piia.kiuru

piia.kiuru profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

"Elämä on se hassu juttu joka sattuu matkalla kalmistoon..." :-) Linkit: http://www.pokerihuone.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 26v sitten
2 aloitusta · 109 kommenttia
Tyypillistä suomaisjunttien toimintaa - puhutaan selän takana niin, että sylki suusta roiskuu. Loppujen lopuksi asiasta ei edes tiedetä juuri mitään, ollaan vaan vähän kuultu sieltä täältä. Teistäkään tuskin kukaan uskaltaisi edes avata suutaan, jos olisi mahdollisuus sanoa jotai julkisesti. Nössöt.
Minä en pidä kumpaakaan sormusta, vaikka sellaiset ovat kyllä kaapissa :) tuli hankittua nuoruuden höperyydessä, kun en uskaltanut "vastustaa tapoja". Tänä päivänä en niitä hankkisi vain miellyttääkseni muita. En ole koskaan pitänyt sormuksia, en ennen kihloihin/naimisiinmenoani, enkä sen jälkeen. No, vähän aikaa pidin niitä sormessani kihlajaisten ja häiden jälkeen, että sukulaiset ja ystävät saavat katsella... monelle tuntui olevan kiinnostavin asia koko jutussa nähdä millaiset sormukset minulla on. Sen jälkeen talletin ne kaappiin, ja siellä ne ovat olleet jo 17 vuotta. Sukulaiset ja ystävät ovat jo huomanneet aikapäiviä sitten, etten käytä niitä. Kyselyjä on piisannut kiitettävästi, aivan niin kuin olisin tehnyt kamalan rikoksen. Kerroin syyn: en tykkää sormuksista. Jotkut sitten kauhistelemaan, että vihkisormuksen pitämättömyys tuottaa huonoa onnea avioliittoon, he eivät itse uskaltaisi luopua siitä... naurettavaa taikauskoa. Minulla on takanani pitkä, hyvä avioliitto ilman mokomia tyhjänpäiviäisiä hiluja. Mielestäni avioliitossa olennaista ei ole joku typerä rinkula jossain killumassa, vaan aivan muut asiat..

Se katsooko joku "sillä silmällä" meitä sormuksettomia, ei ole minun ongelmani.