Vapaa kuvaus

Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

307

Kommenttia

1219

1. Jäämies Ötzin kuolema

"Rantaneuvos"
    Suomussalmi
    3
    540
  2. Rantaneuvoksen uusin

oivallus ensi vuodesta alkaen kun itse kysyn ja neuvoksen luotettava haamukirjoittaja kirjoittaa kysymyksiini vastauksen
    Suomussalmi
    9
    538
  3. Helluntalais seurakunta

Suoran toiminnan mies kysyi itse uudelta kauppias Niskaselta minne joutuvat vanhenevat tuotteet uudesta K- kaupastanne j
    Kainuu
    5
    534
  4. Mitä me oikein pelkäämme

Suomussalmella kun emme saannet hyväksi havaittua, nimimerkillä kirjoittavia kokoontumaan.
    Suomussalmi
    6
    530
  5. Minkä vuoksi enää kannattaa jäädä Suomussalmelle?

Suomussalmella elää yhä sellainen käsitys omasta tulevaisuudesta, että täällä olisivat yhtäläiset mahdollisuudet selvity
    Kainuu
    4
    528
  6. Selviäkö tästä kukaan?

Suomussalmelainen tai ulkopaikkakuntalainen. Hyvää Keskiviikkopäivää kaikille Kainuulainen kotikasvatus ei ole ollut kos
    Suomussalmi
    3
    523
  7. Rantaneuvoksen työtapaturma

sattui tänne kirjoittaessa ja tulevasta kansanjuhlasta Ämmänsaaressa, joka vaati heti oikaisuni, oikea ajankohta on 27.0
    Suomussalmi
    2
    521
  8. Tämän päivän mietelause on

Tule toimeen itsesi, Neuvoksen kanssa ja kunniota vanhempia ihmisiä aina.
    Suomussalmi
    11
    518
  9. Kianto muistelee

Teoksessaan Iki-Kianto muistelee kirjailija kertoo Ryysyrannan Joosepin henkilöistä: Minulta on kysytty, ovatko kaikk
    Suomussalmi
    3
    507
  10. Ivalossa tavataan 28.06.2008

valtakunnallisille nälkää näkevienpäiville, ilmoita itsesi ilmaisruokailuun 23.06.2008 kello 16.00 mennessä, Ritvalle ta
    Inari
    2
    507
  11. Tv - dokumentti Rantaneuvoksesta

tehtiin jo kesällä 1995 ja tuli ulos Tv-2 toimesta, syksyllä samana vuonna, Eu-vaalien jälkeen, koska olin vaalikarantee
    Suomussalmi
    6
    506
  12. Kössi-eno teit miehen työn

jota arvostan korkealle, lisää vain saapi tulla se oli jo korkea tasoista tekstiä, "Neuvos"
    Suomussalmi
    7
    503
  13. Sami Seliö tulee

näyttämään Suomussalmelaisille, miten sitä vettä myötenkin pääsee vauhdin hurmaan, alle kolmessa sekunnissa mennään jo s
    Suomussalmi
    3
    502
  14. Seppänen

Huomenna sitä ollaan Iisalmessa me Seppäsen sukuuun kuuluvat, kyytiin vielä sopii jos soittaa suoraan mulle 040-5944053
    Suomussalmi
    2
    496
  15. Puhumme ja kirjoitamme murteella

Tällä tavalla meidät paremmin tunnistaa, hienostuneista maailman massasta se on meidän tapamme komunikoida, saman mielis
    Suomussalmi
    6
    490
  16. Meidän valitsemat ja heidän "Dudjetti" puheensa

Eduskunnan kiivas "Dudjetti" keskustelun alku on sitten jälleen käytynä tänään ja jatkuu eduskunnassa aina kymmeen asti
    Suomussalmi
    8
    489
  17. Neuvos sai postia eduskunnasta

tänään, kansanedustaja Merja Kyllönen vastasi ystävällisenä kansanedustajana minulle ja toimitan sen samantein teille ka
    Suomussalmi
    4
    479
  18. Wilkommen = Tervetuloa

65-vuotiata epäiltii alaikäiseksi (einen 65-jährigen hat man im Verdach gehabt, minderjährig zu sein) Yhdysvalloissa 65-
    Paikkakunnat
    11
    476
  19. Tämä on vasta alku soittoa

mitä vielä on edessä päin sen tuletta vielä kokemaan en ole mikään lepsusetä jos niin te sellaista minusta luulette, toi
    Suomussalmi
    4
    475
  20. Keräset lukiolle ÄMMÄNSAARESSA

5.7.2008 kello 12.40 SUKUSEURA KERÄNEN RY,N HALLITUS
    Suomussalmi
    4
    474