Vapaa kuvaus

*lisää tähän jotain mielenkiintoista tietoa* Suosikkibändit/artistit: Sonata Arctica Suosikkileffat: .. Katson tv:stä mieluiten: House Kotieläimet: Kissa, koira En pidä: Vittuilijoista ja paskanpuhujista Parhaat matkakohteet: Derplandia, Memecenter Ruoka & juoma: kotiruoka Koulutus: Peruskoulu Koulut: ala-aste,ylä-aste,lukio Ammatti: Opiskelija Työskentelen: opiskelen Yhdistykset/kerhot: kuviskerho,teatteri Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: Anime, manga, kirjat, kirjoittaminen, piirtäminen

Aloituksia

11

Kommenttia

549

1. Naruto suomeksi! JIPII

Naruto alkaa ilmestyä helmikuussa suomeksi :D ihanaa! nyt kaikki saavat seurata narutoa mangana jos tahtovat. Ennen on p
    Anime ja manga
    16
    2757
  2. Ihmisten mielipiteitä aborteista

Olen 17-vuotias lukiolaistyttö. Käyn filosofian etiikka-kurssia, jossa on tehtävänä tehdä jostain eettisestä ongelmasta
    Abortti
    14
    1642
  3. Onko suruun/ahditukseen/vihaan syöminen.

Onko suruun/ahdistukseen/vihaan syöminen syömishäiriö vai vain selviytymiskeino? Huomasin että minulla on tällainen "tap
    Syömishäiriöt
    10
    1172
  4. Simerock:iin alaikäisenä YKSIN?

Täytän kesällä 17-vuotta ja syntymäpäiväni ovat Simerockin ajankohdassa, ja jos Sonata Arctica esiintyy siellä, haluan m
    Festivaalit ja konsertit
    3
    513
  5. Miten sanoa nätisti "ei kiitos".

Ensinnäkään, kyseessä ei ole suhde, vaan pikemminkin suhteen lopettaminen heti alkuunsa. Sain pari päivää sitten fb:ss
    Monikulttuuriset suhteet
    20
    429
  6. allergiaa?

Minulle tuli maanantaina ja tänään hirveän huono olo syötyäni salaattia, joka sisälsi ruohosipulia. Kurkkuani kuristi, v
    Ruoka-allergiat
    1
    424
  7. Utawarerumono ps 2 peli

Kyselen, onko tätä peliä julkaistu Suomessa ja jos on niin saako sitä jostain kaupasta vielä. Ja jos jollain on kyseinen
    Anime ja manga
    2
    328
  8. Mietin.

Onko se kunnioittavampaa ilmoittaa vaikka päivää ennemmin, ettei tule tapaamiseen tai yhteiseen harrastukseen, vai onko
    Pulinat
    1
    313
  9. Etsitään: Plushie!

Onko Suomessa muita kauppoja kuin Fantasiapelit, Blippo, Ippai ja Urumi, joista on mahdollista löytää Naruto-sarjan pehm
    Anime ja manga
    0
    264
  10. mangaa

Etsin muutamaa sarjaa. Fantasiapeleistä olen usein tilannut kavereiden kanssa kimpassa mutta tahtoisin nämä sarjat Uta
    Anime ja manga
    1
    262
  11. Olen pettynyt.

Keväällä olisi tulossa luultavimmin yo-juhlat. Tosin, eivät ne voisi oikeastaan enää kiinnostaa paskan vertaa, enkä tode
    Ystävyys
    7
    224