Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. vinkistä. Sä oot kiva tyyppi, kun neuvot kärsivällisesti tällaisia blondejakin. Olen sen joskus ennenkin hokannut ja sanonutkin vissiin. Yritän hankkia sellaisen ubuntun, siinä sanottiin et pitää joku levy kainata kirjastosta tai tilata. Katsoin jo googlella mikä tollanen ubuntu on, varmaan siihen saa sen oikeinkirjoitustarkistuksenkin, minkä olen hukannut...
  2. Saan välillä hirveitä rakkauskohtauksia. Silloin lellin ja hemmottelen miestäni. Ja silloin pitää saada olla tosi liki ja suukotella koko ajan. Kamalaa muuten näin kuumalla kesällä.... Onnen tunne on sanoin kuvaamaton ja mä vaan hoen kuin paljon minä rakastan ja tykkään. Ja sit minä kyselen illalla tykkäätkö sinäki ja tykkäätkö varmasti ja vastaus "hmmm...tyk... tyk... kroh kroh..." Sitten mä vaan sopertelen että sinä olet koko maailman ihanin mies ja vasaus vaan "hmmm kroh kroh..."

Joskus nukkumaan mennessä pelkään, että jos ei aamua tulekkaan ja kuinka tää voi olla totta, kun tykkää niin paljon, ja usein ajattelen että mitä hyvää minä olen tehnyt, ansaitsen tämän. Tarttee varmaan pyytää illemmalla miestä karaoketansseihin ja siellä hän pyytää meille laulun nimeltä, Sateenkaari. Usein saamme sen tanssia tyhjällä lattialla kahdestaan.

*laulaa...jos en joka ilta sanokaan sua että rakastan...jos jokin aamu suukon antaa unohdan...*