RunotVastattu 16 v

Syksystä Kevääseen .

Kuin perhosten tanssina usvainen huntu laskeutuu tummuvaan kaislikkoon, aaltokin aivastaa syksyinen tuntu talvea pohjoinen laulelkoon. Riitteessä pinta on lammen silmän valkoinen kuura kun peittävi maan, myrsky jo tuuti…
RakkausrunotVastattu 17 v

Ystävä

Ystävän jos löytäisin takataskustain, pöydälle sen nostaisin katselisin vain. Siinä kirjo elämän posket punertaa, koskea ei sitä saa muuten hajoaa. Hellin sitä hoivaisin yksin ollessain, kaikki kivat puhuisin ystävälle …

Vain Sinulle !

Näin kiitokseni sulle antaisin se osanasi olkoon elämässä, kuormastasi osan kantaisin niin tapana on rakkaudessa tässä. Tää kiitos kovin halpa, sanaton kun uhrannut on koko elämänsä, onnellinen yksi mies ain on rakkaus …

Muistoina vuodet rakkauden.

Ohi kulki nuo rakkauden tuulet viipyi hetken pienen vain, oli viileät lemmityn huulet orpo tunne nyt rinnassain. Jäi jäljelle kultaiset hetket ne on muistoina mielessäin, nuo rakkauden kauniit retket vielä lohduttaa syd…

Muistojen kyyneleet

Vei kohtalo kaiken multa vei rakkaan ystävän, vaan vieläkin kaipuun tulta on rinnassa itkevän. Ei elämän monet haavat voisi mua lannistaa, kyllä toisetkin iskuja saavat usein lyödään kulkijaa. Nämä haavani itkien kestän…
RakkausrunotVastattu 16 v

Tunteiden Kuningas !

Oli kätesi kaulallain sulta suudelman huulillein sain, minä katselin kukkaa hyväellen keltatukkaa soitti hurmos mun rinnassain. Välke silmien sinisten kuinka unhoittaa voisin sen ? Puna huulien loisti sanaa hiljaa näin …

Kivulla Opittua !

Oli tuskanhiki mun otsallain olin elämän risteystiellä, Sinä ystävä jolta mä avun sain olit viittana silloin siellä. Näytit elämänarvon ja huomisen pitänyt et mua vähäisenä, annoit uskon ja sydämen rakkauden näin itseni…

Aallot Rakkauden!

Ei aallot rannanhiekkaa koskaan tapaa siel`missä kuohuu laineet tunteiden, on ranta kaislikoista ihan vapaa lyö tuulta vain se rinta ihmisen. Ei vaahtopäät nuo kynnä aallon lailla siel`missä ihmismieli myrskyää, lyö san…

Rakkauden kyynelmaljat

Tään kokenut oon joskus ennenkin kun katson lasissani viinatilkkaa, mä kyynelilläin sitä laimensin rakkaus on mulle pelkkää pilkkaa? Ei kylmin sanoin rakkautta saa ei tuppisuuna sanoa voi mitään, ei tönäisyt ne rakkautt…

Arpinen Rakkaus !

Mun silmät itkee vaik`ei kukaan huomaa, poskelleni vierii kyyneleet ei tuskalleni ole lohdun tuojaa on rakkauden kukat kuihtuneet. Mä kuljen ympyrää kuin mieltä vailla, askel menneisyyteen vajoaa nyt kahlaan kontaten jo…

Rakkaus kaiken voittaa.

Minä silloin poskeasi silitin huuliasi hellästi suutelin, oli aamu tuo eron ja kyynelten minä tuskalla kestin sen. Sinä kuiskasit,sua rakas tarvitsen miksi jatku ei elämä yhteinen? Vaikka kohtalo onnea meille ei sois mi…

Kieltä Sydämen !

Se on kieltä sydämen pienen ihmisen, sanoilla kun puhuu tunteet rakkauden. Vain toinen ymmärtää hän ken viereen jää, on elämä niin turhaa jos tunteet häviää. On tunteet sydämen kieltä rakkauden, ne merkitsee niin paljon…

Rakkauden veräjällä

Mikä on ihmisen sietokyky rakkauden veräjällä? Odottaako toisen tunnustusta? Vai laittaako veräjän kiinni? Jos sulkee portin olet taas lähtöpisteessä, vapaana henkisestä jännityksestä sydän tyhjänä. Jos odottaa noita ka…

Tunteiden kultainen portti !

On väärin jos ei saisi rakastaa ! Me jäisinäkö oltais tunnemailla? Kumpikin kun toistaan haluaa saa molemmat mitä oli vailla. Vain harva rakastaa voi yksinään? Kai itserakkaus on sitä silloin? Kun kietoo kädet ympär`its…

Monta Toivetta !

Lepää vierelläni pidä kädestäni, poista ikäväni ole ystäväni . Anna sana hellä asu sydämellä, silittäisit tukkaa posken utunukkaa . Käsi käteen liitä elämästä kiitä, kaikkea ei suotu silti tänne luotu. Ilon mulle soisit…
RunotEi vastauksia

TIIMANA ELÄMÄ !

Keskellä taivasta kuvien silta, hämärtyy laaksoihin usvainen ilta. Tuuli vain tuutii risujen teitä, kohtalo luutii voi poloja meitä ! Askel` käy harhaan sääli tai huoli ? Ystävän parhaan kuoli kun kuoli. Muistosi elää k…