Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Sama minulla. Pitkä matka tyttärelle joten ei tavata äitienpäivänä. Juuri kaksi viikkoa sitten kävin heillä ja ostin lapsenlapselle mopon. Poika lähettelee mopovideoita ja niitä katselen. "Bonus lapset ja lastenlapset" lähtivät äsken. " Bonus lapsenlapset" 2v ja 10kk olivat yökylässä. Bonuslapset tarkoittaa miehen lapsia ja lapsenlapsia mutta olen ne kyllä omasta mielestäni "adoptoinut" itselleni. Ipanoiksi heitä kutsutaan. Pienempi ipana nukkui minun vieressä alhaalla ja isompi papan kanssa yläkerrassa. Ja ipanoiden kanssa askarreltiin kortit heidän omalle äidille. Leimasimella saivat painaa kukankuvia....13.05.2017 21:07
                                                • Viimeinen remonttihomma oli meillä viime viikolla. Rautaisen puutarhakeinun kattomekanismi oli pettänyt ja myrsky rikkonut kiinnityskohdasta muovihärpäkkeet joissa myös ruuvit poikki. Mies oli kötöstänyt jotain ja myrsky oli taas rikkonut kötöstykset. Minä annoin ohjeet, revi pois kaikki rikkinäiset riekaleet ja lyö putkenpätkän sisään puutappi ja paksulla ruuvilla katos kiinni niihin puutappeihin...

Kaikki remonttihommat tehdään itse. Suunnitellaan ja neuvotellaan. Minä yleensä olen se työnjohtaja meillä ja yksi lentävistä lauseistani on: järki voittaa voiman.
                                                  13.05.2017 17:39
                                                • Itseironia se on vaikea laji.12.05.2017 15:34
                                                • Minä se muutin takaisin maalle isosta kaupungista lähelle synnyinpaikkani. En halunnut viettää kaupunkilaiselämää enää tässä iässä. En suostu säilytykseen betonikoppiin lokeroelämää elämään. Ihmisellä pitää olla oma piha ja muutama hehtaari metsää missä vaellella vapaana ja hengittää terveellistä ilmaa.12.05.2017 15:17
                                                • Okei. Ja ironia on huumorin alalaji.12.05.2017 11:28
                                                • Nykytietämyksen mukaan kateus ja katkeruus antavat energiaa ja ovat siksi hyvinkin positiivisia tuntemuksia.12.05.2017 11:12
                                                • Kiva kun kaksi erilaista luonnetta tulee hyvin toimeen keskenään. Meilläpäin oli kaikenlainen jouten oleskelu, kirjoittelu, lukeminen ja piirtely vetelehtimistä. Eivät kuitenkaan saaneet minusta kitkettyä luovuutta pois. Näkövammainen ukki osti markkinoilta kyniä ja innosti kirjoittelemaan ja piirtämään. Piirtelinkin aina kun pääsin johonkin piiloon karkaamaan.

Nykyäänkään en osaa oikein jouten olla vaikka pääsinkin jo eläkeputkeen. Teen käsitöitä ja suunnittelen ne itse. Viimeinen työpaikkani oli ikäihmisten viriketoimminnan ohjaaja.
                                                  12.05.2017 11:02
                                                • Minunkin lapsuus ja nuoruus oli kovaa työntekoa. Olen maalaistalosta isosta lapsiperheestä yksi vanhimmista lapsista, se joka hoiti pienimpiä sisaruksiaan . Lastenhoitoa, ruuanlaittoa, leipomista, siivousta...alkuaikoina sähkötön mökki, puu-uuni, ulkohuussi...myöhemmin 70-luvulla saatin uusi asuinrakennus ja sähköliesi ja pulsaattorikone. En osallistunut kuitenkaan maatilan töihin lainkaan vaan olin äidinkorvike.

Rippikoulunjälkeen menin virallisiin töihin elintarvikeosastolle myyjäksi. Viisi vuotta asustelin kämppäkaverina samanikäisen tytön kanssa ja tein kuusipäiväistä työviikkoa. Vain sunnuntait olivat vapaapäiviä. Luonteeltani olin kiltti ja tunnollinen , ujo, sekä vaatimaton. Niin kuin vieläkin hih hih...

Mitään huoletonta nuoruutta ei ollut. Lapsityövoiman uhri kuten kaikki muutkin ikäiseni maaseudulla. Mutta olen niin iloinen että opin ottamaan vastuuta ja huolehtimaan asioista.
                                                  12.05.2017 10:19
                                                • Olen niin itsekäs että pidän omaani avostetuimpana, siispä lastenhoitaja, -ohjaaja.12.05.2017 08:07
                                                • Valmistautuminen luopumiseen on varmasti vaikea haaste. Ja kaikesta luopuminen on se suurin haaste mihin voi joutua. Ja ihminen tottuu kaikkeen.12.05.2017 08:03
                                                • Ja vielä keskustelun aloittajalle, tsemppiä sinulle terveellisempään elämään:)11.05.2017 21:26
                                                • Kiitos lohdutuksesta. En yritä etsiä enenpää poistamisnapiskuukeleita, kun ei kerta löydy. Olkoon tuplana.11.05.2017 13:20
                                                • Apua. En osaa poistaa ja en kyllä varmasti kahta kirjoittanut. Vai tärisiköhän käsi? No, ei vissiin pahasti tärissyt ku tuli vaan kaksi. Hih hih. Saapa nähdä montako nyt saan...11.05.2017 12:57
                                                • Miksi tulee vastaukset tuplana?11.05.2017 11:50
                                                • Sydänleikkaus kuusivuotiaana.11.05.2017 11:46
                                                • Sydänleikkaus kuusivuotiaana.11.05.2017 11:46
                                                • Minun 60 juhlat meni niin että vieraina oli omassa kotonani vain omat sisarukset läheisten lisäksi. Tervetuliaismalja sampanjaa ja tarjoiluna oli coctail tyyppinen suolaista ja makeaa. Voileipäkakku, mansikkakakku ja juustokakku. Ja kahvit konjakilla. Kaikille ei sopinut sama päivä joten pidin juhlia kahtena päivänä peräkkäin. Lahjaksi sain sisaruksilta lahjakortin kultasepänliikkeeseen ja ostin timanttisormuksen. Läheisiltä sain lahjakortin kylpylään ja menin ihan yksin rentoutumaan ja uimaan läheiseen kylpylään. Kävimme sisaruksien kanssa läpi äitini vanhat valokuvat, muutama albumi ja irrallisia kuvia laatikossa. Minulle skannattiin ne mitä niistä halusin ja valokuva arkisto jatkoi sitten matkaa vanhimmalle veljelleni. Lapsia oli mukana viisi kappaletta ja he piirsivät minulle kuvia yläkerrassa. Valokuvien skannauksen ja lasten piirtämisen lisäksi oli sisarusten laulu " Sä kasvoit neito kaunoinen" ainoa ohjelmanumero.11.05.2017 07:49
                                                • Jep ja musta pitsimekko on hänenkin päällään se kaikkein kaunein.08.05.2017 20:25
                                                • Joo, kiitos, mutta ei kiinnosta ulkomaat. Olen kuusivuotta ulkomailla asunut nuoruudessani ja nähnyt satoja kansallisuuksia. Kolme vuotta sitten viimeksi olin ulkomaanmatkalla kun työnantaja maksoi ja nykyään minua ei saa suomen maaseudulta ulkomaille vaikka maksaisi vähän enemmänkin. Asuntovaunun kanssa erämaajärvelle ja luontoretkelle lähimaastoon ja kodassa kahvit ja grillaukset. En kaipaa hotelleja enkä vieraita kulttuureja. Suomen kaupunkireissutkin on vain pakollisia, en nauti yhtään. Arvostan omaa Suomeamme ja omaa kulttuuriamme. Kyläkaupan tavaravalikoima riittää ja ostoskeskuspäivät pari kertaa vuodessa ihan tarpeeksi. Onneksi on rauhallinen kylpylä lähellä kotia erämaan keskellä siellä voi käydä rauhassa uimassa ja porealtaassa. Eikä tarvitse nähdä vieraita kulttuureja.08.05.2017 06:25
                                                • Ruotsista löytyy kauniita pellavamekkoja, linneklänningar? Itse teen omani ihan omin pikku kätösin, mutta Ruotsin ja Tanskan pellavamekoista olen varastanut ideoita ja malleja. ne ovat enemmän minun makuuni kuin suomalainen desing. Googlettamalla ruotsiksi ja englanniksi olen löytänyt mallit.07.05.2017 19:35
                                                Edellinen
                                                Sivu 12 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää4

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!166

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Venäläismies pakeni uimalla Liettuaan – päätyi vankileirilleVenäläismies yritti äskettäin paeta kotimaastaan uimalla. Mies ui Venäjältä rajajoen
                                                • Arnold Schwarzenegger toteuttaa viimein haaveensaArnold Schwarzenegger tunnetaan parhaiten näyttelijänä, mutta hän on toiminut elämänsä
                                                • Linnanmäen vuoristorata uudistuu – tämä muuttuuLinnanmäen vuoristorata täytti tänä vuonna jo 75 vuotta. Tänä syksynä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia