Naruto alkaa ilmestyä helmikuussa suomeksi :D ihanaa! nyt kaikki saavat seurata narutoa mangana jos tahtovat. Ennen on pitänyt osata joku englantia ja/tai ruotsia hyvin mutta nyt sellaisetkin joilla ei ole kovin hyvää k…
Olen 17-vuotias lukiolaistyttö. Käyn filosofian etiikka-kurssia, jossa on tehtävänä tehdä jostain eettisestä ongelmasta eräänlainen tutkielma. Valitsin abortin, ja haluaisin nyt kuulla ihmisten mielipiteitä abortista. 1…
Onko suruun/ahdistukseen/vihaan syöminen syömishäiriö vai vain selviytymiskeino? Huomasin että minulla on tällainen "tapa", ja aloin poihtimaan asiaa. Tietenkään se ei ole hyvä juttu, mutta voiko sen laskea syömishäiriö…
Täytän kesällä 17-vuotta ja syntymäpäiväni ovat Simerockin ajankohdassa, ja jos Sonata Arctica esiintyy siellä, haluan mennä katsomaan. Ajattelin näin ensikertalaisena pyytää jotakuta ystävistäni mukaani, se olisi turva…
Ensinnäkään, kyseessä ei ole suhde, vaan pikemminkin suhteen lopettaminen heti alkuunsa. Sain pari päivää sitten fb:ssä keskutelunavauksen tuntemattomalta mieheltä. Profiiliani ei voi löytää, ilman että olisi edes jonku…
Minulle tuli maanantaina ja tänään hirveän huono olo syötyäni salaattia, joka sisälsi ruohosipulia. Kurkkuani kuristi, vatsani kipeentyi ja olin oksentaa. Oireet helpottuivat samariinin juonnilla ja päiväunilla, mutta v…
Kyselen, onko tätä peliä julkaistu Suomessa ja jos on niin saako sitä jostain kaupasta vielä. Ja jos jollain on kyseinen peli niin olisiko halukas myymään?
Onko se kunnioittavampaa ilmoittaa vaikka päivää ennemmin, ettei tule tapaamiseen tai yhteiseen harrastukseen, vai onko se oikein että ilmoitetaan paria tuntia ennen asiaa, jos on jo kauemman aikaa tiedetty ettei tule s…
Onko Suomessa muita kauppoja kuin Fantasiapelit, Blippo, Ippai ja Urumi, joista on mahdollista löytää Naruto-sarjan pehmolelua. Metsästän itselleni Orochimaru-pehmolelua, mieeluusti Shippuden versiota koska se on söpömp…
Etsin muutamaa sarjaa. Fantasiapeleistä olen usein tilannut kavereiden kanssa kimpassa mutta tahtoisin nämä sarjat Utawarerumono Darker Than Black Air eikä näitä löydy Fantsusta... Ulkomailta tilaaminen on hankalaa, jot…
Keväällä olisi tulossa luultavimmin yo-juhlat. Tosin, eivät ne voisi oikeastaan enää kiinnostaa paskan vertaa, enkä todellakaan pidä niitä juhlina. Hyvistä ystävistäni ehkä vain yksi on tulossa. Muut vieraat ovat vanhem…