Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
uralin
profiilit
uralin
uralin
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
451
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä haluaisin, että Kari Tapio levyttäisi suomeksi Tom Jonesin erittäin kauniin hitaan valssin -the anniversary song- englanninkieliset sanat menee näin alku.. oh,how we danced on the night we were wed we vowed our true love...
Danny on joskus laulanut tuota laulua joillakin keikoilla englanniksi, sieltä olen oppinut tuntemaan tuon laulun, jos vain löytyisi joku joka käännöksen tekisi tuosta laulusta niin Kari Tapio sopisi esittäjäksi.
10.10.2006 18:11
Vaikka en ole franchising yrittäjänä ollut koskaan niin kävin minäkin lukemassa tuon mainitsemasi jutun! Nettiversio on luettavissa alla olevan linkin kautta.
http://www.pam.fi/viestinta/pam-lehti/artikkeli/?ARTIKKELI_NUM=54766
10.10.2006 12:21
Upea, rytmikäs laulu Dannyn levytys vuodelta 1979 -Syli lämmittää. Suomenkielisen käännöksen tehnyt Raul Reiman ulkomaalaisesta kappaleesta -oh susie- Danny laulaa, sanat menee näin: ..kun tylsät päivät masentaa kun mieltä jokin harmittaa en silti yksin jää syli lämmittää... lämpöinen kuin höyhentyyny on hän sylistään...
24.09.2006 19:27
Vaikuttaa asunnon hintaan paljon esim. onko tulossa remontteja taloyhtiöön, jos on kyseessä kerrostalosta osakehuoneisto, jos on esim. putkiremotti tulossa tai hissiremontti niin saat halvalla asunnon..kannattaa kysellä kaikki tarkkaan, kun ja jos on asuntoa aikeissa ostaa.
esim. kun luen paljon sanomalehtiä niin oli aika hirveeltä kuulostava juttu lehdessä, eräs rouva omistaa asunto osakkeen muistaaksein oli 160 neliöä ja tulossa putkiremontti taloon remontti tulee sille rouvalle maksamaan 70 tuhatta euroa!
22.09.2006 18:40
Sinun kannattaa tehdä työsuojelupiiriin ilmoitus tuosta esimiehestä.
12.09.2006 22:03
Kappale on nimeltään: Vain eteenpäin
10.09.2006 05:45
Minun mielestä, jos työnantaja irtisanoo sinun työsopimuksen olipa syy mikä tahansa niin ei pitäisi tulla karenssia sinulle, mutta, jos itse sanot irti työsopimuksesi niin silloin tulee karenssi.
04.07.2006 16:37
Anniinan -karataan pois kappaletta olen kuullut radiosta muutaman kerran ja ihan samanlainen sävel kuin Anne Mattilan perutaan häät kappaleessa kuunnelkaapa. Anniinan muita kappaleita en ole kuullut, mutta tuo karataan pois on hyvä laulu kivat sanat.
22.06.2006 14:46
En tarkoittanut sitä, vuonna 2002 tv2 esitti sata häme soi konsertin jossa oli Paula ja Kari laulamassa yhdessä ja erikseen.
23.04.2006 19:13
Paula on tanssinut Kari Tapion kanssa eräässä konsertissa tv:ssä esiintyivät yhdessä ja lauloivat mm. -poika varjoisalta kujalta ja siinä välisoiton aikana laittoivat tanssiksi, jiven tahtiin.
22.04.2006 16:51
myös Berit, Mona Carita -helli mua hiljaa
20.03.2006 17:54
23 / 23