Vapaa kuvaus

Olen joskus maalannut maisematauluja ja muutenkin kuvitellut suuria. Kuitenkin vähän on toteutunut. Mutta onhan vielä paljon tekemättä kuten tämä netti- leikki ja melkein kaikki maailmasta näkemättä. Ehkä huomenna...! Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: matkailu En pidä: Röyhkeänviisaat Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

36

Kommenttia

161

  1. saattaa olla tarkoitettu kiusaksikin! Meitä kun on tällä planeetalla niin moneen junaan. Olen palannut reissusta ja taidan aloittaa taas tällä ja muilla nimillä kirjoittelun. Voi niissä tietysti osua mielipiteitäkin, mutta pyrin olemaan avuksi asia/kokemustiedolla. Ja autohan on se diesel Octavia farmarina. Tuon vanhemman tunnen jo aika hyvin(02). No tuuppareilla ja välimalleilla on vielä enemmän kokemusta.Kuulemiin.