Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
gampsu
profiilit
gampsu
gampsu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olet tehnyt sen logon? Yleensä saat sen vaihdettua itse ohjelmassa esim. Illustratorissa. Rgb-arvot ei toistukaan kuten cmyk-arvot, kun ne on eri värijärjestelmiä. Pms-kartta ei auta, ellei siinä ole vieressä niitä cmyk-väreinä...Ihmettelen miksi sulla on ylipäänsä logo rgb-muodossa, ootsä tehnyt sen Photarilla?
10.02.2010 19:50
Lento suoraan Ho Chi Min Cityyn (entinen Saigon) ja sieltä tunnin lento Phu Quochin saarelle. Varatkaa netistä etukäteen matkat ja hieno bungalowi rannalta kahdeksi viikoksi. Edullista, loistava ruoka, puhdas vesi. Ruoka ja olut halpaa, viini kallista. Visiitti mm. entisten jenkkisotilaiden Ice Cream beachille saaren toiselle puolelle. Mopo alle ja saarta kiertämään. Kuskinkin saa tietysti. Ostosparatiisit mantereella, täältä voit ostaa mustaa pippuria ja kalaöljyä, jota tosin et voi viedä lentokoneeseen. Hierontaa rannalla, riippukeinussa päikkärit, illalla rantakemut reppukiertäjien kanssa. Porsastelua ja irtailua ei näy onneksi. Snorklauksesta en tiedä, mutta sitä voi tehdä ainakin mantereella. Suosittelen lämpimästi.
22.01.2010 10:48
Eikös juu heh.
21.01.2010 11:37
Pastardo koko jätkä. En yhtään ihmettelisi. Berlusconi-Suomi -sanakirja käyttöön, ei tuollaiset neidit mene tässä maassa läpi heh. "Lasciate mi cantare con la gitarra in manooo..."
21.01.2010 11:32
Tota, kandeeks mun heittää roskiin se Adoben Reader kokonaan? Mietin vaan, että kun teen kuitenkin Acrobatilla paino-aineistoja? Tulipas taas tenkkapoo.
21.01.2010 11:17
Allekirjoitan täysin nuo kaikki. Tätä kohtaa jäin aprikoimaaan kohdassa 7 (Microsoftin omat softat!)
...Adobe Readerin sijasta käytä esim. Foxit Readeria.
Mulla on aina ollut Acrobat ja sen Reader. Mikä toi Foxit on, en ole kuullukaan?
21.01.2010 11:00
Siinä keskivaiheilla, kun katselet. Siellähän on myös se päivämäärä, joka sulla jostakin syystä on kait päällä. Mulla kyllä on Yleinen, kun avaan Excelin eli kirjoittaa automaattisesti perusnumerot niinkuin pitääkin..
Ne Excelin perusasetukset kandee katsoa sieltä Office-painikkeen takaa, noissa jenkkiversioissa on kaikissa ohjelmissa jotain muutettavaa...
18.01.2010 19:38
Sulla jäänyt päivämäärä päälle. Siis pc:ssä klikkaa vaikka oikea painike solun päällä...ja sit sitä kautta.
Office 2007 pääset sieltä office-painikeen kautta > Excel-asetukset.
18.01.2010 19:10
Tee vaan portfoliosi ja cv:si yhdeksi pdf-tiedostoksi. Itse olen tehnyt taitto-ohjelmalla (InDesign) esityksen itsestäni, josta sitten olen tehnyt yhden monisivuisen pdf-tiedoston. Sen laitan liitetiedostona e-mailin mukana vain niille kenelle haluan. Ei ole ollut ongelmia, perille on mennyt, koska soitan ja kysyn, onko mennyt perille. Normaali taktiikka esim. suoramarkkinoinnissa.
Sit mulla on kotisivut, jossa on erilliset sivut eri cv:ille ja työnäytteille. Niitä pääsee katsomaan vain henkilö, joka pyytää minulta siihen salasanan. Ei tartte lähetellä omia töitä summassa ympäri maailmaa ja ties kenelle.
Eli jos haluat lähetellä ikäänkuin avoimia työhakemuksia yrityksiin, niin avaa itsellesi kotisivut ja tee sinne salasanasuojaus työnäytteillesi. Jos et osaa tehdä kotisivuja, niin avaa esim. www.kotisivukone.fi kautta, se on ainakin helppoa, halpaa ja saat sen suojauksenkin automaattisesti heiltä; ei tartte koodailla.
Mutta mielipiteitä on monia, tämä minun tapani.
18.01.2010 14:46
Photari kallis, Gimp ilmainen. Photaria suosittelen, Gimpiä harjoittelen, mutta vaikuttaa tosi hyvältä sekin.
17.01.2010 12:29
Sit kopioi/liitä sen Dreamweaveriin.
17.01.2010 12:10
File> Pdf
noin yleensä. Nykyisin kaikilla ohjelmilla saa sen helposti. Mut eri asia sit teetkö näyttö-PDF:n vai paino-PDF:n...
17.01.2010 12:08
Kun avaat Phtoshopissa New > Background Content > White
niin sit saat blancon pohjan ainakin, jos siis käsitin mitä tarkoitit "ruutuväripaskalla"...
17.01.2010 11:21
En ole törmännyt Photoshopin kanssa tuollaiseen...Mä katsoisin jonkun kuvan historiapaletista missä kohtaa mennyt vikaan. Ettei olis jokin filtteri jäänyt päälle.
17.01.2010 11:16
OpenOffice toiminut loistavasti, Macissä en ole kylläkään testaillut. Yksi erinomanen juttu sen Writerissa on, että voit tehdä nettisivustonkin siinä olevalla editorilla Tiedosto>Uusi>Html-asiakirja. Kuvat, linkit, painikkeet, taustat ym. saa helposti lisättyä, ei tartte kirjoittaa koodiin.
Word 2007 on tietty kans hieno ohjelma (täysin muuta kuin se vanha 2003). Tilaa Wordin uusi opiskelijaversio 2 kk toiseen sähköpostiin, saat harjoitella lisää;) < Älä lue tota.
07.11.2009 17:45
Lukekaa "Suomalaisten kovat paikat Länsi-Balkan 1992-2008". Opitte enemmän lapset lukemalla kuin haukkumalla muita esimerkiksi täällä Suomi24:ssä.
06.10.2009 11:33
http://viestinta.kpakk.fi/oppimateriaalit/dreamweaver/index2.html
Löysin itsekin vasta äskettäin ja ajattelinpa kerrata.
28.09.2009 15:35
Uusi Testamentti, suosittelen.
Ps. Tuo Santeri X muun muassa voi itse todella huonosti, toivotaan että hänkin uskaltaa pyytää apua.
17.09.2009 10:01
...
16.09.2009 10:25
Höh - agentti 007 ja sen hienon auton rekkari 514. Luulis kaikkien miesten tietävän:) Ja mikäs oli Akun auton numero -samaa triviaalitiedon sarjaa...
12.09.2009 10:40
2 / 4