bacgal

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys
Aloituksia
156
Kommenttia
799
- ELÄMÄSSÄ TÄSSÄ !Sammunut sydämen palo seestynyt tunteiden ilta, rakkaus vaikka niin jalo poistunut on tanhuvilta. Enää kai omistushalu?0172
- YstäväYstävän jos löytäisin takataskustain, pöydälle sen nostaisin katselisin vain. Siinä kirjo elämän posket punertaa, koskea4169
- Rakkauden kyynelmaljatTään kokenut oon joskus ennenkin kun katson lasissani viinatilkkaa, mä kyynelilläin sitä laimensin rakkaus on mulle pelk11163
- Muistojen kyyneleetVei kohtalo kaiken multa vei rakkaan ystävän, vaan vieläkin kaipuun tulta on rinnassa itkevän. Ei elämän monet haavat v4162
- Aallot Rakkauden!Ei aallot rannanhiekkaa koskaan tapaa siel`missä kuohuu laineet tunteiden, on ranta kaislikoista ihan vapaa lyö tuulta v6161
- Takaisin rakkauden tielle !Sä tunteillani leikit, tiedän sen et aitoa luo tunnetta kai koskaan? On sanasi sun tunnevammaisen ja rakkaus on mielestä2159
- Kieltä Sydämen !Se on kieltä sydämen pienen ihmisen, sanoilla kun puhuu tunteet rakkauden. Vain toinen ymmärtää hän ken viereen jää, on6159
- Kivulla Opittua !Oli tuskanhiki mun otsallain olin elämän risteystiellä, Sinä ystävä jolta mä avun sain olit viittana silloin siellä. Nä6159
- Tunteiden Kuningas !Oli kätesi kaulallain sulta suudelman huulillein sain, minä katselin kukkaa hyväellen keltatukkaa soitti hurmos mun rinn4158
- Arpinen Rakkaus !Mun silmät itkee vaik`ei kukaan huomaa, poskelleni vierii kyyneleet ei tuskalleni ole lohdun tuojaa on rakkauden kukat k4158
- Rakkaus kaiken voittaa.Minä silloin poskeasi silitin huuliasi hellästi suutelin, oli aamu tuo eron ja kyynelten minä tuskalla kestin sen. Sinä2153
- LAPSUUSKODILLE !Minä tarjosin auttavaa kättä joka pyyhkisi kyyneleet, lyötiin siltikin säälimättä sanat eivät nuo riittäneet. Olin vier2153
- Rakkauden veräjälläMikä on ihmisen sietokyky rakkauden veräjällä? Odottaako toisen tunnustusta? Vai laittaako veräjän kiinni? Jos sulkee p2147
- Tunteiden kultainen portti !On väärin jos ei saisi rakastaa ! Me jäisinäkö oltais tunnemailla? Kumpikin kun toistaan haluaa saa molemmat mitä oli va2135
- Monta Toivetta !Lepää vierelläni pidä kädestäni, poista ikäväni ole ystäväni . Anna sana hellä asu sydämellä, silittäisit tukkaa posken2132
- TIIMANA ELÄMÄ !Keskellä taivasta kuvien silta, hämärtyy laaksoihin usvainen ilta. Tuuli vain tuutii risujen teitä, kohtalo luutii voi p0105