rantaneuvos1
Vapaa kuvaus
Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
307
Kommenttia
1219
- 3540
Rantaneuvoksen uusin
oivallus ensi vuodesta alkaen kun itse kysyn ja neuvoksen luotettava haamukirjoittaja kirjoittaa kysymyksiini vastauksen9538Helluntalais seurakunta
Suoran toiminnan mies kysyi itse uudelta kauppias Niskaselta minne joutuvat vanhenevat tuotteet uudesta K- kaupastanne j5534Mitä me oikein pelkäämme
Suomussalmella kun emme saannet hyväksi havaittua, nimimerkillä kirjoittavia kokoontumaan.6530Minkä vuoksi enää kannattaa jäädä Suomussalmelle?
Suomussalmella elää yhä sellainen käsitys omasta tulevaisuudesta, että täällä olisivat yhtäläiset mahdollisuudet selvity4528Selviäkö tästä kukaan?
Suomussalmelainen tai ulkopaikkakuntalainen. Hyvää Keskiviikkopäivää kaikille Kainuulainen kotikasvatus ei ole ollut kos3523Rantaneuvoksen työtapaturma
sattui tänne kirjoittaessa ja tulevasta kansanjuhlasta Ämmänsaaressa, joka vaati heti oikaisuni, oikea ajankohta on 27.02521Tämän päivän mietelause on
Tule toimeen itsesi, Neuvoksen kanssa ja kunniota vanhempia ihmisiä aina.11518Kianto muistelee
Teoksessaan Iki-Kianto muistelee kirjailija kertoo Ryysyrannan Joosepin henkilöistä: Minulta on kysytty, ovatko kaikk3507Ivalossa tavataan 28.06.2008
valtakunnallisille nälkää näkevienpäiville, ilmoita itsesi ilmaisruokailuun 23.06.2008 kello 16.00 mennessä, Ritvalle ta2507Tv - dokumentti Rantaneuvoksesta
tehtiin jo kesällä 1995 ja tuli ulos Tv-2 toimesta, syksyllä samana vuonna, Eu-vaalien jälkeen, koska olin vaalikarantee6506Kössi-eno teit miehen työn
jota arvostan korkealle, lisää vain saapi tulla se oli jo korkea tasoista tekstiä, "Neuvos"7503Sami Seliö tulee
näyttämään Suomussalmelaisille, miten sitä vettä myötenkin pääsee vauhdin hurmaan, alle kolmessa sekunnissa mennään jo s3502Seppänen
Huomenna sitä ollaan Iisalmessa me Seppäsen sukuuun kuuluvat, kyytiin vielä sopii jos soittaa suoraan mulle 040-59440532496Puhumme ja kirjoitamme murteella
Tällä tavalla meidät paremmin tunnistaa, hienostuneista maailman massasta se on meidän tapamme komunikoida, saman mielis6490Meidän valitsemat ja heidän "Dudjetti" puheensa
Eduskunnan kiivas "Dudjetti" keskustelun alku on sitten jälleen käytynä tänään ja jatkuu eduskunnassa aina kymmeen asti8489Neuvos sai postia eduskunnasta
tänään, kansanedustaja Merja Kyllönen vastasi ystävällisenä kansanedustajana minulle ja toimitan sen samantein teille ka4479Wilkommen = Tervetuloa
65-vuotiata epäiltii alaikäiseksi (einen 65-jährigen hat man im Verdach gehabt, minderjährig zu sein) Yhdysvalloissa 65-11476Tämä on vasta alku soittoa
mitä vielä on edessä päin sen tuletta vielä kokemaan en ole mikään lepsusetä jos niin te sellaista minusta luulette, toi4475- 4474