltamaan. Kerran kun …
Monta ruusua tarhassa Luojamme meitä, joskus kulkee niin harhassa saa kyyneleitä. Silti kaikkien ruusujen kukkia anna, yli huonojen polkujen auta ja kanna. Anna rakkaus sanoina huulillein asti, ne on vannottu valoina ra…
Minä kipua kestin sydämen minä tunteen kannoin tietäen, kerran arvet haavoista rakkauden ne revitään itkien. Kun putsataan toisen sisinpää missä tunteet uusia synnyttää, ei tehdä voi kaikkea tietäen mitä ilman jää ihmin…
Päästä irti otteesta anna mennä pois, kun et mua rakasta miksi luonas ois? Älä kuiskaa rakkauteen sanoin pettävin, itsestäni orjas teen mielin murheisin. Elo meille näyttäköön rakkauden haat, toivees tuntein täyttäköön …
Niin kaihoisasti sävel muistojen tää soi kuulijalleen mieleen paljon tuoda voi? Mennyttä näin aikaa meille kertoilee syömmen salat taas availee. Mieleen tulee onnen aika nuoruuden juhannustaika öiden valoisten, kuinka s…
Miksi myrskyjä näin kohtaan elämässäin? Miksi ystävät poistuneet on viereltäin? Milloin nähdä mä saan kukan rakkauden maan? Joka lämmittää mun sydäntäin. Haave rakkaus tuo lemmenmaljoja juo, niin rintaani polttaa se ei …
Nään auringon keskellä kyyneleiden se säteillään kutsuu ja palaa, kuin rakkauden tieltä eksyneiden näin kuiskeellaan toivoa valaa. Jos kuoppia polkusi on tulvillaan et eksyä silti saa tältä, sen päässähän kerran rakaste…
Löit taas ruoskan lailla, kuin ajomies hevosta, mikä on syytön siihen että ei jaksa. Huidotko vailla määrää? Sinne tänne, enkö ole jo saanut TARPEEKSI? Veit palan sydämestäni jokainen hengenveto sattuu! Sitäkö haluatkin…
Rakkauden sanoja kohtaa monen moista, toinen vannoo valoja joku pettää toista. Siipirikon rakkaus ei tunteillakaan kestä, eihän pelkkä lupaus lähde sydämestä. Sanoja on peräkkäin nekö avun antaa ? Tunteineni yksin jäin …
Minä rakkauden rumpua soitin soitin ja epäilin? Sillä hetkisen aikaa voitin kunnes kaiken menetin. Niin sortui hiekkalinnat tiellä tunteiden, niistä maksoin kovat hinnat kaipuuseen kaatuen. Minut ystävät nostivat suosta…