Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Nightwish ja Avenged sevenfold Suosikkileffat: Harry Potterit ja Hurjapäät Lempikirjat: Harry Potterit Vapaa-aikanani: piirrän, kuuntelen musaan, Pelaan pelejä, käyn lenkillä....... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pokemon ja the Sims Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät Kotieläimet: Kissa Ruoka & juoma: Pizza ja Coca-cola Linkit: http://www.serebii.net, http://www.radosims.com, http://www.geocities.com/teejii2/, http://www.filb.de Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Kolmikannanalaaste,Tyrnävän yläaste ja Muhoksen Luovi Ammatti: Muu Työskentelen: Keittiöllä Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

143

Kommenttia

738

  1. pokemon crystal

    mulla on aika kauan ollu tuo mun crystal peli, koska ei toimi kellonpysähdyksen takia. Voiko sitä pelin sisäistä kelloo
    Piirretyt
    6
    457
  2. outo juttuu

    tota mä tänään kattoin nauhalta pokemon eka kauden jaksoja. Jaksot jäinen uhka ja joulun Jynx jaksoissa Ashillä on yhtäk
    Piirretyt
    11
    453
  3. Suositelkaa hyvää animee

    Mä omistan pokemonii, fruits baskettiä, Weedii, Hopeanuolta ja oon kattonu netistä Inuyashaa. Nii ja omistan kans kissoj
    Anime ja manga
    11
    447
  4. vanhoja pelejä

    Oisko mitään nettipelikauppa missä myydään nes ja snes aikasia pelejä ja ohjaimia. En sit tarkota huuto nettiä.
    Nintendo
    1
    441
  5. PS2

    Laittakaa 5 hyvää ja 5 huonoa peliä. Mun 5 hyvää peliä; 1.Ratchet and Clankit 2.Need for speed Most wanted 3.Red faction
    Playstation
    6
    426
  6. Kysyttävää

    Mä pelaan pokemon Emeä ja etin route 119 Feebasia onkimalla. Vaan tulee kaikkia muita Pokemonia. Oisko mitään muuta tapa
    Piirretyt
    6
    420
  7. Muistaako?

    kukaan sen nimistä piirrosohjelmaa joka tuli muistaakseni maikkarilta 90-luvulla, ku tomaatit soseeksi. Siinä oli muista
    Piirretyt
    3
    420
  8. Kysyttävää

    Voiko firedissä ja emessä opettaa Pikachulle volttacklea (voltti-isku)? Ainakin se isku tossa ohjelmassa näyttää siisti
    Tv ja radio
    10
    420
  9. Tänne

    Mistä päin nettiä löytyis Pokemon jakso videoita? Niitä ensimmäisiä jaksoja. Minulta puuttuis 5, 6 ja 7 videot.
    Piirretyt
    4
    410
  10. Vamppyyrianimea

    Voisko joku sanoa jotain vamppyyri animea? Mielellään englanniksi puhutti, jos ei oo puhe englanniksi niin tekstityskin
    Anime ja manga
    8
    399
  11. Leafgreen

    Mä oon läpässy jo elite 4:n ja oon käyny jo kaikki saaret ja pyydystäny Mewtwon. Ei pelissä taida olla enää mitään? Ja
    Tv ja radio
    2
    394
  12. Final fantasy kymppi

    Oon jumissa eräässä kohassa, jossa mun pitäs hakata Seymour ja kaks sen "vartiaa"? Miten tuo kohta mennään? Ois kiva, jo
    Playstation
    3
    393
  13. kysyttävää

    Miten siinä miracle towerin pääsee läpi. Se torni,joka on aavikolla. Miten sen pääsee läpi, kun meen seuraavaan kerrokse
    Piirretyt
    8
    391
  14. Pokemon animen 16 kausi

    Mitähän Ash meinaa puuhata, kun Unova liiga on ohi? Ainakin 15 kauden vimpassa jaksoissa. Ash palaa Pallet towniin viimi
    Piirretyt
    19
    390
  15. Smurffit

    Minulle iski viilis kattoa Smurffeja. Oon kyllä keränny kyseisestä dvd:istä ensimmäiset 4 osaa ja kattonu moneen kertaa.
    Piirretyt
    0
    387
  16. Prätkähiiret

    Kuinka monta on niitä dvd:llä olevia Prätkähiiret(alkuperäiset)on? Ainakaan niitä uudelleen tehtyjä Prätkähiiriä halua.
    Piirretyt
    2
    386
  17. Kysely

    1.Kuka on paras kouluttaja sarjassa? 2.Mikä on lempi Pokemon? 3.Mikä Pokemon haluaisit olla? 4.Paras Pokemon peli? 5.Par
    Piirretyt
    7
    382
  18. Apua Super Mario3

    Pelaan advance versiota. Tarvin apua kasi maan pikkulinnan läpipääsyyn. Olis kiva, jos auttaisitte.
    Seikkailupelit
    4
    380
  19. Eevee

    Saako pearlissa Eeveetä mistään? Ja ketokaa, jos saa Eeveen niin miten se kehitetään Leafreoniksi tai Claseoniksi?
    Piirretyt
    5
    374
  20. Kysymys

    Onko vielä missään nettipali kaupassa. Super Mario bros 2 Game boy advance sp:lle?
    Seikkailupelit
    1
    372