Vapaa kuvaus

*lisää tähän jotain mielenkiintoista tietoa* Suosikkibändit/artistit: Sonata Arctica Suosikkileffat: .. Katson tv:stä mieluiten: House Kotieläimet: Kissa, koira En pidä: Vittuilijoista ja paskanpuhujista Parhaat matkakohteet: Derplandia, Memecenter Ruoka & juoma: kotiruoka Koulutus: Peruskoulu Koulut: ala-aste,ylä-aste,lukio Ammatti: Opiskelija Työskentelen: opiskelen Yhdistykset/kerhot: kuviskerho,teatteri Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: Anime, manga, kirjat, kirjoittaminen, piirtäminen

Aloituksia

11

Kommenttia

549

1. tänne palstalle. Täällä on todella hyviä kysymyksiä, joita on hauska pohtia.

Jeesus on erillinen osa Jumalaa kuin Pyhä Henki ja Isä. Isä oli taivaassa, ja Jeesus oli maanpäällä. Kun Jeesus kuoli, Isä herätti tämän, koska Jumalan Jeesus-persoona oli kuollut. Henki ja Isä elivät vielä silloin. Jumala kai osaa jakaa persoonansa moneen osaan, jotka toimivat erillään.
  2. Minulla oli kolme rakasta ystävää: M, S ja T. He olivat minulle kaikki kaikessa, S ja M läheisempiä kuin T.

Asun 28 km päässä M:stä ja S:stä, T asuu heistä n. 70 km päässä. M ja T ovat minua ja S:ää vuoden vanhempia. T lähti opiskelemaan yläasteenjälkeen naapurikuntaan, M jäi tänne lukioon, minne minä ja S:kin suuntasimme.

Kerran heräsin siihen että S lähettää viestin. Hän kertoi että T on heillä ja M on tulossa. Kun kysyin, miksei minua oltu pyydetty mukaan sain vastaukseksi: ai, sori unohdin.
    Toisen kerran minulla oli vaikeaa: mummoni oli sairas, hän oli terveyskeskuksessa ja ennen sinne menoa hän oli puhunut omasta kuolemastaan. Olin aivan maassa, sillä mummoni on asunut luonamme aina ja on minulle rakas. No sain ystäviltäni tukea ensimmäisen illan. Seuraavana päivänä kuulin että S ja M olivat menossa T:lle. Koin itseni hylätyksi, eikä asiaa auttanut se, että kun sanoin siitä, sain kuulla että keksin salaliittoteorioita pienessä päässäni. Se sattui.

Toisella kertaa minä ja M olimme S:llä. Puhuimme T:n kanssa mesen välityksellä. T sanoi että hänellä oli rankka päivä, ja itki koska ei ollut mukanamme. S:n mielestä se oli söpöä. Jos itse olisin sanonut noin, olisin saanut tyystin toisenlaisen vastaanoton.
    No, nämä asiat ovat sovittu, mutta ne jättivät minuun jälkensä. Ne jäljet tosin pahensivat asioita.

Nyt keväällä sain tietää että T ei pidä minua enää ystävänään, vaan kaupanpäällisenä, eli hän ei tahtonut olla minun kanssani, vaan vain S:n ja M:n. T myös puhui S:llä siitä, että olen idiootti, huomiota hakeva pentu, joka puhuu hänestä paskaa. S kertoi tämän kaiken minulle ja M:lle.

Voin myöntää että hain huomiota joskus, mutta nyt olen kasvanut siitä yli. T ei sitä tiennyt koska hän ei nähnyt minua kovin usein. Paskaa en ole hänestä puhunut. S ja M:kin ovat tätä mieltä. En olisi voinut puhua T:stä paskaa muille kuin heille.

Kun sain tietää että olin kaupanpäällinen T:lle, tulin hyvin surulliseksi. Hän oli minulle rakas ystävä ja minulla, ja muilla ei ollut tästä mitään aavistakaan. Hän oli leikkinyt kaveria minulle. S ja M olivat myös sitä mieltä, että T ei ollut tehnyt oikein, T sanoo että käännytin S:n ja M:n häntä vastaan. En todellakaan tehnyt niin.

Yritimme puhua asiat selviksi mesessä, mutta T alkoi syyttämään S:kin. S oli kuulemma kaiken pahan alku ja juuri ja puhui T:stä paskaa.
    Ei S kuitenkaan puhunut hänestä paskaa. S oli lähettänyt minulle heidän välisensä mesekeskustelun, missä T sanoo minun olevan idiootti ja paskaapuhuva pentu. Se oli pitkä mesekeskustelu, enkä usko, että kukaan näkee vaivaa kirjoittaa 45 kilotavua puhuakseen toisesta paskaa?

T piti minua dramaattisena hahmona, sen takia kun olin loukkaantunut siitä, että jäin parikertaa ulkopuolelle. Tiedän että se oli lapsellista, mutta kun sanotaan, "sori, unohdin kertoa sinulle", se sattuu. Olin heikko ihminen, ja sen takia tuntuu, että pilasin kaiken. S ja M ovat vielä ystäviäni, T ei.
  3. sarkasmia.