Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Haen puolivalmiit yrttipatongit litilistä.
  2. Voi opiskelu on ihanaa. Tottakai kannattaa hankkia amatteja jos siihen on mahdollisuus. Minulla on kolme koulutusta, kaksi on hankittu aikuisena ja viimeinen ammattikorkeakoulusta osittain työn ohessa.

Jos minulla olisi tilanne, että saisin mennä opiskelemaan, niin että siitä jopa maksettaisiin hakisin heti Kankaanpäähän askarruttaja-kurssille, siinä olisi kiva uusi amaatti minulle. Vuoden kestäisi ja saisi asustella asuntolassa ja viettää iloista opiskelijaelämää. Toki paljon on nykyään etätehtäviä netin avulla jotka hoituisi kotoa ja työharjoittelut kotipaikkakunnalla. Olisipas kivaa.

Suosittelen siis opiskelmaan, 50 vuotta ei ole vasta kuin puolessavälissä nykykäsityksen mukaan. Itse ihan harmittelen, kun töitä riittää mun alalla ja laman vuoksi pelkästään lisääntyy ja siksi en saisi mitään avustusta opiskeluun vaan joutuisin kustantamaan opiskelut itse, niin kuin jouduin edellisetkin opintoni.

Toki on viisainta yrittää kouluttautua omaa taipumustaan tukevalle alalle, siis sellaiselle josta jo on kokemusta, työn, harrastuksen puolesta tai muutoin hankittua osaamista. En siis ihan täysin uutta alaa kyllä alottaisi.

Minun koulutukseni ovat kaikki hoito-alalta, joten liukumaa riittää. Asiakaskuntani ovat pienet lapset, mutta tarvittaessa voisin edelleen lisää opiskelemalla siirtyä muihinkin ikäluokkiin. Ehkä sitten kuuskymppisenä suuntaan nokkani sinne Kankaanpäähän, kuka tietää.

Onnea vaan ja tsemppiä kaikille opiskelijoille.
  3. Olet varmasti tosi kivan näköinen. Mä olen venäjältä molemmilta alkuperiltä, luultavasti. Toiselta alkuperältä 300 vuotta sitten alkujaan kaksi veljestä venäjältä tuli Manamansaloon... ja toiselta alkuperältä epäilty venäjältä 1819, joten ei niin kauankaan sitten huhujen mukaan...