Vapaa kuvaus

Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

216

  1. Minäpä vastailen tähän kysymykseen omasta näkökulmastani.

    Ei tietenkään ole sääntöjen vastaista olla eri mieltä kenenkään kanssa, kyse on siitä miten asian ilmaisee ja rikkooko tuo asian ilmaisu sääntöjä.
    Tietysti muutkin ilmaisevat mielipiteensä, siitähän kirjoittamisessa on lähes aina kysymys, eri asia on rikkovatko muut säntöjä, toiset rikkovat, toiset eivät.
    Ei ole sairasta ilmaista mielipidettään, mutta mielestäni on sairasta jos tahallaan rikkoo sääntöjä ja lakeja jatkuvasti ja järjestelmällisesti.
    Tuossa IP:n näkyville laitossa olisi paljon hyviä puolia, mutta myös niitä huonoja puolia.

    Itse en vastusta ketään, enkä myöskään tingi mistään noista sanomisistasi, mutta lisänä minä en tingi suomi24:n säännöistä ja Suomen laista. Sananvapaus on hieno asia, mutta vapauden mukana tulee aina vastuu, se pitäisi näiden häiriköidenkin ottaa huomioon, juuri häiriköt ne on ketkä aiheuttavat sananvapauden menettämistä ja kiristämistä.